Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nou na turbulent weekje met resultaat heel tevreden

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonnespionne
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo medecoheners,

Nou was me weekje wel.... ik was vanaf afgelopen maandag begonnen en ging heel goed....Zaterdag kreeg ik telefoontje dat mijn moeder met spoed opgenomen werd in alkmaar met klachten als verwardheid.
In allerijl naar toe moet je begrijpen van borne in oosten van het land naar alkmaar alles bij elkaar geraapt en we konden een paar dagen in haar huis slapen en haar dan ziekenhuis bezoeken.
Nou het was verschrikkelijk ze woog nu nog maar 49 kg ze is 79 jaar heel actieve vrouw fietsen en zingen en zwemmen.
Zehad pas operatie aan voet ondergaan en onsteking oor etc.
Nou het was kantje boord ze kon niet meer praten je paar woorden,
nou we dachten het allerergste alle kinderen bij elkaar geroepen.
Nu wordt ze nog onderzocht mriscan gister gehad maar langzaam gebeurd er een wonder en gaat ze dingen verbinden en kan weer wat lezen .... We zijn dolgelukkig dat begrijpen jullie.
Ik was door alle toestanden totaal mijn crackers vergeten en mijn hoofd stond er ook helemaal niet naar. Wel een dag migraine gehad van spanning alles kwam er uit ...... hele dag niks gegeten.
Nu gister thuisgekomen weer gelijk begonnen en resultaat mag er zijn ik weeg nu 85,5 en begon met 90,2 dus ik ben super tevreden met dit dieeet.!!

Dus ga gestadig door.
Iedereen ook heel veel succes

Groetjes Yvon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Yvon,

Jeetje, wat een verhaal ook. Ik hoop van harte dat het wonder bij je moeder doorzet, en dat de artsen jullie ook zullen kunnen vertellen wat er nou gebeurd is. Wens haar maar veel beterschap.
Ik kan me voorstellen dat je hoofd dan niet naar een dieet staat, maar toch heb je goed doorgezet en met een heel mooi resultaat!
Heel veel succes verder!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wat een schrik zeg,gelukkig gaat het weer wat beter met haar
in zo'n hectische tijd kan ik me veerstellen dat je eten er wat bij inschiet,maar je bent toch nog goed afgevallen,top!

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 10:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1