Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
@Sasa Dankjewel Erg blij

En idd altijd positief blijven!

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Gut Sasa, wat ellendig voor je dochter. Maar wel goed dat jullie je verantwoordelijkheid nemen. Ik hoop dat jullie niet besmet zijn.

En tgjm, excuus, ik denk dat ik als je het goed vindt maar gewoon je eerste naam gebruik. Mooie naam toch Theo Lach Ik doe graag weer mee met de volgende sprint richting de herfst. Dan ga ik nog iets bescheidener zijn met mijn doelen Lach

We zijn alweer terug van de camping. Dochter vond het heerlijk dat we even weg waren en heeft zich goed vermaakt. Wij ook. Het was echt zalig in het bos, wat mij betreft gaan we nog een keer kort. Gewicht is gelijk gebleven wat ik wel had verwacht. Geen gesnoep en gesnaai, dagelijks 10.000 stappen. Zoals thuis dus. Jammer dat ik mijn doel niet heb gehaald, maar het gaat zoals het gaat en met alle hormonen denk ik dat ik het toch nog niet zo slecht doe.

Succes met de laatste weeg, en gefeliciteerd voor iedereen die is afgevallen deze afgelopen weken, veel of weinig, meteen al of nu op het laatst...hopelijk gaan we lekker door naar de volgende sprint.

Groetjes Elhaz

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:00    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Volgende keer het doel gewoon verdubbelen hoor, Elhaz!

Het betreffende sprintje staat overigens al klaar, met de hoop dat jullie in de loop van de week weer allemaal aan boord gaan springen, want ik vind het wel gezellig zo!

Titel, vanzelfsprekend “No Nonsens naar het hart van de herfst!”

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig geen Corona!!! Pfff, wat een opluchting! Morgenochtend om 4 uur opstaan om onze dochter alsnog naar het vliegveld te brengen, dat wordt nog een week Portugal in plaats van 12 dagen en dat is gewoon nog prima ook al vind ze het niet geweldig om nu in haar eentje te moeten vliegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo.... dat is fijn om te horen. Wat een opluchting. Ik heb deze week slechts twee ons eraf, maar ipv 100,7 heb ik 107 ingevuld. Lachen Lachen Lachen Lachen Op naar de volgende ronde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 6:31    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Zo.... dat is fijn om te horen. Wat een opluchting. Ik heb deze week slechts twee ons eraf, maar ipv 100,7 heb ik 107 ingevuld. Lachen Lachen Lachen Lachen Op naar de volgende ronde.

Oeps! ....
Misschien even aan Ellen vragen om dat te herstellen, want je lijkt wel heel erg “out of sync” op deze manier ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Sasa schreef:
Gelukkig geen Corona!!! Pfff, wat een opluchting! Morgenochtend om 4 uur opstaan om onze dochter alsnog naar het vliegveld te brengen, dat wordt nog een week Portugal in plaats van 12 dagen en dat is gewoon nog prima ook al vind ze het niet geweldig om nu in haar eentje te moeten vliegen.

Oh wat goed zeg, zo kan ze toch nog weg en jullie hebben het gelukkig niet. Fijne vakantie voor haar! En je zal vast opgelucht zijn. Op lange termijn zijn er toch best wat gekke dingen met dat Corona begreep ik, zelfs als je niet erg beroerd ervan bent. Je kan het maar beter niet krijgen geloof ik.

Groetjes van Elhaz

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Op de valreep nog.
Ik heb niets 'bijgelezen' , ben er helaas niet aan toe gekomen, maar ga ook graag mee naar het volgende sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 8:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kom, jongens en meiden: waar blijven jullie, in het vervolgsprintje? Of zijn jullie al helemaal klaar & tevreden? .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 12:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11