Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Elhaz schreef:

@Jgtm hopelijk inmiddels alweer fitter na die infectie?
l

Ongeveer, Elhaz, ongeveer: de eerste kuur is achter de rug, maar gisterenochtend belde de huisarts met het bericht dat er in de kweek nog wat bacterietjes waren gevonden die niet worden afgedekt door het gebruikte antibioticum.

Of ik wilde wachten tot dat al dan niet uit de hand zou gaan lopen.
Nee, dank u, graag maar meteen gedegen achter de rug.
Dus nu nog 6 dagen kuur twee, waarna hopelijk einde verhaal.
(P.S.: het is tgjm: Theodorus Gerardus Jozef Maria)

Nog even, collega's en deze "sprint" zit er weer op! (meer een marathonnetje, maar ik vind dat altijd wel een lekkere lengte: je kunt je nog eens herpakken! (waarvan akte ...)).
Klein eindsprintje nog en dan is iederen weer van harte welkom in het vervolg, waarbij we dit keer de herfst onveilig gaan maken ...
(Die zal ik in de loop van volgende week weer aan gaan maken.
Ik houd jullie op de hoogte!)
Mag hopen dat die even voorspoedig gaat verlopen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Tgjm,
Hope de tweede reeks helpt je om van de bacteriën af te komen. Duimen. Verheug me nu al op het volgende sprintje .... dan ga ik zeker voor het eerst in 10 jaren onder de honderd. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 jul 2020 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Theo - ik hoop dat je zo meteen helemaal van de bacteriën af bent! Wat ga je super qua gewicht! Als je nog een beetje je best doet, ben je 10 kg kwijt tijdens dit sprintje!

@Elhas en Ulrike - ik hoop dat jullie wat rust vinden in de vakantie! Veel plezier op de camping, Elhaz!

Hier is het heel gek gegaan. Maandag was ik nog 4! Kg zwaarder dan vandaag. Maar sinds zondagavond heb ik me weer bij elkaar geraapt en IF weer goed opgepakt. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, dik boven verwachting. Voornemen is om de komende twee weken nog streng te blijven tot we met vakantie gaan. Alhoewel, op dit moment is alles onzeker. Ik ga vanmiddag een Coronatest doen samen met twee van de zonen. We hebben alle drie wat lichte klachten. Vandaar dat ik nu ook thuis zit, mijn man eveneens in afwachting van de uitslag die je binnen 48 uur gaat krijgen. Het stomst is het nog voor onze dochter die vandaag naar Portugal zou vliegen en dat nu laat schieten, ook al is helemaal nog niet zeker of we Corona hebben. Maar je moet er toch niet aan denken dat zo’n meisje ziek in het buitenland wordt en bovendien nog de rest van de passagiers in het vliegtuig besmet. Het was de hele avond huilen gisteren, tja...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 9:17    

Reageer met quote
@Sasa, ... wat sneu voor jullie dochter. Ik duim dat jullie tests negatief zijn. En ik wil even kwijt dat het goed doet om te zien dat er ook sociale mensen zijn, die niet alleen aan zichzelf denken. Chapeau!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 9:46    

Reageer met quote
Dank je Ulrike! Ik hoop ook heel erg dat het een storm in een glas water is...

Over namen gesproken:
(P.S.: het is tgjm: Theodorus Gerardus Jozef Maria)
Grappig dat namen soms het één of ander over een persoon vertellen!
Theo: je komt dus blijkbaar uit een katholiek gezin.
Ulrike: ik vermoed een Duitse achtergrond
Elhaz: Arabische achtergrond of gewoon een nickname?

Dan ga ik aan jullie verklappen dat mijn tweede naam Gudrun is. Dus...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 10:30    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Sasa schreef:
Dank je Ulrike! Ik hoop ook heel erg dat het een storm in een glas water is...
Theo: je komt dus blijkbaar uit een katholiek gezin.
Ulrike: ik vermoed een Duitse achtergrond
Elhaz: Arabische achtergrond of gewoon een nickname?

Dan ga ik aan jullie verklappen dat mijn tweede naam Gudrun is. Dus...

Jazeker: goed katholiek nest! Bovendien nog misdienaar geweest (in "De Wilbert", waar mijn moeder als arts rondwaarde) en ook nog in een kerkkoortje (van Leeuwenhorst in Noordwijkerhout, toen dat nog een internaat was (maar geen klein semenarie meer, hoor ...)).
Sindsdien, vrees ik, ernstig van de leer afgedwaald, maar da's ook wel een beetje "the sign of the times", natuurlijk ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 14:41    

Reageer met quote
ja, net als bij Theo sla je ook bij mij de spijker op de kop. Alleen is Ulrike een Zweedse naam. Maar het was een ‘ trendy name’ in de beginjaren ‘ 60 In Duitsland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Toch nog gelukt Erg blij

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 6:58    

Reageer met quote
Lucius schreef:
Toch nog gelukt Erg blij

Wauw, gefeliciteerd! Goede prestatie - samen met de anderen die nu al op 100% staan!
Ik voor mijn part sta al weken in het min bij het totaaloverzicht, maar het mingetalletje wordt gelukkig steeds kleiner en volgende week wil ik dan wel in het groen eindigen! Ben optimistisch, het gaat nu goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 10:17    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Elhaz schreef:

@ blauwe komkommer, een prima weekje zo. Wat ben jij al veel afgevallen, echt knap.

Late reactie, maar dankjewel Erg blij Het gaat niet vanzelf en zo nu en dan ook met vallen en opstaan, maar ik ben wel heel blij dat ik sinds een aantal weken uit de obese zone ben, dat is wel heel fijn! En nu bijna onder de 80, onwerkelijk!...

Mooie totaalscore hebben we trouwens bereikt met z'n allen! Cool

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 14:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11