Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen. Nu hopen dat je geen urineweginfectie krijgt door de katheder. Duimen.
Het gewicht komt goed Theo... je bent enorm afgevallen, een beetje rust voor het lichaam is ook niet verkeerd. Laat het je goed dan en wees niet te streng met jezelf. Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 6:46    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Lekker gezakt hier, mijn eetraam is met acht uur te lang om echt af te vallen dus ik doe nu 5 of 6 uur. Vind het in de ochtend nog wel even doorbijten, maar eenmaal gehaald is het gewoon doen waar ik op dat moment behoefte aan heb. Na het avondeten ben ik er ook wel weer klaar mee en is er eetrust.

Ik ga nog even door zo, nu vakantie dus kan ik meer mijn eigen ritme draaien. Doel eind vakantie is 110 of eronder. Aangezien er ineens weer twee hardnekkige kilos bij kunnen zitten juich ik maar niet te vroeg en blijf goed mijn best doen Lach

Succes allemaal weer Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 8:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
theo: wat lekker dat de stenen eruit zijn zeg. Hopelijk knap je snel op!

Ulrike: Het is bijna niet te doen he, dat afstand houden op school. Ik lette deze week even niet op, maakte een grapje en een kind schoot in de lach midden in mijn gezicht, ik voelde de spetters landen. Was er even beduusd van, want ik let zo op en een momentje verslappen en je bent al te laat. Ik werk met jonge kinderen die zelf nog niet zo meeopletten en het is, zeker eind van de dag als ik moe ben, echt lastig. Maar goed, ik hoop maar dat ze niets onder de leden had. Onze groep achters gingen van school en twee kinderen vielen me huilend om mijn nek. Ik was toen al in mijn gezicht gelachen en dacht laat ‘t vandaag maar even verder. Ik heb ze dus terug omhelst. Ze hebben het nog zo nodig soms die kinderen. Ik hoop ook maar dat het niet weer losbarst na de vakantie. Wij zijn de eersten die nu vrij zijn en ook die weer beginnen. Nog een reden flink door te gaan met lijnen, iedere kilo minder is er een.

Succes weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 8:35    

Reageer met quote
Oeh ...dat is lastig met de jonge kinderen. Ik zit in het voortgezet onderwijs, maar ook hier lappen zich veel collega's de regels aan de laars. De leerlingen mogen ja nu weer, maar dat maakt het juist moeilijker, want ik weet niet hoe ik op de gangen de 1,5m moet aanhouden en dat is voor mij heel belangrijk. Ik hoor in de risicogroep. Onze leerlingen hebben ook vaak behoefte aan een knuffel en een hand op op de schouder als bekrachtiging nodig.... heel even niet, maar ik probeer het zoveel mogelijk verbaal (met mijn mondkapje op... goed te maken. En omdat ik in het rode gebied m.b.t. mijn gezondheid zit, ga ik slechts tijdens de les even de gang op om kopieerwerk op te halen of om naar toilet te gaan. Ik heb zelf een spatscherm op maat laten maken. Het blijft uitkijken. Ben benieuwd hoe de situatie in september is. Wij hebben nog 2 weken, dan is het vakantie. Voor het eerst sinds 1993 verbijf ik met de vakantie in Nederland.... luxe probleem, denk ik... dus je hoort me niet zeuren, we hebben een prachtig landje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 18:17    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Post-operatiedip blijkt mee te vallen. Nu zaak voor mij om de goede richting weer in te gaan slaan.
Hopelijk kan ik ook snel weer wat sporten (roeimachine / hometrainer), dat helpt natuurlijk ook best wel fors!
Was trouwens best lachen dat alle apparatuur in het ziekenhuis door mijn hartslag (45 spm) consequent op tilt sloeg en luid begon te gillen -- maar ja, dat heb je als je gewend bent minstens twee uur te trainen, iedere dag.
Kijken of ik stiekum toch weer wat kan doen, over een paar dagen ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 12:47    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen. Nu hopen dat je geen urineweginfectie krijgt door de katheder. Duimen.

Vanzelfsprekend kwam er WEL een infectie achteraan. Nadat zondag die vreselijke leiding er uit ging (en, op het nippertje, er ook uit mocht blijven ...), was het woord maandag aan de vriendelijke bacterietjes, die me na al het voorafgaande plezier nog een paar dagen uit de slaap wisten te houden.
Echter, gisterenmorgen kreeg ik eindelijk, na 2 volle dagen, het gevoel dat de antibiotica aan ging slaan en vandaag denk ik, zomaar ineens, dat na dit fijne half jaartje, het gewone leven weer gewoon van start kan gaan.
Weer een hoofdstuk afgesloten ...

