Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ook gisteren weer: geen suiker noch bloem gegeten noch meer dan 4 eetmomenten gehad.

Twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Maakt in totaal 36 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina, je begint niet opnieuw. Je gaat gewoon verder nadat het even niet gelukt is. Dat is iets heel anders ;-)

Kordiya, mijn doelen waren normaal ontbijten en elke dag fruit eten.
Woensdag weer goed ontbeten, maar fruit vergeten. Gister slecht ontbeten maar wel fruit gegeten. Vandaag goed ontbeten en ook fruit genomen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 16:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Stevelina, je begint niet opnieuw. Je gaat gewoon verder nadat het even niet gelukt is. Dat is iets heel anders ;-)

Kordiya, mijn doelen waren normaal ontbijten en elke dag fruit eten.
Woensdag weer goed ontbeten, maar fruit vergeten. Gister slecht ontbeten maar wel fruit gegeten. Vandaag goed ontbeten en ook fruit genomen Erg blij

Een soort stuivertje wisselen van de doelen dus! Maar hoe dan ook VOORUITGANG!!!

Vier smileys erbij: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Dus totaal heb je er nu 19! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 17:06    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
7 ons aangekomen.
Het is ff niet anders.
Nog steeds lukt het niet.
de motivatie ben ik ff helemaal kwijt. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 11:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
7 ons aangekomen.
Het is ff niet anders.
Nog steeds lukt het niet.
de motivatie ben ik ff helemaal kwijt. Schaam Schaam

Ach, wat naar voor je Stevelina.
Misschien een ander simpeler doel kiezen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 11:56    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Drinken gelukt gisteren (1 "Marlientje" (== Cava & Campari)), maar niets eten tussen 19.00 en 10.00 niet --> dus EEN lachje erbij!

Vanmiddag wel een borrel met zwager & schoonzus (via skype), dus dat worden wel een paar glaasjes, maar gewicht gaat nog steeds de goede kant op: volgende weging gaat onder de 93 (bmi 30) uitkomen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 13:12    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ach, wat naar voor je Stevelina.
Misschien een ander simpeler doel kiezen?

Ik neem ff pauze, de drukte van de afgelopen periode als ook de spanningen die er zijn beginnen me op te breken.
Ik ben ff aan een pauze toe.
Voel me totaal niet fit.
weet niet hoelang ik nodig heb, maar dan meld ik me wel weer.

Succes verder allemaal.

Laatst aangepast door onbekend2020 op za 07 nov 2020 19:17, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 15:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
tgjm schreef:
Drinken gelukt gisteren (1 "Marlientje" (== Cava & Campari)), maar niets eten tussen 19.00 en 10.00 niet --> dus EEN lachje erbij!

Vanmiddag wel een borrel met zwager & schoonzus (via skype), dus dat worden wel een paar glaasjes, maar gewicht gaat nog steeds de goede kant op: volgende weging gaat onder de 93 (bmi 30) uitkomen!

Mooi, toch een smiley erbij! Erg blij

Als ik het goed heb, heb je er nu zes! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Gefeliciteerd met je aanstaande lagere BMI!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 16:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij ging het ook weer goed gisteren: geen zoetigheid noch bloem gegeten en 4x per dag een eetmoment. Dus twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Dan heb ik er nu 38... Het gaat hard! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 16:25    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hoi allemaal! Dit sprintje loopt al tegen het einde, maar mag ik toch nog meedoen? Dan heb ik nog drie weken om me twee nieuwe gewoontes eigen te maken en een rijtje opbeurende smileys te verzamelen.

1. Elke dag een stuk wandelen (deze week minimaal 5km per dag, daarna weet ik nog niet of ik een minimumafstand wil hanteren)
2. Niet meer eten na 19.00

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 12:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 16 van 30