Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mikkie-87
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hallo!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mikkie en ben 28 jaar en trotse moeder van 2 lieve kinderen!

Om een lang verhaal kort te maken wil ik graag af van mijn, veel te veel, overtollige kilo's.
Dit is niet de eerste keer dat ik het probeer maar ik ben weer zeer gemotiveerd!

Deze keer wil ik proberen om zo min mogelijk koolhydraten te eten. Echter ben ik hier helemaal niet bekend mee dus alle tips zijn welkom. Ik heb wel het een en ander opgezocht op internet.
Mijn gewicht heb ik nu staan op 130 kilo echter kan het ook meer zijn. De batterijen van de weegschaal zijn leeg. Van de week even nieuwe halen. Ik zal meteen mijn menu van vandaag even opschrijven.

Menu:
O:
2 rijst/quinoa wafels met op ieder een plakje cheddar kaas en een half gekookt ei.
L: 100 gram rucola, 4 babybietjes, 4 kleine mozzarella bolletjes en 45 gram Carpaccio.
D: 350 gram bloemkool, 75 gram champignons en 2 tartaartjes met 1 theelepel mayo en 1 theelepel mosterd.

Had een heel vol gevoel vandaag dus geen tussendoortjes. Wel 1,2 liter water, 1 liter groene thee, 2 koffie en 2 cola zero.

Nogmaals alle tips zijn welkom m.b.t. koolhydraatarm!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Mikkie, van harte welkom bij de weegclub.
Er staat wel wat info op ons forum over low-carb levenswijzen dat zou je kunnen lezen of heb je een boek van de methode die je wil gaan volgen.
Babbel mee in de dagboeken daar worden ook onderling tips gegeven.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Atkins, Dr. Frank en andere low-carb diëten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 2:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom Mikkie
er zijn diverse lowcarb diëten en er zijn heel wat deelnemers op de weegclub die lc eten,kijk lekker rond,leuk en leerzaam...je komt er dan vanzelf achter wat bij jou past

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 12:44    
Vrouw Weeggegevens   Mikkie-87

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ellen en Dipinipi hartelijk dank voor jullie warm welkom.
Het is een mooie site waar ik zeker veel inspiratie op zal doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Enna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Clean eating

Reageer met quote
Succes Mikkie Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 20:06    
Vrouw Weeggegevens   musjemus
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote

hoihoi,
ik wil je succes wensen met afvallen.
ik ben op de gezonde toer met in het weekend wat lekkers.
dit is een fijn en gezellig forum.
is het vandaag goed gegaan met je dagje?
ik heb wel een eierkoek gesnoept.was dus niet de bedoeling.
maar ja morgen beter.
fijne avond.
groetjes musje

take time to do what makes your soul happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 21:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1