Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Mijn doelen zijn:
Niets snoepen wat niet gepland is.
Geen chips sávonds maar het tussendoortje wat aangegeven is in het weekmenu.
Als deze 2 doelen lukt 21 dagen { men zegt dat het 21 dagen duurt voor een vast geroeste gewoonte doorbroken gaat worden] ben ik echt ontzettend blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, dat ken ik ook. Bij mij is het emotie-eten. Ik ga dan eten om mijn emoties en de spanningen niet te hoeven voelen. Het werkt in die zin, dat ik zo vaak mijn gevoelens weggeduwd heb, ik ze nu vaak niet eens meer herken. Ik ben daar wel aan aan het werk geweest jaren geleden met een psycholoog maar het was makkelijker om het niet door te zetten dus ik ben ermee gestopt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren geen bloem noch suiker gegeten en niets meer genomen na het avondeten. Een pluspunt!
Dus, twee smileys verdiend, voor elk doel één: Erg blij Erg blij

Laatst aangepast door Kordiya op wo 07 okt 2020 10:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 10:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Mijn doelen zijn:
Niets snoepen wat niet gepland is.
Geen chips sávonds maar het tussendoortje wat aangegeven is in het weekmenu.
Als deze 2 doelen lukt 21 dagen { men zegt dat het 21 dagen duurt voor een vast geroeste gewoonte doorbroken gaat worden] ben ik echt ontzettend blij.

Is het gelukt gisteren? Kan ik je een smiley / pluspunt geven? Stuiteren

Ik las laatst ergens dat er onderzoek was gedaan naar hoe lang het duurt om een nieuwe gewoonte te vestigen. Het loopt blijkbaar nogal uiteen: het varieerde van 18 dagen tot 254 dagen! Schijnbaar kost het bij de meeste mensen 66 dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 10:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
ja, dat ken ik ook. Bij mij is het emotie-eten. Ik ga dan eten om mijn emoties en de spanningen niet te hoeven voelen. Het werkt in die zin, dat ik zo vaak mijn gevoelens weggeduwd heb, ik ze nu vaak niet eens meer herken. Ik ben daar wel aan aan het werk geweest jaren geleden met een psycholoog maar het was makkelijker om het niet door te zetten dus ik ben ermee gestopt

Mediteren kan soms ook helpen om meer bij je gevoel te komen. Ik gebruik de Insight Timer app (gratis meditaties). Er is er één van Tessa Kardoes die ik heel fijn vind om meer bij mijn gevoel te zijn. Deze meditatie heeft 'Zijn in het lichaam'.

Hoe ging het gisteren met jouw doelen Cavia? Ik sta te trappelen om smileys uit te gaan delen!
Lachen Stuiteren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 10:07    

Reageer met quote
Nou Kordyia geef me er dan maar 2. Lachen
Het is me gelukt gisteren.

Ik doe er nog 1 doel bij.
ik wil per dag 2.5 liter water gaan drinken.
Dat vergeet ik vaak met als gevolg bonkende hopofdpijn bij te weinig vocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 16:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Nou Kordyia geef me er dan maar 2. Lachen
Het is me gelukt gisteren.

Ik doe er nog 1 doel bij.
ik wil per dag 2.5 liter water gaan drinken.
Dat vergeet ik vaak met als gevolg bonkende hopofdpijn bij te weinig vocht.

Joepie! hier zijn ze: Erg blij Erg blij

Twee pluspunten voor jou!

Hoe ga je het aanpakken om meer water te drinken?
Is een super beloning natuurlijk als je de hoofdpijn kunt vermijden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 17:31    

Reageer met quote
Dank je wel!!

Ik heb een 2.5 liter fles op het aanrecht staan en die moet leeg zijn aan het einde van de dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 17:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat goed bij jullie zo te zien!

Wat apart. Dit is al de derde keer dat een berichtje maar half geplaatst werd. Ik had gister een topdag en was supertrots op mezelf maar dat is dus helemaal verdwenen.
Ik heb ontbeten met brinta en een appel, tussendoor een haverkoek, geluncht met 3 volkorenbroodjes met kipfilet en veldsla en wat druiven, in mijn koffiepauze een bakje yoghurt met aalbessen en als diner een hamburgertje, aardappelblokjes uit de airfryer en een potje appelmoes. Eigenlijk zou ik geen appelmoes eten maar komkommer maar ik had een waanzinnig zware dag gehad op werk en kon niet meer op mijn benen staan dus mocht ik die appelmoes pakken. Sneller klaar.
's Avonds heb ik wel een mini mars en mini twix gegeten en een glaasje fanta gedronken maar dat was nog geen doel van me.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 19:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya, is dat echt zo verschillend? Dus al die dietisten, psychologen en andere mensen die mij altijd wijs hebben gemaakt dat het 3 weken duurt kletsten maar wat uit hun nek. Lekker dan.

Vandaag ging minder goed dan gister maar is toch niet helemaal vergooit.
Als ontbijt had ik natuurlijk weer een zak chips, maar om het toch een klein beetje goed te maken heb ik daarna een appel gegeten en wat oefeningen gedaan.
Tussendoor weer een haverkoek (van Bolletje) en als lunch 3 volkorenbroodjes met pasta. Koffiepauze had ik niet want ik was een uur eerder vrij. En daarna... Tsja. Wat zal ik zeggen? Hoofdpijn, uitgeput, zwaar gefrustreerd en de Jamin 2 deuren verderop naast de winkel...
Ik heb op weg naar huis flink zitten snoepen.
Avondeten was roerbakschotel met flink wat groente en ik ga zo dus niet aan de cola of fanta maar weer aan de mineraal water met een touch of bloedsinaasappel. Die kan ik jullie trouwens aanraden (Jumbo), die is echt heel erg lekker! Je moet alleen niet te snel drinken want dan proef je het fruit niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 19:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16