Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ook gisteren heb ik mijn doelen gehaald.. Geen suiker en geen bloem eten en maximaal 4x eten per dag.

Twee smileys erbij...

In totaal nu 64 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben iets meer dan een week niet online geweest. Sorry daarvoor. Ik zat er helemaal doorheen en heb serieus erover gedacht om gewoon maar helemaal te stoppen. Niet meer te hoeven nadenken over wat ik eet, gewoon alles eten wat ik wil, geen strijd meer hoeven voeren met mezelf. Ik ben de afgelopen week helemaal los gegaan. Heel veel gesnoept. Nergens over nagedacht. Alleen het aandacht besteden aan mijn lunch ging zonder nadenken goed. Geen fruit gegeten, gister en vandaag pas weer.
Ik ben heel erg aan het knokken geweest met mezelf over eigenlijk alles. Maar ik heb besloten toch door te gaan dus ik hoop dat ik na bijna anderhalve week weer terug mag komen hier.
Ik ben inmiddels weer op mijn begingewicht, 100.0 kilo. Maar ik ga verder knokken voor mezelf en mijn gezondheid.

Zoals ik al zei, heb ik mijn ene doel van het vorige sprintje gewoon volgehouden zonder erover na te hoeven denken. Blijkbaar is dit dus een nieuwe gewoonte van mezelf geworden en daar mag ik toch best wel trots op zijn vind ik. Sinds gister ben ik dus ook weer fruit aan het eten. Dat blijft dus gewoon een doel van me. Net als mijn ontbijt. Elke dag dat dat goed gaat is er eentje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 20:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn om weer een berichtje van je te zien Cavia. Wat goed dat je het allemaal deelt.
En wat bijzonder dat het toch goed is blijven gaan met de lunch! Dat is dan één gewoonte die je intussen op de rit hebt gezet! Super. Daar mag je zeker blij mee zijn. Applaus Applaus Applaus

Je hebt dus een hele serie smileys verdiend met je lunches!!! Kun je even zeggen hoeveel? Ik ben de tel kwijt!

Je bent ook welkom bij het nieuwe sprintje voor nieuwe gewoontes dat ik heb gestart.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Oeps, als ik het een paar dagen niet noteer kan ik het ook niet meer goed uit mijn geheugen terughalen. Geen smileys voor mij dus. Eigen schuld dikke bult.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Ik ben de tel kwijt haha. Woensdag had ik roerbakgroente en gisteren sperziebonen en paprika/ui

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De lunch was geen aandachtspuntje deze sprint. Dus geen smilies daarvoor. Ik zat erover te denken om het wel weer als aandachtspuntje te nemen volgende sprint, maar dat hoeft dus niet meer.
Fijn dat er weer een nieuwe sprint komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 15:29    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Phew ... Nog nét de 93 weten te bereiken, na een paar "wilde" dagen ...
Wel lekker dat (praktisch) iedereen positief is geëindigd -- meteen een goed voornemen voor het vervolg.
Ik ga daarin wel andere doelen formuleren, want de huidige leveren niet echt veel op (...).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 15:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maira schreef:
Oeps, als ik het een paar dagen niet noteer kan ik het ook niet meer goed uit mijn geheugen terughalen. Geen smileys voor mij dus. Eigen schuld dikke bult.

Och Maira, als je het eerlijk gokt mag je voor deze keer best raden... het sprintje is bijna afgelopen dus dan is dat niet zo erg. Ik hoop dat je weer meedoet bij het nieuwe sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
De lunch was geen aandachtspuntje deze sprint. Dus geen smilies daarvoor. Ik zat erover te denken om het wel weer als aandachtspuntje te nemen volgende sprint, maar dat hoeft dus niet meer.
Fijn dat er weer een nieuwe sprint komt.

Je bent echt goed bezig geweest dit sprintje! Knap hoe je gestaag aan je nieuwe gedrag hebt gewerkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
tgjm schreef:
Phew ... Nog nét de 93 weten te bereiken, na een paar "wilde" dagen ...
Wel lekker dat (praktisch) iedereen positief is geëindigd -- meteen een goed voornemen voor het vervolg.
Ik ga daarin wel andere doelen formuleren, want de huidige leveren niet echt veel op (...).

Nieuwe gewoontes aanleren werpt vruchten af!

Leuk dat ik je al zag 'binnenkomen' bij het volgende sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 28, 29, 30  Volgende
Pagina 29 van 30