Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No Nonsens naar het hart van de herfst!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
tgjm schreef:

Tweaken ... Welzeker: snoepen skippen en alcohol halveren zou een leuk begin kunnen zijn. Ik neem mij dat ook steeds keurig voor, hoor, maar het startpunt verschuift even hard als de datum, om het zo maar te zeggen.
Zo hadden wij ons een “stoptober” voorgenomen (dus helemaal geen wijn & zo in oktober), maar dat wilde toch niet zo, dus wordt het nu november.
En we kunnen het best, hoor, zoals we januari vorig jaar al probleemloos hebben aangetoond.

Persconferentie. ja: wordt weer spannend vanavond. Ik denk dat er weer heel veel plat gaat, op de scholen na. Het eerste zal wel weer veel mensen financieel aan de grond brengen, terwijl het tweede zou kunnen betekenen dat het toch niet voldoende op gaat leveren. Maar ja .... wat is wijsheid? ....
Blijft uiterst problematisch allemaal.
...

Daarna nog een uurtje raggen op de concept2 Bikeerg (houdt het midden tussen een hometrainer en een spinningbike: fantastisch apparaat!), voorwaar een afwisselend programma, nietwaar?

Na de stoptober nu een soort no!-vember dus Lach

Ik zou gewoon een paar keer 24 uur moeten vasten. Dus tot t avondeten niets eten. Dat is lastig met iedereen steeds thuis dus moet op een werkdag, en dat is lastig omdat ik daar zo megaactief ben dat ik omval van de honger dan, zeker nu t zo koud is. Maar goed, ik ga toch zoeken naar een paar keer om dat voor kerst nog te doen, even de boel opschudden. Maar ik doe dus graag weer mee met de nieuwe sprint/ marathon.

Naar mijn idee is het een gemiste kans de herfstvakanties niet te benutten nu en er zowel voor regio noord en zuid er een weekje aan te plakken. Minimaal gedoe en veel meer effect van wat we nu doen waarschijnlijk. Wij hebben ook al ouders gehad met covid en inmiddels ook de partner van een collega. En de kinderen....die worden niet getest tenzij ze erg ziek worden. Dus wat er in je klas rondgaat...

Maar goed, dat apparaat klinkt goed. Ik hou het vooralsnog bij wandelen, gisteren in de tuin bij kasteel keukenhof. Alle dahlias staan daar nu in bloei, echt prachtig is het daar nu.

Ik heb drie vesten besteld voor op mijn werk, een jas in de klas is zo ongezellig. Ze zijn als het goed is lekker warm, ik ben zo benieuwd of ze goed zitten, eentje is al genoeg. Dan mag de rest terug. Hopelijk komen ze snel en staat t leuk. Een andere winkel dan waar ik normaliter koop. Er komt meer binnen bereik nu ik al wat kilo’s ben, geweldig vind ik dat.

Succes weer allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Paarse vlinder wat ga jij goed zeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 12:39    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Elhaz schreef:

Maar ik doe dus graag weer mee met de nieuwe sprint/ marathon.

........

Maar goed, dat apparaat klinkt goed. Ik hou het vooralsnog bij wandelen, gisteren in de tuin bij kasteel keukenhof. Alle dahlias staan daar nu in bloei, echt prachtig is het daar nu.

Succes weer allemaal!

Leuk! Wordt ook vast weer gezellig, de volgende!

Keukenhof? Zijn wij wellicht bijna buren? Ik zit op 2 km van de Keukenhof (in de Poelpolder), met de grote hoop dat m'n lentepas (== seizoenkaart) van afgelopen jaar dan toch komend seizoen weer wel doorgaat .....

.... en hou je kits, hoor, op school: mijn "oude" vakgroepje heeft ook bepaald de wind niet mee (maar nu gelukkig wel vakantie ...).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 14:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7