Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nog 4 wkn Lockdown dus WEG met de corona kilootjes !

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hoor net op de radio dat we tot 9 februari in Lockdown blijven.
Balen maar afgelopen jaar geleerd om vooral in mogelijkheden de denken Lachen
Dus ga de komende 4 weken extra tijd besteden aan een gezond voedingspatroon, Judith Beck op mijn nachtkastje en lopen met mijn stappentellertje.
Zijn er meer mensen die deze Lockdown tot een succes willen ombuigen?
Kom op, we gaan het doen!!
[/list]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 7:15    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Probeer me een maand te focussen op gezond eten en zo min mogelijk wijn te drinken.
Ik maak eerst mijn vriezer en koelkast leeg om zo min mogelijk naar de winkel te hoeven en voer wat ik heb in bij menu,s van schijf van vijf. Vandaag hamburger (75 gr gehakt geweld br brood ,ui oregano) daarbij kerstomaatjes meebakken en een halve courgette in schijfjes in olijfolie bakken, tussen de middag kippensoep met obelander en sandwich spread, vanmorgen kwark met sinaasappel en tussendoor thee met 2 mini chocolaatjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 14:19    

Reageer met quote
Ik heb ook mijn eetplan gemaakt. Wat betreft minder alcohol is het voor mij een makkie, ik drink heel zelden, vind het zo zonde van de hoeveelheid kcal.
Ben benieuwd of de komende verlenging van dd Lockdown mij wat goeds brengt, gezonde leefstijl en richting streef.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 7:03    

Reageer met quote
Gisteren heb ik gekeken wat ik zoal heb ik mijn kastjes en bijkeuken, heeeel veel en kan een tijdje voorruit vandaag eet ik uit de vriezer stoofpeertjes en aardappeltoefjes, vanmorgen een banaanpannekoek (ei, banaan geprakt bakken in olie) ivm de eiwitten die ik mis bij het diner, tussen de middag tosti met ham en kaas met wat schijfjes komkommer en een beker melk, tussendoor peperkoek, koffie/thee en een appel
Ook heb ik een bakje nasi van de Chinees uit de vriezer gehaald alvast voor morgen kan ik alvast bedenken wat ik hier meedoe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Ik doe graag mee.
Ik schrijf mijn hele dag op in mfp. Tevens maak ik tegenwoordig een weekend zodat ik maar 1 keer boodschappen hoef te doen.
Ik ben sinds vorige week echt strenger voor mezelf geworden en weeg alles af. Ik ben een echte suikerbuik, dus nu echt minderen.
Tevens probeer ik elke week 2x te sporten en 3 x extra oefeningen te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 17:59    

Reageer met quote
@Esser

Strak plan, moet dan zeker goed komen, succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 7:46    

Reageer met quote
Esser wat is mfp?
Wat goed van je 1x per week boodschappen doen

Vandaag heb ik krabkoekjes, wortelen, en aardappelpuree

Tussen de middag groentesoep en een boterham met filets american (bakje is nu op) en vanmorgen 2 knäckebröd met appelstroop en rookvlees

Tussendoor koffie en thee, peer, sinaasappel.smootie met een overgebleven stoofpeertjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Anisa75
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo lieve dames, ik reageer op een reeds geplaats bericht omdat ik even niet meer weet hoe ik een nieuw bericht kan toevoegen. Ik ben hier 10 jaar geleden voor het laatst geweest! Rollende ogen

Door de lockdown schieten mijn bloedsuikers door het dak. Hoogste tijd voor een andere aanpak want de medicijnen werken niet meer. Dus ik doe graag met jullie mee.

Lieve groet
Anisa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hi, ik schrijf ook graag met jullie mee.
Hier momenteel niet zozeer last van extra kilo's. (Die had ik al.ohhh)
Maar wat extra suport in deze tijd om mezelf naar buiten te schoppen voor een wandeling kan ik wel gebruiken, sowieso is wat extra positiviteit nu wel welkom.

Hierbij wil ik de rest ook alvast veel succes wensen!

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 22:10    

Reageer met quote
Anisa75 schreef:
Hallo lieve dames, ik reageer op een reeds geplaats bericht omdat ik even niet meer weet hoe ik een nieuw bericht kan toevoegen. Ik ben hier 10 jaar geleden voor het laatst geweest! Rollende ogen

Door de lockdown schieten mijn bloedsuikers door het dak. Hoogste tijd voor een andere aanpak want de medicijnen werken niet meer. Dus ik doe graag met jullie mee.

Lieve groet
Anisa

Je schrijft een andere aanpak, hoe ga je het aanpakken?
Zelf vind ik kleine veranderingen het makkelijkste, dat is het beste vol te houden en op lange termijn geeft het prima resultaat.
Als je medicijnen niet meer werken kun je misschien ook ondersteuning krijgen vanuit de huisartspraktijk?
Mij heeft het toendertijd enorm geholpen om een diëtist te raadplegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 7:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6