Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

November sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mootje68
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers propoints

Reageer met quote
@missthy, succes en break a leg! Hoop dat je de job krijgt!

Dit was mijn 1e week hoor. Dit gaat me natuurlijk deze week niet nog een keer lukken, hahaha! Zou ook niet goed zijn want het is er ook niet in 1x aan gekomen. Rustig aan dan kom je een heel eind. En met gezond eten kom je ook minder snel aan als je eens uit de band springt en het daarna weer op pakt. Mijn ervaringen met die crash dieeten zijn toch altijd anders als je eens gek doet. Poink....3 kilo eraan.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Krysia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: BodieBoost

Reageer met quote
Hallo allemaaaal,

vandaag op zich een goede dag gehad maar ben me net te nuiten gegaan aan een Groot bord bami Schaam Schaam
dat vind ik zoooo vreselijk lekker !!!!
Maar zonder sate, maar dan wel weer met gebakken uitjes.......

Ik probeer mezelf keer per week te wegen maar dat lukt niet altijd, soms dus wel vaker, zeker in het begin.

@missthy, heel veel succes morgen cheerleader

Fijne avond allemaal, tot morgen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 19:17    
Vrouw Weeggegevens   kippie1991
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 17 dagen dieet

Reageer met quote
Krysia schreef:
Hallo allemaal,

Wat een leuk, gevarieerd clubje zo Erg blij

@kippie1991, had even je dieet gegoogeld want ik had er nog nooit van gehoord. Bevalt het ?

@Jenny1990, jeetje wat ben je al veel afgevallen zeg Uitroep

Morgen ga ik mezelf wegen en er met frisse moed tegenaan !!!
Heel veel succes allemaal Erg blij

Fijne avond ! Ik ga zo lekker naar boer zoekt vrouw kijken Uitlachen

Hoi Krysia!

Ik lees je berichtje nu pas Schaam Schaam Het dieet bevalt me tot nu toe goed! Het is natuurlijk moeilijk in te schatten of het ook goed vol te houden is op lange termijn, maar ik zie het positief in! Heel veel succes met het sprintje! xxxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 20:09    
Vrouw Weeggegevens   Mika09
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Morgen ga ik wegen. Normaal weeg ik op dinsdag/woensdag, maar ivm vroege diensten is dat er niet van gekomen.
Ik laat het jullie morgen weten. Ben waarschijnlijk paar onsjes bij gekomen, maar ben weer op de goeie weg ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Debby777
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoii iedereen!!

Ik heb me ook aangemeld, en heb me doel op -3,5 gezet, dan zit ik op 105.. Het werkt denk ik meer motiverend als ik een doel stel dat ik ook kan halen Lach ik hoop voor oud en nieuw eigenlijk op 99 te zitten maar we gaan beginnen met kleine stapjes!

Ik zie dat jullie allemaal ook al erg goed bezig zijn!

Groetjes Debby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Mika09

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad 0,6 kilo aangekomen. Maar ben al aantal daagjes weer goed bezig, dus ik hou de moed erin!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 9:56    
Vrouw Weeggegevens   lisette2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Jeuj! Het is november!

Morgen mijn weegdag van deze week.
Vanmorgen al even stiekem op de weegschaal gestaan. Ik zit in ieder geval in de 71. Ik hoop dat er nog 1 of 2 ons extra af is morgen ochtend..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 10:04    
Man Weeggegevens   YesICan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik probeer om me maar 1 keer in de week te wegen. Ik zeg "probeer" sta er soms zelfs meerdere keren per dag op.

Doel is om me pas volgende week vrijdag weer te wegen.
Ga het proberen vol te houden.

Donderdag is KickFit-avond voor mij. Erg leuk en intensief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Awed5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (kh arm)

Reageer met quote
Hallo allemaal, zo zie je maar, iedereen gaat vaker dan 1x op de weegschaal staan. Lachen Het kan motiverend werken, maar het kan ook tegen je gaan werken dus daar moet je wel voor oppassen.

@YesIcan, wat is KickFit?
@Lisette, ik hoop met je mee.
@mika, je blijft inderdaad gewoon lekker positief, dat is een goed teken. Kop op, je bent al zover dat gaat je lukken.
@Debby, heel goed om steeds kleine doelen te stellen. Anders werkt het inderdaad erg demotiverend. Er is ook niks mis mee om in je achterhoofd een iets hoger doel te stellen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
@kippie, is er ook een vervolg op dit dieet of blijf je dit steeds herhalen?
@krysia, zolang je daarna maar even een flinke balansdag houdt, kan dat vast geen kwaad. Moet natuurlijk niet te vaak gebeuren.

Persoonlijk blijf ik maar rond de 68 kilo hangen en om een of andere reden krijg ik het gewoon niet goed op gang. Zal misschien ook wel ff weer een paar dagen wat strenger moeten doen.

Fijne dag allemaal!

Angela

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Nio
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Knap als jullie maar 1 keer in de week kunnen wegen. Ik wil elke dag spieken. Als ik dan zie dat ik gelijk blijf (of aankom zoals dit weekend) dan raak ik extra gemotiveerd om beter mn best te doen.
Maar het heeft ook weleens tegen me gewerkt in het verleden, dat ik het maar gewoon opgaf!

@Awed5kids Misschien was andersom beter geweest ja! haha, dat heb je goed aangepakt. Maar ik weet niet of me dat gelukt was. Mn snoepen heeft me door de eerste periode heen gesleept.... Ben inmiddels ook 2,5 maanden gestopt. Toevallig.
Ik hoop dat je snel van die voorhoofdsholte ontsteking af bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 8 van 30