Intussen gaat iedereen hier onverminderd geweldig: houden zo nog eventjes, dan duiken we daarna de herfst in! (Op termijn hoor, op termijn ....)
Fijne vakantie allemaal! (waar van toepassing, uiteraard. Anders gewoon een mooie zomer gewenst!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
tgjm schreef:
Ulrike schreef:

Vanzelfsprekend kwam er WEL een infectie achteraan. Nadat zondag die vreselijke leiding er uit ging (en, op het nippertje, er ook uit mocht blijven ...), was het woord maandag aan de vriendelijke bacterietjes, die me na al het voorafgaande plezier nog een paar dagen uit de slaap wisten te houden.
Echter, gisterenmorgen kreeg ik eindelijk, na 2 volle dagen, het gevoel dat de antibiotica aan ging slaan en vandaag denk ik, zomaar ineens, dat na dit fijne half jaartje, het gewone leven weer gewoon van start kan gaan.
Weer een hoofdstuk afgesloten ...

Intussen gaat iedereen hier onverminderd geweldig: houden zo nog eventjes, dan duiken we daarna de herfst in! (Op termijn hoor, op termijn ....)
Fijne vakantie allemaal! (waar van toepassing, uiteraard. Anders gewoon een mooie zomer gewenst!)

Balen van de infectie! Nu hopen dat het goed blijft gaan en jij ook welverdiend kunt gaan genieten!

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 8:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ulrike fijn even rust nu. En hopen dat het meevalt. Ik woon in Zuid Holland en hier gaat het niet heel lekker met de cijfers begreep ik.

@Jgtm hopelijk inmiddels alweer fitter na die infectie?

@ blauwe komkommer, een prima weekje zo. Wat ben jij al veel afgevallen, echt knap.

Nou nog steeds niet op mijn gewicht van twee weken geleden terug, maar volgende week hopelijk wel. We gaan een paar dagen naar de camping en mijn voornemen is om wel echt goed door te gaan en op mijn vijf a zes uur te blijven. Benieuwd hoe dat gaat. Mijn streefgewicht voor deze sprint gaat niet lukken, maar hopelijk nog wel iets meer dan dit Lach

Al twee weken vakantie voorbij en voel me opgesloten. Zit niet echt lekker in mijn vel. Dagjes uit klinkt leuk maar het is overal zo druk hier in Zuid-Holland. Het lijkt wel een mierenhoop. Ligt ook aan mij hoor. Ik heb alleen zijn soms echt even nodig en al maanden is er altijd iemand thuis, wordt er overal geklust, worden inmiddels iedere avond tuinfeestjes en barbeques gegeven en is er eigenlijk doorlopend lawaai. Ik zit met een geluidsdempende koptelefoon in de tuin als ik even buiten een boek wil lezen. Beetje claustrofobisch allemaal.

Hopelijk gaat dat gevoel met een paar dagen camping een beetje weg, al was die ook bijna helemaal vol geboekt. We houden ons hier strikt aan de coronaregels. Het is dan ook een beetje zuur dat ik over vier weken alle vakantievierders uit het buitenland Weer in mijn klas terugkrijg. Toch zoek ik het maar niet op met een kwetsbare partner en zelf toch ook echt te zwaar.

Kortom ik heb zin in het bos. Desnoods loop ik een stukje het bos in en gaan we daar zitten als de camping ook overvol is. Hopelijk Gaan we ervan genietenl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 10:52    

Reageer met quote
@Elhaz,
ja .... rustbehoefte ... hier kan ik bij inkomen. Van mijn dochter hoor ik ook dat Zuid-Holland heel wat van je vraagt en dat het erger is dan in Gelderland. Ze was net 2 weken in Normandië en hier was het in haar ogen een verademing en een paradijs van rust, zelf op de camping.Maar ook hier klust begrijpelijkerwijs iedereen en schreeuwen de kinderen in de tuinen. Vandaar dat ook wij een paar daagjes op de camping gaan, kleine boerencampings, die tussen de regels aangeven dat voor kinderen niet veel te doen is op hun erf. Ik hoop dus op de mogelijkheid om buiten te zitten en van een boek te kunnen genieten of een rondje met mijn man te schaken. Gelukkig hebben we bossen dichbij waar we nu al heerlijk van kunnen genieten. Ik hoop jij hebt een fijne vakantie.

@Allen,
mijn streef bereik ik bij dit sprintje niet, maar dat geeft niets, al in al was het wel positief en hoop ik dat we samen verder gaan. Goed om te horen dat je nu echt hersteld Theo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 6:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11