Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens op naar de zomer!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Alweer het zoveelste deel van de “no nonsens” serie, waarbij we zonder pardon ons surplus aan “Onsjes” te lijf gaan met als doel om er zo veel mogelijk rücksichtslos de deur te wijzen.
Methode is geheel vrij, maar wel regelmatig resultaten bijhouden en ook het nu en dan posten van “nuttige berichten” wordt erg gewaardeerd.

Veel succes weer allemaal & laat de zomer maar komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 23:58    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mooi,
Ik ga er voor....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 9:32    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe gezellig weer mee. Morgen start ik weer met gezond eten. De laatste dagen genoten van lekkere hapjes. Durf morgen niet op de weegschaal maar ga het wel doen. Dan hoop ik er toch nog iets af te krijgen voor vrijdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 13:06    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom weer, allebei!
Hoef jullie weinig te vertellen, want jullie gaan als een speer momenteel: vooral lekker houden zo!
Mij gaat het ook niet beroerd, maar de laatste dagen inderdaad allerhande lekkere dingen naar binnen gewerkt. Getracht dit nog een beetje te compenseren door HEEL hard te roeien en te fietsen (beide binnen, overigens: de roeier staat naast mijn bed en de hometrainer een verdieping hoger, met uitzicht op de polder: vandaag al trappend ALLE weertypen in een noodvaart langs zien trekken!), maar niettemin houdt de weegschaal er zo z'n eigen mening op na. Type "computer sais NO", bij wijze van spreken ...

Anyway: VANDAAG doe ik verder niets meer (tegen de 3,5 uur moet maar genoeg zijn) en bovendien een drukke week voor de boeg: dinsdag en woensdag op m'n oude schooltje kindertjes bijspijkeren en donderdag hetzelfde, maar dan een schaakclubgenoot die ineens heeft bedacht dat hij wiskundeleraar wil worden, z'n oude baan vast heeft opgezegd en de 10e een toets over de havo wiskunde-B stof voor z'n neus krijgt, bij wijze van toelatingstoets voor de 2e graadsopleiding.
OOK op donderdag: surveilleren bij eventuele toets-inhalers (weer in Delft).
Alleen de bijspijkerlessen (op school) worden overigens vergoed (uit een "potje" van de minister).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 15:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Schrok me rot dinsdag op de weegschaal, een kilo erbij. Helaas gaat het er sneller aan dan er af. Maar goed, ik doe gewoon weer lekker door!

En ik had vorige week wat broeken besteld en kon ineens in maat 42. Ik dacht, hmmm... zal wel een broek zijn die wat losser zit.
Dinsdag in een winkel wezen shoppen, shirts maat L gepakt maar zaten wat te wijd. Ik pak maat M en ze pasten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 18:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, valt me eigenlijk nog mee, heb nog best wat van die kilo af kunnen halen. Dus begin iets hoger in dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 18:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was de paasdagen behoorlijk gegroeid....
Ik schrok best toen ik dinsdag op de weegschaal ging staan.
Maar gelukkig was er na een paar dagen al weer ietsjes af.
Inmiddels weer netjes in het goede ritme.
Wat heerlijk dat al die kleren te groot worden Monique...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik wil er 4 kilo af krijgen. Voor Corona was me dat gelukt, maar door stress en verveling zijn die er de afgelopen maanden weer bijgekomen. Nu is het lente, dus ik kan wat meer naar buiten.
Ik ga weer voor minstens 10.000 stappen per dag. Verder doe ik i.f. 16/8. Ik wens iedereen weer succes met dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 8:07    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Josephine schreef:
Ik wil er 4 kilo af krijgen.
Ik ga weer voor minstens 10.000 stappen per dag. Verder doe ik i.f. 16/8. Ik wens iedereen weer succes met dit sprintje.

Moet lukken, Josephine!

I.F. doe ik soms een tijdje “onbedoeld”: voor mijn maag is het handig om na 19.00 u niet meer te eten (anders zit ik rechtop in bed), terwijl ik overdag pas weer ga eten als ik mijn roeitraining (van 1,5 uur) achter de rug heb en dat wil wel eens tegen twaalven zijn (luie pensionado est ...).
Bevalt overigens niet slecht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 10:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een groen vakje deze week, maar ben niet tevreden over mezelf.
Twee dingen waar ik mee aan de slag moet:
1. ik eet te vaak een tussendoortje. En Nee, geen chocola of zoetigheid, maar gewoon een cracker met hartig er op. Té vaak.
2. ik kom er achter dat ik een stress eter ben: zodra er iets gebeurt waar ik ook maar een beetje stressig van wordt grijp ik naar bovenstaande cracker..
Ongelooflijk: daar kom ik dan pas achter als ik 65 ben Schaam Schaam
Aan de slag dus....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4