Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Goed plan Stevelina! Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik schrok md rot vanmorgen! Ik ben 1,4 kilo kwijt. Hoe dan? Ik heb niets anders gedaan dan de weken ervoor. Sterker nog, ik heb 2 dagen met hoofdpijn in bed gelegen maar wel gewoon gegeten en gesnoept. Niet braaf geweest. Wel mijn doelen behaald. Zaterdag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Zondag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Vandaag normaal ontbijt maar fruit vergeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 19:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Ik schrok md rot vanmorgen! Ik ben 1,4 kilo kwijt. Hoe dan? Ik heb niets anders gedaan dan de weken ervoor. Sterker nog, ik heb 2 dagen met hoofdpijn in bed gelegen maar wel gewoon gegeten en gesnoept. Niet braaf geweest. Wel mijn doelen behaald. Zaterdag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Zondag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Vandaag normaal ontbijt maar fruit vergeten.

Ha ha, ik hoop dat je na die schrik even een rondedansje hebt gedaan!
Het zou kunnen dat je nieuwe gewoontes je lijf houvast geven. En dat het daardoor voor je lichaam 'veiliger voelt' om gewicht los te laten...
Als je lichaam er op gaat vertrouwen dat je het op tijd de juiste dingen voedt, kan het mogelijk het krampachtige vasthouden aan overgewicht verminderen... Ik ben geen expert, dit is gewoon een gedachte die bij me opkomt.
Ook is het zo dat ook al bevat gezond eten evenveel caloriën als ongezond eten, het schijnbaar toch minder 'aan zet' als junkfood.
Als je minder chips eet houd je bovendien waarschijnlijk minder vocht vast.

Dus,5 smileys erbij! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Dan heb je er nu twintig;
Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Misschien vanavond nog wat fruit eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 19:45    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ziet er goed uit stevelina.

Deze topic is heel goed voor mij. Ik moet nieuwe en gezonde gewoontes aan leren.

Vandaag meer dan een liter water gedronken.

Had vandaag er veel zin in water.

Heb op het warm eten na behoorlijk netjes gehouden aan het eten zonder computer of telefoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 20:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:

Vandaag meer dan een liter water gedronken.

Had vandaag er veel zin in water.

Heb op het warm eten na behoorlijk netjes gehouden aan het eten zonder computer of telefoon.

Goed bezig Deugenietje!

Twee smileys erbij voor jou! Erg blij Erg blij

Je hebt er nu in totaal 7 verdiend: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 10:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren mijn twee doelen gehaald: geen suiker noch meel gegeten en 3 eetmomenten gehad: twee nieuwe smileys: Erg blij Erg blij

Dus nu 44 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
1. Elke dag wandelen
Gelukt! Niet de geplande 5 km, maar toch 3 km. Wel pijnlijke benen nu, ik moet echt nog wennen aan dat gewandel.

2. Niet eten na 19.30
Gelukt! Dat vergde wel wilskracht en denken aan dit sprintje. Mijn buurvrouw bood me onweerstaanbare vegan dropjes aan, en ik zei zo maar Nee Lach

Laatst aangepast door Maira op di 10 nov 2020 10:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren doel gehaald. Pompoen, paprika, sla, komkommer en tomaatjes

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed, allemaal de doelen behaald.
Ik vandaag maar eentje. Ik was zo vreselijk moe toen ik opstond dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Morgen beter. Vanmiddag heb ik wel fruit gegefen.
Ik ben vanmorgen doodmoe naar werk gegaan en een paar uur later buiten adem weer thuis gekomen. Ik heb op werk een half uurtje heel relaxed doze uit staan pakken en ik stond te hijgen als een karrepaard. Inmiddels ook koortsgevoel en dat buiten adem gevoel in mijn keel. Hoofdpijn kwam ook opzetten dus thuis maar gelijk een testafspraak gemaakt. Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Inmiddels heb ik verhoging, en met alle andere klachten is het weer precies zoals ik me voelde in maart toen ik het waarschijnlijk ook had. Dus nu voorlopig maar thuis blijven. Gelukkig heb ik altijd genoeg eten in huis voor 2 weken, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Pluspunt: alle snoep is op dus als ik een vreetbui krijg kan ik weinig anders dan me uitleven op komkommer Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Cavia, beterschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 20:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 19 van 30