Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuweling

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dorisss
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,

Mijn naam is Doris en ik ben nieuw binnen deze weegclub. Ik heb even een stok achter de deur nodig om mijn laatste zwangerschapskilos kwijt te raken. Ik zou het fijn vinden om wat steun en herkenning te vinden bij andere deelnemers. Mijn zoontje is inmiddels bijna 15 maanden, dus dat excuus is er niet meer LOL. Bovendien zijn de resterende zwangerschapkilos aangevuld met een paar slapeloze nachten ponden Lachen
Ik wil graag 5,5 kg kwijt zodat ik alles uit mijn kledingkast weer aan kan Erg blij Voor mijn zwangerschap woog ik 54,5-56. Nu 60,5.

Ik ga rond snuffelen in de forums!

DORIS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2016 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Dorisss

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik lees iets over een eigen dagboek; waar kan ik dat vinden? Wil iemand dit aan mij uitleggen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2016 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Doriss, van harte welkom bij de weegclub.
goed dat je die kilo's aanpakt,kijk rustig rond,ik zag dat je je al had aangemeld bij een sprintje,leuk!

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2016 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Knipoog
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten, minder suiker

Reageer met quote
Welkom Doriss! Je zal zien dat je hier veel steun zult vinden bij de weegclub. Erg blij
Zelf ervaar ik het in ieder geval wel zo. Als je zin hebt, kom je maar eens gezellig buurten in mijn boekje.
Veel succes hoor!

Dank je wel, Weegclub, voor al jullie steun!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 apr 2016 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Doriss, de info over een dagboekje heb je al gekregen. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 1:49    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Welkom Doriss.
Die 5,5 kilo ben je kwijt voor je het in de gaten hebt als je je schouders er even onder zet. Er moet een dieet (of liever nog, aangepaste eetwijze) zijn dat bij je past.
Met de steun van de mede forumleden en een dagboekje zal je zien dat het lukt!

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2016 6:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1