Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Woensdag en donderdag mijn beide doelen gehaald.. geen suiker noch bloem en maximaal 4x eten per dag. In feite eet ik nu al een tijdlang vrijwel elke dag 3 maaltijden en verder niet.
Vier smileys erbij... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

In totaal nu 68 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Zondag is dit sprintje klaar... Vandaag nog en morgen nog - intussen zijn velen al weer goed bezig bij het nieuwe sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Gisteren en vandaag netjes na 19.30 niets meer gegeten. Twee smileys erbij dus. Het doel om op tijd op bed te liggen niet gehaald.

Qua eten heb ik een paar slechte dagen gehad. Misschien speelt mee dat ik ongesteld moet worden? Dat ik op mijn werk een lief bedoeld maar eetbaar sinterklaascadeau kreeg werkte ook niet mee. Al op de weg naar huis (op de fiets om 21.30 's avonds) verdwenen de pepernoten en kikkers in mijn mond. Ik begon zelfs al fietsend aan de pure chocoladeletter. Na een paar happen heb ik die in een prullenbak gegooid waar ik voorbij kwam. Zonde, maar ik weet dat hij anders in mijn buik was beland, terwijl ik hem helemaal niet echt lekker vond. Bij thuiskomst maakte ik nog een zak pinda's soldaat. De volgende dag werd ik met hoofdpijn wakker van al dat slechte eten. Zucht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 0:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maira schreef:
Gisteren en vandaag netjes na 19.30 niets meer gegeten. Twee smileys erbij dus. Het doel om op tijd op bed te liggen niet gehaald.

Qua eten heb ik een paar slechte dagen gehad. Misschien speelt mee dat ik ongesteld moet worden? Dat ik op mijn werk een lief bedoeld maar eetbaar sinterklaascadeau kreeg werkte ook niet mee. Al op de weg naar huis (op de fiets om 21.30 's avonds) verdwenen de pepernoten en kikkers in mijn mond. Ik begon zelfs al fietsend aan de pure chocoladeletter. Na een paar happen heb ik die in een prullenbak gegooid waar ik voorbij kwam. Zonde, maar ik weet dat hij anders in mijn buik was beland, terwijl ik hem helemaal niet echt lekker vond. Bij thuiskomst maakte ik nog een zak pinda's soldaat. De volgende dag werd ik met hoofdpijn wakker van al dat slechte eten. Zucht.

Hoi Maira, ik weet niet hoeveel smileys je nu in totaal hebt? Ik zal je er twee geven bovenop wat je eerder had.

Twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Dan kom ik op 19 smileys! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
Toch niet mis!

Het klinkt alsof je een eetbui had... Niet fijn. Maar, dat soort dingen gebeurt helaas... gewoon nu weer in het zadel klimmen.

Laatst aangepast door Kordiya op zo 29 nov 2020 21:59, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 21:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook op vrijdag en zaterdag mijn beide doelen gehaald.. geen suiker noch bloem en maximaal 4x eten per dag.
Vier smileys erbij... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

In totaal nu 72 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Dit was een heerlijk sprintje om te doen.Ik ben ook tevreden met hoe het voor mij ging.

Hartelijk dank allemaal voor het meedoen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 14:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Pagina 30 van 30