Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

nog 11weken harde strijd om slank het nieuwe jaar in te gaan

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, ben weer goed aangekomen dit weekend...
Weeg vandaag 62.6 kilo, DUS DAT GAAN WE DR DEZE WEEK WEER VANAF TRAINEN!!!!

Maar wel heerlijk gegeten, alleen die kerst triffle met chocolade fondue van gisteren waren wel heel erg fout...
De schoonfamilie had er net tussen kunnen kiezen, dus deden ze het beide maar... Geschokt

Hoe is jullie kerst verlopen?

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 20.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2010 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Marijke3
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
hoi meiden

hier de kerst wel goed doorgekomen heb lekker gegeten en ben netjes gebleven qua gewicht. was iets aangekomen maar voor de weging van vandaag toch nog 1 ons minder dan de vorige keer. was vorige week vergeten in te vullen was erg druk die week maarja het komt goed. en hoe waren jullie kerstdagen.

carolien 20 kilo is al heel knap hoor ik ben zelf nu 28 kilo lichter en ben sinds februari bezig met dieeten. dus vindt het best kanp van je ik weet hoe zwaar het is en het is niet makkelijk. maar ook ik ben blij dat ik dat gewicht niet meer mee hoef te torsen.

een fijn uiteinde allemaal en alvast de beste wensen voor 2011

groetjes van marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010 11:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed hoor marijke! Erg blij

Nou, mijn schoonouders zijn vandaag zoveel jaar getrouwd, dus vandaag ook nog es uit eten...
Maar kijken of ik dat een beetje schappelijk kan houden, want als ik uit eten ga, kan ik ook niet sporten natuurlijk... Verward

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 20.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Niesje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: WW

Reageer met quote
Helaas, nog 1 week en dan is ons sprintje alweer afgelopen...
opzoek naar een ander zal niet mee vallen, ik wil nl niet in een grote groep. Vond het gezellig zo met jullie. Maar eerst een gezond, gelukkig (en streven naar minder kilo's) 2011.daarna zie ik wel weer, nu even geen getop met de kilo's 3 januari zien we wel weer.
groet Niesje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2010 22:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Dames,

Gelukkig nieuw jaar nog allemaal!
Helaas ben ik tijdens dit sprintje niet echt afgevallen maar ook niet echt aangekomen. En met deze feestdagen is dat opzich ook al een goed resultaat.
Dank jullie voor deze gezellige periode met dit sprintje en wie weet zien we elkaar nog eens bij een volgend sprintje.

xxx

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011 13:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi meiden

we kunnen gewoon nog met hetzelfde clubje verdergaan dan maken we gewoon zelf een sprintje. wat vinden jullie ervan?
ik ben toch nog volop bezig met de afval strijd en wil die nog wel langer met jullie delen. dus als jullie willen maak ik dan wel een nieuw sprintje. en verzinnen we samen een nieuwe naam voor een nieuwe sprint.

wie doet er mee?

groetjes van marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 13:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ook namens mij nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
en dat het maar een goed afvaljaar mag worden en iedereen op zijn streefgewicht mag belanden.toi toi toi

groetjes van marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 13:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik zou het gewoon doen met iedereen die mee wil. Ik zelf ben al weer verder met een ander clubje mensen. Ik vind dat zelf leuker om elke keer met een ander groepje mensen te zitten eigenlijk...
En wie weet kom ik jullie later weer eens tegen in een ander sprintje!
veel succes allemaal! Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Niesje

Dieet: WW

Reageer met quote
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.
ik doe nog met geen enkel sprintje mee, hoor het graag als we verder gaan. ben deze feest dagen ook niet zonder extra kilo's doorgekomen, maar ja het was erg gezellig en we zijn maar weer begonnen met de puntjes op de i te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 17:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi meiden

ik heb een sprintje gestart en hij heet Zomersprintje. dus als je wilt ben je welkom hieronder de link er naartoe

https://www.weegclub.nl/forum/zomersprintje-t25741.html#956618

groetjes van marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11