Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de lente in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Ik zou wensen dat ik met beweging kon compenseren ( weet eigenlijk niet wat,want ik houd me aan mijn planning)... maar ondanks heel wat kilometers de afgelopen week ... nada... niënte. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Was wat erbij, maar dat is weer af. Hormonen spelen ook een rol dus ik hoop volgende week toch wel eindeljjk weer gezakt te zijn. Ik schrijf nu ook weer op wat ik eet, doe een eetraam van vijf a zes uur en eet dan hooguit drie keer iets. Diner en uurtje erna warme chocolademelk telt voor twee momenten.

Ik slaap vaak slecht en heb nu oranje glazen op een leesbril geplakt. Die moet je dan een uurtje of half uurtje voor het slapen gaan opzetten en het helpt echt enorm, je lichaam gaat dan melatonine maken wat bij kunstlicht minder gebeurt en dat helpt om goed te slapen, wat een ontdekking. Nu een oranje bril besteld, ik kan niet wachten tot ie er is.

Succes allemaal weer!

Groetjes van Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 21:44    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Iedereen (al dan niet weer) van harte welkom in het "no nonsens" gebeuren!

Wij (mijn vrouw en ik) zijn nu even bezig met het werkje "GEZOND AFVALLEN zo doe je dat" van het voedingscentrum. Staan best wel lekkere recepten in (ook wel een paar minder smakelijke, maar met wat aanpassingen zijn die ook goed te doen).
Lichtjes irritant dat er min of meer van uit lijkt te worden gegaan dat iedereen (NATUURLIJK!) zoutvrij eet, maar (ook) dat is gelukkig eenvoudig op te lossen (...).

We gaan het zien. Vooralsnog gaat het, in combinatie met mijn gebruikelijke trainingsregime (beetje verlicht: van consequent drie uur naar (ruim) twee uur, maar nog wel steeds iedere dag) nu heel hard in de richting van de 90 kilo. Goede hoop op ergens de komende we(e)k(en) alweer een "tientalpassering", na die van de 100 kilo medio juni vorig jaar. Wel behoorlijk tevreden, met al die "negatieve coronakilo's" ...

Allemaal veel succes deze periode en zit het even tegen: blik op oneindig en er gewoon weer tegenaan -- het "sprintje" is immers lang genoeg. WEL proberen om in ieder geval GROEN te eindigen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 23:08    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het gewicht naar tevredenheid. Gezondheid wordt aan gewerkt, straks een AB kuur ophalen, tegen een maagbacterie. Migraine zakt gelukkig af!

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben zeker van plan groen te eindigen, ben in ieder geval groen begonnen ohhh
Maar die 2 onsjes doen het hem niet, komende week in de herkansing dus.

Het boek is dus wel een aanrader Theo?
Leuk, misschien schaf ik het ook wel aan.

Jammer dat het even niet gaat Ulrike.. je zit dus even op een plateau... straks ga je vast weer als een speer hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Goedemorgen,
Het gaat hier heel langzaam de goede kant op. Met onsjes.
Maar goed, het is er in 9 maanden aangekomen, dus het zal ook wel 9 maanden duren om het eraf te krijgen.
Wat ik heel frustrerend vind is, dat alles op mijn buik is gaan zitten. Ik wil best oefeningen doen voor een strakke buik, maar of dat nog helpt op mijn 70ste.
Ik deed deze maand mee met de Veggie Challenge. Ik heb daar veel leuke recepten gekregen.
Ik wens jullie een fijn en zonnig weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Veggie-challenge... Lachen ...... interessant Josephine... ik ga even kijken. Hebben jullie ook recepten met elkaar gedeeld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 12:11    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier ook een mooie start in dit sprintje. Voel me nog steeds ontzettend gemotiveerd, hopelijk houd ik dit ook vol als de kinderen straks weer naar school gaan. Vind het ook leuk om steeds nieuwe recepten uit te proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Veggie-challenge... Lachen ...... interessant Josephine... ik ga even kijken. Hebben jullie ook recepten met elkaar gedeeld?

Ulrike, er is een app, die heet veggie Challenge . Hij is van Proveg.
Ik denk, dat de app na de Challenge niets meer doet, afwachten. Maar er is ook een facebookgroep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 17:37    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Kobie schreef:
Ik ben zeker van plan groen te eindigen, ben in ieder geval groen begonnen ohhh

Het boek is dus wel een aanrader Theo?
Leuk, misschien schaf ik het ook wel aan.

Ik hink op twee gedachten.
Er staan leuke dingen in, maar raar genoeg afgewisseld met heel onaantrekkelijke hapjes.
Ik zou het, achteraf, niet aanschaffen, denk ik (hoewel het niet overdreven duur is, dus al met al best de aanschaf waard, maar dan ook niet meer dan dat).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 18:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12