Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Ik ga vanaf vanavond ipv, brood smooties nemen.
Ik ben gek op brood maar kan er niet echt goed tegen, wordt er zo moe van steeds dat ik dit wil gaan proberen en op deze manier krijg ik ook meer groentes binnen.
Ik ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd hoe het je bevalt. Inderdaad een heel fijne manier om meer groente binnen te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2020 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Gisteren een goede dag gehad.
De smootie smaakte lekker.
Het is misschien een idee, maar ik heb toch een vermoeden dat ik vanmorgen anders opstond dan anders.
Ik heb heerlijk geslapen.
Minder moe en minder pijntjes.
We gaan gewoon voorlopig er verder mee, de tijd zal het leren.

Groetjes en tot maandag, zondags is het altijd pc loos, heerlijk eens een keertje geen mobiel en internet.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi dat het een goede dag was Stevelina! Wie weet dat het je inderdaad meteen goed doet om brood te vermijden.
Ik heb zelf twee jaar geleden een eliminatiedieet gedaan en toen bleek dat ik een gluten-intolerantie had. (Gluten zitten in tarwe en een aantal andere granen).
Bij mij duurde het een tijdje maar mijn gezondheid knapte ook duidelijk op door daarna gluten te vermijden. Minder pijntjes en ik kwam eindelijk af van de buikkrampen die ik meermalen per week had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren wel gelukt om suikers en meel te vermijden maar wel iets gegeten na de avondmaaltijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:48    

Reageer met quote
, ik kon eerst echt alles eten, had nergens last van.
Maar tegenwoordig ben ik zo vaak heel erg moe na de maaltijd dat ik me toch bent gaan verdiepen in voeding.
De warme maaltijd blijf ik gewoon eten met groente, aardappels, vlees of een keer bami/nasi.
Maar ik ben afgelopen week ook begonnen om het pap achterwege te laten na de warme maaltijd.

Ik had het ff moeilijk toen we zouden gaan eten, had zin in brood, Verward maar ik had de groentes al gesneden voor de smootie dus kon er niet om heen en achter af was ik blij en gaf het me een goed gevoel dat ik toch die smootie heb genomen, mijn oerbrein moet nu ff omschakelen. Sip geleerd van carola van Bemmelen.

Laatst aangepast door Stevelina op za 26 sep 2020 9:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:54    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Gisteren wel gelukt om suikers en meel te vermijden maar wel iets gegeten na de avondmaaltijd.

Goed gedaan.
Was dat gepland om iets te eten of onverwachts?
Als het gepland was is het goed toch??

Ik ga nu leren om alleen gepland te eten, hopelijk geeft me dat rust in mijn bovenkamer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Ik had het ff moeilijk toen we zouden gaan eten, had zin in brood, Verward maar ik had de groentes al gesneden voor de smootie dus kon er niet om heen en achter af was ik blij en gaf het me een goed gevoel dat ik toch die smootie heb genomen, mijn oerbrein moet nu ff omschakelen. Sip

Applaus cheerleader Applaus cheerleader Applaus cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 9:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Was dat gepland om iets te eten of onverwachts?
Als het gepland was is het goed toch??

Nee, dat was niet gepland, mijn doel is om in principe nooit iets te eten na het avondeten. Zodat het iets 'automatisch' wordt zeg maar.
Ik voelde me rot en zag een banaan liggen... En na die banaan vond ik dat er nog wel een bakje yoghurt met wat nootjes bij kon.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed, Stevelina, en ook fijn dat je je gelijk wat beter voelt.

Jammer dat je na het eten toch nog wat gegeten hebt, Kordiya. Maar het was gelukkig wel gezond wat je at.

Het is zaterdag dus mijn man is thuis. Geen gevecht dus voor mij om normaal te moeten ontbijten. Vreemd eigenlijk, dat ik er niet eens trek in heb als we samen ontbijten. Dus gewoon een broodje met hagelslag als ontbijt.
Ik heb nog iets aangepakt. Normaal drinken we elke avond 1 of 2 glazen cola of fanta. Die heb ik voor mezelf nu vervangen door spa rood met een vleugje citroen of framboos. Daar zit helemaal niets in. 0 calorieën, 0 suiker. In het weekend mag ik wel een glaasje fris van mezelf. En de chips die we in het weekend 'avonds eten, gaan nu niet meer uit de zak, maar afgepast in een schaaltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 9:48    

Reageer met quote
Kordiya dan heb je in ieder geval toch gezond gesnoept. Erg blij
Maar goed als het niet gepland is is het natuurlijk ook niet de bedoeling.. Verward

Cavia goed dat je iets anders bent gaan drinken, scheelt ook weer in de calorién en suikers.
Wat je ook kan doen is een grote zak kopen met daarin allemaal kleine zakjes chips.
Zo heb je variatie en je hebt niet zo snel de neiging om teveel chips te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 14:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16