Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nieuwkomertje maja01

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maja01
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hoi allemaal

Graag stel ik me even voor, ik ben een dikke veertiger nou ja qua leeftijd dan vrouw en ik wil graag wat overtollige kilo's kwijt. Maar het lukt me niet geheel meer op eigen kracht. 6 jr geleden ben ik 28 kg afgevallen (emotioneel dieptepunt gehad) 4 jr geleden gestopt met roken en nu zitten er weer van die kilo's aan die er niet af willen. er zijn er van de 28 weer 12 bijgekomen
morgen start ik met COHEN
de grote dag ik heb spectaculaire zaken gelezen hier op het forum gaat het echt allemaal zo snel? of gaat het langzamer als je niet heel veel overgewicht hebt? waar kan ik op rekenen volgens mij heb ik nu 12 kg overgewicht

heb je genoeg aan de avondmaaltijd? het lijkt me zo weinig ik eet altijd heel veel groente

ik hoop dat het me lukt me elke week te melden, heb een zeer druk bestaan,, maar ga het zeker proberen

veel grotjes en tot schrijfs van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hallo Maja,

Welkom op het forum en veel succes gewenst met onze dokter (Cohen).
De meeste vallen gemiddeld zo'n kilo of meer per week af, wanneer je niet smokkelt natuurlijk en alles volgens de richtlijnen doet. Volgens mij maakt het niet zo veel uit of je veel of weinig kilo's kwijt moet, het afvallen blijft stabiel doorgaan.
De menu's lijken weinig, maar de ervaring leert dat dat enorm meevalt naarmate je het dieet doet. Voor de meesten is het meer dan genoeg, echt.

groetjes,
vera
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom op dit leuke forum
ja het gaat snel met cohen,zoals bij elk ander dieet is dat voor iedereen anders,en des te meer je kwijt moet des te sneller gaat het in het begin
ik ben ook een grote eten maar heb genoeg aan de hoeveelheden hoewel ik nu wel wat meer durf te nemen,de eerste weken moet je gewoon precies doen wat er staat,niks meer en niks minder

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 16:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1