Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe Lange Termijn Sprint 100+

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: LOW-CARB (gezond eten)

Reageer met quote
Tijd voor een nieuw sprintje die dat langer loopt! Iedereen die nog veel moet/wil afvallen is welkom! Dit sprintje heeft geen echte einddatum omdat we allemaal nog een lange weg te gaan hebben en we onze eigen doelstellingen nastreven in ons eigen tempo. Dit sprintje is bedoeld om elkaar op de hoogte te houden van de goede en slechte momenten en om leuke tips en ervaringen te delen en natuurlijk ook om elkaar te motiveren door te gaan!

Ten eerste een welkom voor Katja, Cava, Ellen, Caatje en de anderen van ons oude sprintje die bij ons willen blijven.

Iedereen nieuw die zich bij ons aan wil sluiten kan zich melden met een start gewicht en een doel (eventueel met doel datum).
Natuurlijk is het voor ons extra leuk en gezellig als je ook nog wat over jezelf verteld.

Groetjes!
Margreet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Maai
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
ja ik wil ook graag meedoen. Ik heb ook nog wel een tijdje te gaan en een ander sprintje voor 100 + ers is in september weer afgelopen. Dus zo'n doorloper is wel handig.
Ik ben Maaike. 42 jaar, getrouwd met Ron (al bijna 20 jaar) en moeder van Lars (17) en Niels (15). Ik ben de trotste bezitter van 2 airedale terriers te weten Hero en Finn.
En verder huppelen er in de tuin ook nog 5 hangoor konijnen rond van mij zoon Niels.
Ik ben z- verpleegkundige en werk momenteel 20 uur per week als woonbegeleider in een instelling voor mensen met een ernstige lichamelijke en verstandelijke beperking.
Naast mijn honden is fotograferen ook een grote hobby van me.

Ik kamp mijn hele leven al met overgewicht en doe daar met tijd en wijlen wat aan maar nu was toch echt de nood aan de man ivm met allerlei vage kwaaltjes.
Ik doe het ega dieet en ben sinds 11 mei al bijna 14 kilo afgevallen. Het gaat dus top.
Ik weeg altijd op maandag en toen was mijn gewicht 102.1 kilo en laat ik dan maar meteen mijn eindstreef opgeven n.l. 78 kilo. Ik kan alleen niet zeggen wanneer ik dat ga halen. Tot nu toe ging het allemaal heel erg goed maar ik hou er ook rekening mee dat er ook een periode komt waarin ik minder ga afvallen. Is dus even afwachten.

Groetjes Maaike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010 13:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Maaike! Welkom in ons sprintje.
De gevoelens van dat het lijkt of je alles al geprobeerd hebt zijn denk ik bekend bij iedereen.

Kun je misschien vertellen wat EGA inhoudt? Ik ken het namelijk niet en ben wel nieuwsgierig wat het precies is. Op die manier kunnen we ook van elkaar een beetje zien wat voor effect de verschillende methodes hebben.

Nou goed ik ben dus Margreet (28 jaar). Sinds 2008 getrouwd met Edwin (37 jaar). We hebben twee katten, Loesje (5) en Gijs (9) en een aquarium vol met vissen. Tot nu toe hebben we (nog) geen kinderen.
Ik rij meerdere keren per week paard en heb ook een bijrijd paardje. (fotos in mijn fotoalbum in het foto hoekje)
In 2009 zijn we verhuisd en wonen nu gelukkig en wel in ons nieuwe huis.
Ik werk 3 dagen per week als salarisadministrateur en manlief werkt fulltime als touringcar chauffeur en hij is dus meestal 6 dagen per week van huis.
Ik ben al mn hele leven te zwaar en volgens mijn moeder is het te wijten aan het feit dat ik als kind hyperactief was en behoorlijk wat kon eten omdat ik het toch weer verbrandde met mn drukke gedrag. Toen ik naar school moest, moest ik stil zitten maar toen had ik wel al flinke eetgewoontes ontwikkeld.
Bovendien ben ik (alom bekend) een stress eter. Als ik me niet lekker in mn vel voel dan interesseert het me niet meer wat ik eet dus dan eet ik meestal ongezond.
De laatste tijd echter voel ik me beter en ben nu sinds begin maart 18 kg afgevallen met behulp van een koolhydraat arm dieet en het bevalt me prima!

Hopelijk sluiten meer mensen zich bij ons aan!

Tot snel!
Groetjes
Margreet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010 19:29    
Vrouw Weeggegevens   Rietzeiler
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha,

Ik heb jullie gevonden...!!!!

