Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nou, daar ben ik weer.

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Renee1991
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, daar ben ik weer... Ik geloof dat ik een jaar of wat geleden ook al eens lid ben geweest van dit forum.
Ergens baal ik dat ik me opnieuw aanmeld, maar misschien helpt het om vol te houden.
Ik ben 27 jaar en weeg op het moment van schrijven 100 kg. Ik weet precies hoe ik op een gezonde manier af moet vallen, ik doe niet aan speciale dieeten etc, maar het is mij in 2016 al eens gelukt om van 94 kg naar 77 kg te gaan. Toen zag ik er super uit.
Maar door veel stress (ik ben een ontzettende emotie-eter) zit alles er weer aan en weeg ik nu zelfs 100 kg.

Ik vind het vreselijk, ik vind mezelf ontzettend lelijk, ben ongelukkig, m'n relatie lijdt er onder. Motivatie genoeg om er iets aan te doen, zou je zeggen. Maar helaas, het is zo hardnekkig. Ik denk altijd maar aan eten. Nu mijn vriend twee weken weg is, koop ik weer allemaal slechte dingen en vliegen de kilo's er aan.
Ik MOET echt mijn best gaan doen, omdat ik klachten ervaar van het te dik zijn. Ik heb het gevoel dat mijn knop weer om kan gaan en ik misschien met wat oppeppende woorden van dit forum er wel kan komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
WELKOM TERUG EN SUCCES

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom back en ga er voor...zoals je zegt je weet hoe het moet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 18:19    

Reageer met quote
Bedankt, ik ga mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 20:52    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug Renee. Heel veel succes. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Veel succes! In ieder geval fijn dat je weet wat bij jou gewerkt heeft de vorige keer. Het volhouden daarvan is inderdaad erg lastig, maar hopelijk kun je je motivatie weer vinden en volhouden.

Zelf ben ik door m'n uiterlijk ook ontzettend onzeker en ongelukkig waardoor ik al gauw denk dat ik m'n relatie op het spel zet. En dat terwijl m'n vriend me juist wil helpen om me weer beter te voelen. Dat besef ik niet altijd en zorgt voor de nodige spanning bij mij Rollende ogen

Emotie eten.. tja heel herkenbaar en zo moeilijk om daar vanaf te komen. Ik heb een periode gehad waar ik ook niets anders kon dan aan eten denken, ik moest eten van mezelf en verslaafd was aan chips. Het werd steeds heftiger en zelf werd ik er echt gek van. Huilend een zak chips leeg eten, omdat ik me rot voelde dat ik die zak aan het leeg eten was Rollende ogen Ik denk ook dat we er altijd wel gevoelig voor blijven gezien we een soort verslaving opgebouwd hebben. Eens de fout in gaan kan weer voor een terugval zorgen als het ware.

In ieder geval heel veel succes! Hopelijk kun je de draad weer oppakken en werkt je aanpak van vorig jaar ook weer goed. Ik ben benieuwd naar je aanpak en zal je volgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 7:48    

Reageer met quote
Oh dat klinkt echt super herkenbaar ja... Dat gefrustreerde gevoel van eigenlijk niet willen eten, of gezond willen eten, maar toch al tegen het misselijke aan een zak chips leeg eten.
Nu dat mijn vriend nog weg is eet ik zo ontzettend veel, en zo ongezond.. Dat is echt niet goed.
Ik ben blij als hij weer terug is, dan gaat hij me helpen met een start te maken. Samen sporten, weekmenu's maken, boodschappen online bestellen ipv in de winkel, etc etc... Ik duim keihard dat het gaat werken, ben best wel de wanhoop nabij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Renee1991 schreef:
Oh dat klinkt echt super herkenbaar ja... Dat gefrustreerde gevoel van eigenlijk niet willen eten, of gezond willen eten, maar toch al tegen het misselijke aan een zak chips leeg eten.
Nu dat mijn vriend nog weg is eet ik zo ontzettend veel, en zo ongezond.. Dat is echt niet goed.
Ik ben blij als hij weer terug is, dan gaat hij me helpen met een start te maken. Samen sporten, weekmenu's maken, boodschappen online bestellen ipv in de winkel, etc etc... Ik duim keihard dat het gaat werken, ben best wel de wanhoop nabij.

Hier ook precies hetzelfde, als ik een avond voor mezelf moet koken of een avondje alleen ben dan eet ik schandalig veel. Voel me dan ook een stuk beter als hij thuis is en dan kan ik me prima houden aan een normale portie eten. In m'n eentje kan ik mezelf niet aan die grenzen houden.

Het scheelt, we doen samen de boodschappen en hebben weinig te 'snaaien' in huis. En het beetje dat we hebben.. tja dat valt op als het ineens op is. Dan weet hij ook wat ik in een avondje heb zitten eten. Dus ik kan me enigszins inhouden, maar makkelijk is het zeker niet.

Erg fijn als je vriend mee gaat sporten en mee wil werken aan een gezondere levensstijl. Heb je toch een houvast en een steuntje in de rug.

Zelf vind ik het erg moeilijk om wat meer aan beweging te doen. Alleen is het moeilijker om die motivatie vast te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:05    

Reageer met quote
ja precies, daarom halen wij al niets lekkers in huis. Mijn vriend hoeft het niet, en ik kan het beter niet eten.

Nu hij weer thuis is hebben we een weekmenu gemaakt, zodat ik weet wat we eten en niet hoef na te denken (in de verleiding kom) over wat we gaan eten en dus ook niet naar de supermarkt hoef.
Ik ben nu officieel begonnen, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal en de rolmaat er over een week van denken Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:13    

Reageer met quote
Zo, de eerste week onder streng regime ( Uitlachen ) zit er op en netjes 1,1 kg er af. Dat geeft de burger moed! Ik ben samen met vriendlief wezen bootcampen, was erg zwaar maar ontzettend leuk. Komende week gaan we twee keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 8:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2