Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

November sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
@Silmar en @Sannie, dank je wel voor het warme welkom en de succeswensen. Heb ik hard nodig. Erg lastig om weer in die flow te komen, maar we gaan er gewoon voor. Met elkaar moet het vast lukken.

@JPee, wat een heerlijk begin van dit sprintje. Top gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 17:25    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sunflower, fijn dat je dat even kan gebruiken. Daar is dit forum tenslotte voor bedoelt, elkaar motiveren.

Ik zie een groen vakje van 5 kilo???! Als dat echt zo is dan is dan ongelofelijk! Jeetje... Met shakes!? Goed hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 8:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames, hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het voor geen meter. Lukt me gewoon niet om de knop om te zetten. Maar nu is het echt klaar. Vanaf vandaag gaat het gewoon lukken. Dinsdag op de weegschaal en dan wil ik een groen hokje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 nov 2020 11:35    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:
Hier gaat het voor geen meter. Lukt me gewoon niet om de knop om te zetten. Maar nu is het echt klaar. Vanaf vandaag gaat het gewoon lukken. Dinsdag op de weegschaal en dan wil ik een groen hokje.

Wat bij mij altijd goed helpt is voor ik wil beginnen mezelf een beetje oppeppen met er veel over lezen en lekkere recepten opzoeken wat ik wel mag.
Hoop dat het je allemaal gaat lukken aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 nov 2020 12:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
6 ons eraf deze week, als het zo blijft gaan zal ik zeer tevreden zijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 11:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
JPee je gaat zeker lekker! Mooi resultaat weer.

Sunflower hoe gaat het nu?
Moeilijk he als het even niet lukt..

Hier ook elke keer lekker in de flow en dan toch weer een terugval..
Ben ook al 2 dagen flink ziek (cluster aanvallen die komen en gaan) dus dat werkt niet mee...na al die pijnen heb je zoveel energie verbruikt en dan ga ik toch al snel naar verkeerde dingen grijpen want op zulke momenten kan het me dan ook allemaal niks meer schelen.
Succes dames!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 12:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
silmar schreef:

Hier ook elke keer lekker in de flow en dan toch weer een terugval..
Ben ook al 2 dagen flink ziek (cluster aanvallen die komen en gaan) dus dat werkt niet mee...na al die pijnen heb je zoveel energie verbruikt en dan ga ik toch al snel naar verkeerde dingen grijpen want op zulke momenten kan het me dan ook allemaal niks meer schelen.
Succes dames!

Je stopt makkelijker met roken Lachen
Eten komt gewoon 3 x per dag terug

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 18:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
JPee dat eten is gewoon altijd en overal haha

Hoe gaat het met iedereen?
Hier heel goed, zoals het er naar uit ziet heb ik deze week weer een groen vakje. Nog even geduld tot donderdag met invoeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 15:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn streef gewicht niet gehaald maar ben hier toch best tevreden mee Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@JPee, 3 groene hokjes!! Goed bezig. Misschien heb je je streefgewicht niet gehaald, maar je bent deze maand wel lekker wat afgevallen. Echt knap gedaan.

@Silmar, wat ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt. Heb je dat vaker? Is het nu weer een beter? Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment even totaal niet met je hoofd bij eten zit. Wel fijn om te lezen dat je donderdag waarschijnlijk weer een groen hokje hebt. Kom op he. Je kunt het !!

Hier is de knop inmiddels om. Absoluut nog wel lastige momenten en ik eet ook regelmatig nog wat te veel, maar niet meer zo erg als het was. Ik kan nu veel eerder mezelf een halt toe roepen. Deze week 0,9 er af. Super blij mee, want die had ik niet zien aankomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 17:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3