Zal me later nog effe voorstellen.

Liefs Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010 22:43    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Hallo Maaike, welkom!

Om de topic weer even te starten mijn gegevens: 31 jaar, juriste, vier konijnen, drie kippen en een vriend Lachen Niet perse in die volgorde trouwens. Samen met mijn vriend heb ik een eigen advocatenkantoor.

Ik heb jaren met een eetstoornis (BingeEatingDisorder) geworsteld, en ook nadat die onder controle was heb ik nog lang niet kunnen afvallen. Min of meer per toeval (alhoewel ik van mening ben dat dat niet bestaat) ben ik in maart dit jaar met het Paleo-dieet in aanraking gekomen (zie mijn dagboekje en infotopic). Dat werkt voor mij super, gecombineerd met stevig sporten.

Ik werk nu samen met een therapeute in het gestaag omlaag brengen van mijn gewicht: in het afgelopen sprintje van 12 weken ben ik al meer dan 8 kilo afgevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2010 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Rietzeiler
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik had me beloofd nog even iets uitgebreider voor te stellen.
Ik ben een meid 28 en ik woon in de flevopolder met mijn twee katten. Poes en Kat genaamd.
Ik heb een latrelatie met een lieve jongen/man 33jaar, ik kan er helaas niet mee samen wonen. Ik heb het een jaar geprobeerd, maar woon nu alweer een jaar op mijn zelf.

Ik werk fulltime en wil af en toe nog eens schilderen of tekenen.

Ik heb nu de rust gevonden om me met mijn (vr)eetbuien bezig te houden. Ik ben in therapie om van mijn eetstoornis af tekomen en ben ongeveer op een kwart van het te volgen progamma. Via het internet doe ik dat, anders is het niet met mijn werk te regelen.

Kortom: ik kom hier om hier te lezen hoe het met iedereen gaat en toe te juigen.
Het gaat bij mij echt om de langer termijn.
Soms gaat er een half kilootje vanaf en soms sta ik weken stil.
Dat komt omdat niet aan het "lijnen" ben, maar mijn eetbuien onder controle wil krijgen. En wat er spontaan af is meegenomen.

Fijn weekend allemaal en rustig aan........

@Maaike, leuk dat je ons clubpie komt versterken.

LiefsEllen

Mijn streefgewicht is nog steeds 106 kg en hoop dat voor 1 okt te halen (stiekem ohhh )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2010 22:07    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Margreet kan ik me nog aansluiten bij de club.
Ik ben Astrid, getrouwd en heb een tweeling van 12 jaar (jongens) en woon ik Fijnaart. Lijnen is een bekend gegeven voor me, aan mijn kant van de familie zijn ze gewoon flink dus met m'n geboorte had ik al maat 38 en dat werd naarmate de jaren verstreken alleen maar meer. Ik weet niet of er ook een schema wordt gemaakt hier met weeggegevens die we iedere week moeten insturen want dat doe ik aan de overige sprintjes waar ik in zit altijd nadat ik terug ben van de lijnclub. Zelf heb ik geen weegschaal thuis en dat werkt het beste. Hoor het wel als ik mee mag doen. Groetjes Astrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jul 2010 16:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
as112 schreef:
dus met m'n geboorte had ik al maat 38

Lachen Dat is wel een heel droge opmerking... wat mij betreft ben je welkom (en denk dat Margreet er niet anders over denkt).

T wordt wel verwarrend hier, drie mensen met "zwarte katten" avatars... T zijn wel drie verschillende maar je moet toch steeds even goed kijken merk ik.

In ons vorige sprintje woog iedereen gewoon zoals het uitkwam. Een aantal mensen deden ook mee met de 12 weken actie, dus dat was zowiezo al iedere week wegen. Maar geen vaste dag wat mij betreft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2010 16:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn avatar maar even aangepast van zwarte poes (hoewel toepasselijk kwa naam) naar een bergleeuw... maakt het in deze topic weer wat overzichtelijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2010 16:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Astrid!

Leuk dat je mee komt doen. Natuurlijk ben je van harte welkom!

Wij wegen hier inderdaad gewoon wanneer iedereen zijn eigen weegdag heeft. Ik zal straks een lijstje maken van start gewicht, doel gewicht en datums en natuurlijk hoeveel nog te gaan.

@katja: wel lekker dat je nu een ander plaatje hebt! het is anders inderdaad soms wel wat verwarrend om te zien wie wie is! Nu kunnen we goed zien welke posts van jou zijn!

Hoe gaat het weekend van jullie?

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jul 2010 17:58    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  Volgende
Pagina 1 van 57