Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

November sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik heb er een weekje aangeplakt ohhh de sprint kan nog best een weekje door, volgende week is het nog even november.

Sunflower, ja ik heb al 21 jaar elke week migraine met spugen.. En elk jaar rond deze periode komen er ook nog geregeld clusteraanvallen bij.
Het is niet makkelijk. Dank je, gaat nu beter.

Wat goed dat bij jou de knop helemaal weer om is! En beloond ook met 900 gram! Lekker hoor zeker als je het niet verwacht.
Zet hem op dames!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Wow Silmar, hier schrik ik echt van. Elke week migraine met spugen? Dat is toch niet te doen?? En dan ook nog die clusteraanvallen er bij. Jeetje wat erg. Ik vind het echt vreselijk voor je. Respect dat je dan nog aan afvallen kunt denken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 12:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja elke week, en sowieso vanaf mijn 12e.. Het is niet prettig Nee. En gelukkig zijn er periodes dat ik de aanval snel en goed kan onderdrukken maar ja het is een wekelijks terug komend probleem en indd is het lastig om je dan met afvallen bezig te houden, ik moet zeggen nu ik sinds jaren zo slank ben geworden voel me me wel lekkerder in mijn vel. Als je veel overgewicht hebt en klein en mollig bent is dat echt niet leuk. Sinds januari ben ik rond de 21 kilo kwijt en daardoor voel ik me wel echt beter maar het blijft een strijd hoor, maar dat kennen wij allemaal wel hier op het forum.
Bedankt voor je berichtje!
Succes en volgende week nog een laatste groene vakje van de maand halen?!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
@Silmar, we gaan zeker voor dat laatste groene hokje.

Hoe gaat het ames? Hier gaat het goed. Vandaag tot nu toe nog geen slecht moment gehad. Zondag heb ik een etentje bij mijn ouders. Allemaal lekkere hapjes op tafel. Ik heb net afgesproken dat ik mijn eigen eten mee neem. Hopelijk lukt het me zo om van de hapjes af te blijven. Ik ben bang dat ik na 1 hapje verkocht ben en niet meer te stoppen ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 19:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sunflower, moeilijk is dat he die lekkere etentjes.
Iedereen gaat er anders mee om wat je wel en niet denkt te kunnen.
Ik heb het zelfde probleem, en soms neem ik toch wel eens een keer wat om mezelf niet alles te ontzeggen.. Maar dan wel gewoon normaal, dat werkt helaas ook niet altijd. Soms ga je dan toch weer te ver, maar ik merk wel als ik tegen mezelf zeg oké je mag wel wat maar dan stop je dat dat beter gaat. Het is een eeuwige strijd.

Gistermiddag ging het dus wel mis, we gingen bij mijn moeder eten en die had wat lekkere dingen en toen had ik een paar dingetjes genomen en daarna gingen we Chinees eten, ik zou alleen de tomatensoep eten maar vervolgens toch nog wat nasi genomen en 3 mini loempia's en 2 gebakken bananen. (sorry voor de lekkere details)
Vandaag weer netjes door! Dat is wel 1 van de dingen die ik redelijk onder controle heb gekregen dit jaar... Voorheen kon ik weken van slag zijn door zo een dag. Dus heb genoten en nu weer door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 8:36    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goeie week gehad 8 ons eraf .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 11:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal groen geëindigd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 13:36    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wens jullie een groene hokjes Kerst Kerst lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3