Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nou, daar ben ik weer.

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Renee1991 schreef:
Zo, de eerste week onder streng regime ( Uitlachen ) zit er op en netjes 1,1 kg er af. Dat geeft de burger moed! Ik ben samen met vriendlief wezen bootcampen, was erg zwaar maar ontzettend leuk. Komende week gaan we twee keer.

Wat ontzettend goed! Fijn dat je al meteen een positief resultaat ziet Erg blij

Leuk dat het bootcampen bevallen is, dat zal wel zorgen voor de gewichtsafname als je zo intensief bezig bent. En samen met je vriend is dat dan toch wel een stuk gezelliger en een goede motivatie om door te blijven gaan.

Misschien is het een idee om een dagboekje aan te maken waar je je verhalen deelt in plaats van dit voorstel topic.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Renee1991
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede tip, Logano!
Ik heb hem aangemaakt, hij is voor de liefhebbers ( dronken ) hier te vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Stegem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Renee,

Welkom (terug)! Wat klinkt je verhaal herkenbaar zeg.. Mijn voornaam is ook Renee, ik ben ook weer terug op het forum, ongeveer even oud en mijn gewicht loopt ook tegen de 100 kg. Dus... Je bent niet alleen!! Lach

Zonder dat ik je zinnetje las dat je een emotionele eter bent, kon ik het al bemerken. Ik ben zeker niet in de juiste positie om advies te geven (met mijn eigen overgewicht), maar wat is een online forum zonder ongevraagde en goedbedoelde adviezen?

Als ik jou verhaal lees denk ik als eerste; heb jezelf meer lief. Je schrijft dat je jezelf ontzettend lelijk vind en je relatie eronder lijdt. Jeetje, wat jammer.
Eerlijk toegegeven, ik ben ook te dik en als ik in de spiegel kijk vind ik mijn benen, billen en buik ook niet mooi. Te dik zijn is nou eenmaal niet mooi, maar ik vind mijzelf niet lelijk.
Niemand is lelijk. Elk lichaam heeft iets moois en is prachtig. Ik denk dat je er als emotie-eter goed aan zou doen om eerst te kijken hoe je positieve emoties kunt krijgen. Vraag eens aan mensen die je vertrouwd wat ze mooi vinden aan je (goed voor je zelfvertrouwen) en wees wat minder hard voor jezelf.

Ook lees ik terug dat je relatie erg belangrijk voor je is en het klinkt alsof je ergens afhankelijk van hem bent voor je eigen motivatie (samen een weekmenu maken en samen sporten en zonder hem ontzettend veel ongezond eten).
Super goed en leuk dat jullie samen bezig kunnen zijn met een gezonde levensstijl, maar uiteindelijk doe je het voor jezelf. Als hij er een keer niet is, dan moet je voor jezelf alsnog de motivatie zien te vinden om gezond te leven. Afvallen doe je voor jezelf en je lichaam en geest zullen dankbaar zijn met een gezond gewicht. Bedenk eens hoe trots je op jezelf zult zijn als je uit jezelf een gezond menu bedenkt en je daaraan houdt? Of als je een keer extra gaat sporten zonder hem. Ik durf te wedden dat hij ook trots zou zijn op jou. En veel mensen zeggen dat ze zelfvertrouwen een van de aantrekkelijkste dingen vinden aan een ander.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Renee1991

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh sorry naamgenoot, ik zie nu pas dat er in mijn voorsteltopic nog gereageerd was...
Maar jeetje, je hebt helemaal gelijk hoor. Echter dat meer houden van mezelf probeer ik al jaren en er is teveel in het verleden gebeurd waardoor dat niet zomaar lukt. Heel slecht om dat zo te stellen, maar ik heb het afvallen en beter in m'n vel zitten 'nodig' om van mezelf te gaan houden.
En ja, uiteindelijk doe ik het voor mezelf. Ik kan niets anders zeggen dan dat je 100% gelijk hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 17:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2