Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer. Dat eerste punt had ik overheen gelezen, ik wist niet dat ik dagelijks moest melden. Nou ja, pech.
Ik heb het erg druk gehad, slechte internetverbinding op werk en ik draai momenteel extra lange dagen dus weinig thuis. Dit weekend ben ik bezig geweest met het voorbereiden voor de winterstalling van de boot.
Met mijn doelen gaat het op zich wel goed. Vanmorgen weer uit frustratie een zak chips leeg gegeten maar de afgelopen dagen en vanmiddag ging het goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Cavia schreef:
Jammer. Dat eerste punt had ik overheen gelezen, ik wist niet dat ik dagelijks moest melden. Nou ja, pech.
Ik heb het erg druk gehad, slechte internetverbinding op werk en ik draai momenteel extra lange dagen dus weinig thuis. Dit weekend ben ik bezig geweest met het voorbereiden voor de winterstalling van de boot.
Met mijn doelen gaat het op zich wel goed. Vanmorgen weer uit frustratie een zak chips leeg gegeten maar de afgelopen dagen en vanmiddag ging het goed.

Wat fijn dat het goed gaat met je doelen!

Zoals gezegd ik vind het niks om mensen te verwijderen, merk ik. Wat we kunnen doen is dat we nu vast overgaan op het tellen van PLUSpunten?
Als jullie het daar allebei mee eens zijn?
Dus dan krijg je voor elke keer dat je je doel haalt een Erg blij (smiliey) en laat ik het idee van minpunten los.
Dan kan Cavia zich gewoon opnieuw aanmelden.
Wat denken jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 14:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Graag, als het dan niet erg is als ik niet elke dag online ben. Ik doe mijn best maar het lukt gewoon niet altijd. Afgelopen week was wel erg extreem dat ik er niet was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 14:27    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Cavia schreef:
J

Zoals gezegd ik vind het niks om mensen te verwijderen, merk ik. Wat we kunnen doen is dat we nu vast overgaan op het tellen van PLUSpunten?
Als jullie het daar allebei mee eens zijn?
Dus dan krijg je voor elke keer dat je je doel haalt een Erg blij (smiliey) en laat ik het idee van minpunten los.
Dan kan Cavia zich gewoon opnieuw aanmelden.
Wat denken jullie?

Goed idee Kordyia.

Welkom terug Cavia. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 14:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt. Ik meld me even opnieuw aan.

Ik was trouwens vanmorgen een ons afgevallen. Het begin is er

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 15:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hee, dat ging makkelijk. En alles staat er weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Het begin is er weer cavia, leuk dat je er weer bij bent.

Het ging de hele dag heel erg goed gisteren.
Tot er iets gebeurde waar ik overstuur van raakte en heb toen een zak chips leeg gegeten.
Ik vind dat zo'n rare gewoonte. Rollende ogen om als er iets gebeurt of tegen zit er naar rommel gegrepen wordt om dat op te eten en het lost niets op.
Ik wil daar ook graag iets aan doen, om sterk te blijven in moeilijke omstandigheden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 8:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Hee, dat ging makkelijk. En alles staat er weer.

Welkom terug! Lach

Hoe ging het gisteren met je doelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 9:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Het ging de hele dag heel erg goed gisteren.
Tot er iets gebeurde waar ik overstuur van raakte en heb toen een zak chips leeg gegeten.
Ik vind dat zo'n rare gewoonte. Rollende ogen om als er iets gebeurt of tegen zit er naar rommel gegrepen wordt om dat op te eten en het lost niets op.
Ik wil daar ook graag iets aan doen, om sterk te blijven in moeilijke omstandigheden.

ja, ik ken dat. Ik heb dat ook vaak. Ik weet dat het niet helpt en toch. Ik vermoed dat bij mij de 'eetdrang' er altijd is en op momenten dat ik overspoeld raak door emoties, is mijn vermogen om het te weerstaan gewoon minder... Wat zouden we daar aan kunnen doen? Ik heb veel boeken gelezen over hoe goed met eten om te gaan maar op dit moment schiet me even niks te binnen. Ik heb wel advies gelezen in de zin van 'herinner je aan je doel van afvallen' maar op zo'n moment werkt dat voor mij blijkbaar niet (genoeg)....

Kun je je doelen nog een keer herhalen? Als ze gelukt zijn ga ik jullie dus Erg blij Erg blij Erg blij (smileys) geven bij wijze van PLUSPUNT!

Laatst aangepast door Kordiya op di 06 okt 2020 9:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
M.b.t. mijn doelen: gisteren geen suiker gegeten maar wel een halve tarweboterham. Ik werd 'gek' van de cravings, ik weet niet goed waarom.
Ook 's avonds wat meer (gezond) voedsel gegegeten dan de bedoeling was. Dus geen van mijn twee doelen gehaald helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16