Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Nee, nog geen datum, helaas. Ik hoop binnen een maand, maar daar is bepaald geen garantie op. En dan te bedenken dat het allemaal voor het coronagebeuren afgewerkt had kunnen zijn, als ze op de huisartsenpost wat doortastender waren geweest, in februari ...
Maar niet over zeuren: gedane zaken nemen geen keer en we gaan het vanzelf wel zien.
Er zijn, gelukkig, ook wat "betere" dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 11:14    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoera: vrijdagmiddag alsnog de datum van de operatie doorgekregen: 2 juli -- dat valt te overzien. Ik vreesde even dat het september zou worden en dat zou dan in een wel HEEL trieste zomer hebben geresulteerd.
Maar dit valt alleszins te overzien.
Fijn ook, dat ik niet als tientonner onder het mes lijk te gaan (hoewel ... zo gewonnen zo geronnen zeggen ze wel eens, maar ik ga er maar even vanuit dat ik het huidige regime nog eventjes volhoud).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Fijn dat je geholpen gaat worden tgjm!

Hier zakt het weer maar ik zit nu op het niveau van een maand geleden nog steeds. En het gaat me gewoon niet snel genoeg.

Heb inmiddels ‘Delay, don’t deny’ gelezen en ben bezig in ‘Fast, feast, repeat’ als ebook. Ik verkort vandaag mijn eetraam met twee uur en als het goed gaat ga ik dat de komende week proberen te doen en kijken of dat helpt. Dus mijn schema wordt nu 18:6 in plaats van 16:8.

Dat one meal a day wil ik ook wel eens gaan proberen op een niet werkdag, maar komende week wordt dit mijn plan.

Succes allemaal weer Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat is over 1 1/2 week, heel fijn Theo! Ik hoop dat het tot die tijd enigszins uit te houden is en dat je nog even wat gewicht kwijt raakt!

We hadden twee fantastische dagen in Münster. Erg aan te bevelen voor een stedentrip en heel dichtbij, wel hier en daar wat extra’s qua eten maar ook veel beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 13:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt supergoed Sasa, oh daar zou ik ook echt zin in hebben. Even lekker een andere omgeving. Misschien moeten wij toch ook ergens een weekendje gaan boeken Lach Munster is dus leuk Lach
Lekker dat je weer aan het zakken bent. Bij mij verdwijnt het ook weer, maar er is toch wel echt een kilo blijven plakken helaas. Maar goed, die krijg ik er hopelijk de komende week af.

We gaan er weer voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@tgjm:
Super bericht...2 juli... bin froh, dass du nicht mehr zu lang wachten musst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 6:09    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mooi dat de datum is geprikt Theo.
En doorzetten nu met afvallen hoor...
Hier lijkt de knop ook om, ben blij met het resultaat van de afgelopen week....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 11:31    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kobie schreef:
Mooi dat de datum is geprikt Theo.
En doorzetten nu met afvallen hoor...
Hier lijkt de knop ook om, ben blij met het resultaat van de afgelopen week....

Dank Kobie & insgelijks lekker doorgaan zo!

Ulrike ook zo; wie lauft es in der Schule?
(Umlaut niet te vinden hier ...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 2:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben blij dat ik na weken stug doorgaan, eindelijk weer op de dalende lijn zit.

112,5 was mijn eerste doel en nu eindelijk bereikt in ruim vier maanden. Vijfenhalve kilo eraf sinds februari. Niet snel, maar het is weg Lach

Dit is het gewicht wat ik heel lang heb gehad. Ik hoop dus dat ik er niet op ga blijven hangen. Op zich gaat het intermittent fasten goed, ben wel strenger geworden dan de 16:8, want dat gaat me te langzaam. Afgelopen week heen en weer geswitched tussen eetramen van 7 uur, 5 uur en gisteren werd het 4 uur.

Afgelopen week niet gewerkt en dan zak ik weer, ik denk dat stress toch ook een grote rol speelt bij mij. Nou ja nog een week en dan vakantie. Wat zou het top zijn eind van de vakantie op of onder de 110 te komen. Eigenlijk ga ik niet zo snel, maar ik ga gewoon voor dat doel. 110! Met de komende week nog werken erbij en de startweek als de kinderen er nog niet zijn maar wij al wel weer beginnen niet meegerekend is dat 7 weken voor 2,5 kilo. Wie weet Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel hier ook even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11