Auteur |
Bericht |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1161 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Goed plan Stevelina! Veel succes!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 12:51 |
|
 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Ik schrok md rot vanmorgen! Ik ben 1,4 kilo kwijt. Hoe dan? Ik heb niets anders gedaan dan de weken ervoor. Sterker nog, ik heb 2 dagen met hoofdpijn in bed gelegen maar wel gewoon gegeten en gesnoept. Niet braaf geweest. Wel mijn doelen behaald. Zaterdag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Zondag: normaal ontbijt en fruit dus 2 smilies. Vandaag normaal ontbijt maar fruit vergeten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 19:38 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 19:45 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1357 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Ziet er goed uit stevelina.
Deze topic is heel goed voor mij. Ik moet nieuwe en gezonde gewoontes aan leren.
Vandaag meer dan een liter water gedronken.
Had vandaag er veel zin in water.
Heb op het warm eten na behoorlijk netjes gehouden aan het eten zonder computer of telefoon. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 20:22 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 10:25 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 10:26 |
|
 |
Maira Vaste Weegclubfan

|
|
1. Elke dag wandelen
Gelukt! Niet de geplande 5 km, maar toch 3 km. Wel pijnlijke benen nu, ik moet echt nog wennen aan dat gewandel.
2. Niet eten na 19.30
Gelukt! Dat vergde wel wilskracht en denken aan dit sprintje. Mijn buurvrouw bood me onweerstaanbare vegan dropjes aan, en ik zei zo maar Nee  _________________
Laatst aangepast door Maira op di 10 nov 2020 10:55, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 10:33 |
|
 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Gisteren doel gehaald. Pompoen, paprika, sla, komkommer en tomaatjes_________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 10:49 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Wat goed, allemaal de doelen behaald.
Ik vandaag maar eentje. Ik was zo vreselijk moe toen ik opstond dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Morgen beter. Vanmiddag heb ik wel fruit gegefen.
Ik ben vanmorgen doodmoe naar werk gegaan en een paar uur later buiten adem weer thuis gekomen. Ik heb op werk een half uurtje heel relaxed doze uit staan pakken en ik stond te hijgen als een karrepaard. Inmiddels ook koortsgevoel en dat buiten adem gevoel in mijn keel. Hoofdpijn kwam ook opzetten dus thuis maar gelijk een testafspraak gemaakt. Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Inmiddels heb ik verhoging, en met alle andere klachten is het weer precies zoals ik me voelde in maart toen ik het waarschijnlijk ook had. Dus nu voorlopig maar thuis blijven. Gelukkig heb ik altijd genoeg eten in huis voor 2 weken, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Pluspunt: alle snoep is op dus als ik een vreetbui krijg kan ik weinig anders dan me uitleven op komkommer  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 17:57 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1357 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 20:57 |
|
 |
|
|