Auteur |
Bericht |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1161 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
[quote="Dipinipi"]De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/
Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt).[/quote
HEEL eerlijk gezegd word ik deze immer terugkerende story of Peyton Place (voor de antiekelingen die zich dat nog kunnen herinneren) toch wel een klein beetje beu.
Vandaag kreeg ik weer een melding van een nieuw bericht in iemands dagboek, waar al jaren niets meer in verschijnt en ja, hoor: hier nog wat nadrukkelijker, want de weegclub moest worden gered.
Prachtig.
Maar ook ontstellend irritant, dat voortdurende gejengel om bijdrages voor wat een “gratis” site zou zijn.
Begrijp me goed: voor niets gaat de zon op en ik ben ook zeer tevreden met deze club, dus helemaal niets op tegen om e.e.a. goed te ondersteunen. Waar ik dan ook keurig aan voldoe, een paar keer per jaar.
Alleen: dit moet ECHT anders kunnen, hoor! Het is helemaal niet fijn om om de haverklap met allerhande berichten te worden bestookt die er min of meer op neerkomen dat het ieder moment te laat kan zijn de zaak nog te redden.
Dat geeft je namelijk continu het idee dat WAT je ook doneert, dat toch eigenlijk te weinig is.
Wat ik voor zou willen stellen is redelijk simpel: maak het NIET meer gratis. Een bijdrage van 5 euro per maand lijkt mij alleszins redelijk, niet overdreven prijzig (hoewel dat natuurlijk van persoonlijke omstandigheden af zal hangen) en, zeker en nogmaals, zeer de moeite waard.
Dan zijn we meteen voor eeuwig van het gebedel verlost._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 apr 2022 17:38 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1161 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Kobie schreef: | Nog steeds superdrukke weken, dat duurt ook nog even, maar toch weer iets er af gelukkig.
Hoop zo... Nee, fout, ik ga ervoor zorgen dat dit het begin van nog meer afvallen is... |
Goede kant op: we kunnen het nog, zowaar! …
Doe je mee: samen racen naar de 80? …._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 apr 2022 17:07 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1406 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
tgjm schreef: |
Doe je mee: samen racen naar de 80? …. |
Een totaal verknalde week achter de rug... maar je hebt gelijk: we kunnen het.
En ja, ik doe mee: we gaan die 80 halen zeker weten, ik hobbel achter jou aan!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 25 apr 2022 12:17 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
Kobie schreef: | tgjm schreef: |
Doe je mee: samen racen naar de 80? …. |
Een totaal verknalde week achter de rug... maar je hebt gelijk: we kunnen het.
En ja, ik doe mee: we gaan die 80 halen zeker weten, ik hobbel achter jou aan!  |
…. Nog even en ik wiebel achter jou aan ….
(heb trouwens een “passend” sprintje aangemaakt (!))_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 apr 2022 13:09 |
|
 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1406 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Leuk!!!!
Dit wordt de GROTE ommekeer  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 apr 2022 14:09 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
Vanzelfsprekend! ….._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 apr 2022 14:25 |
|
 |
Sannie6715 Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 apr 2022 16:11 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 mei 2022 11:32 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
Beste allemaal: het vervolgsprintje (iets met nonsens en zomer) is weer aangemaakt.
Hopelijk tot ziens weer aldaar!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 mei 2022 11:24 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

|
|
Tsja, ook hier geen groen resultaat..... maar inderdaad: we geven niet op, tot gauw...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 mei 2022 11:24 |
|
 |
|
|