Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren weer mijn nieuwe gewoontes uitgevoerd: geen suikers noch bloem gegeten en vier keer per dag gegeten.

Dus twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Maakt 32 smileys totaaal: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 11:14    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hartelijk bedankt kordiya, aan je bericht steek ik veel op.
ik blijf mijn best doen en geef niet op.
Ik ga aan jouw een voorbeeld nemen.
Maar ook vandaag is het niet gelukt om me aan mijn 2 doelen te houden, maar heb me streng toegesproken en gezegd dat het weer afgelopen moet zijn.
NU is het de tijd er nog niet voor om weer zoetigheden te gan eten over een tig aantal weken mag ik weer zoet hebben, want ga het niet totaal uit mijn leven bannen. En dat hoeft ook niet, mijn doel is alleen om "normaal" met zoet om te gaan.
En net wat jij schrijft, het heeft zijn tijd nodig om er een gewoonte van te maken om het alleen op bepaalde tijden te eten en niet meer iedere dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 15:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Hartelijk bedankt kordiya, aan je bericht steek ik veel op.
ik blijf mijn best doen en geef niet op.
Ik ga aan jouw een voorbeeld nemen.
Maar ook vandaag is het niet gelukt om me aan mijn 2 doelen te houden, maar heb me streng toegesproken en gezegd dat het weer afgelopen moet zijn.
NU is het de tijd er nog niet voor om weer zoetigheden te gan eten over een tig aantal weken mag ik weer zoet hebben, want ga het niet totaal uit mijn leven bannen. En dat hoeft ook niet, mijn doel is alleen om "normaal" met zoet om te gaan.
En net wat jij schrijft, het heeft zijn tijd nodig om er een gewoonte van te maken om het alleen op bepaalde tijden te eten en niet meer iedere dag.

Fijn te horen dat mijn bericht je kon opmonteren.

Sommige mensen zijn niet verslavingsgevoelig en die kunnen inderdaad 'af en toe' zoetigheid en junkfood eten. Ik ben helaas wel erg verslavingsgevoelig, dus als ik één keer zoetigheid eet, dan vlieg ik doorgaans heel erg uit de bocht. Voor mij is het een verslaving en een verslaving kun je mogelijk alleen uitbannen door echt te stoppen met je 'drug'. En voorgoed... Ik denk eigenlijk niet, hoe rot ik het ook vind, dat ik ooit wél goed met zoetigheid om zal kunnen gaan. Dus ik probeer me in te stellen op de goede dingen die ik allemaal kan ervaren wanneer ik me ervan onthoud.

Misschien dat deze twee doelen op dit moment (wat) teveel gevraagd zijn om allebei na te streven? Misschien eerst met één van de twee beginnen? Welke van de twee is het belangrijkst voor je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren ook weer goed gegaan. Bami gemaakt en nog sperziebonen erbij.

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 7:00    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lieve Kordiya, je hebt gelijk, beide doelen lukt momenteel niet [ meer]
Dan houd ik het voorlopig met 1 doel en dat is echt geen suikers... Rollende ogen ik ben net als jij enorm verslavings gevoelig voor zoet.
Heb het nu zo moeilijk om er van af te blijven. Rollende ogen
Heb vanmorgen alweer een lik uit de pasta pot genomen. Rollende ogen
Jammer, heel jammer dat ik weer opnieuw moet beginnen.
Weer van voren af aan.
Maar ik blijf mijn best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 9:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren ook weer goed gegaan. Bami gemaakt en nog sperziebonen erbij.

Goed bezig Lucius!

Twee nieuwe smileys: Erg blij Erg blij

Maakt 10 totaal! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 10:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Lieve Kordiya, je hebt gelijk, beide doelen lukt momenteel niet [ meer]
Dan houd ik het voorlopig met 1 doel en dat is echt geen suikers... Rollende ogen ik ben net als jij enorm verslavings gevoelig voor zoet.
Heb het nu zo moeilijk om er van af te blijven. Rollende ogen
Heb vanmorgen alweer een lik uit de pasta pot genomen. Rollende ogen
Jammer, heel jammer dat ik weer opnieuw moet beginnen.
Weer van voren af aan.
Maar ik blijf mijn best doen.

Hoi Stevelina, je begint niet van voren af aan.... Je hebt TOCH ervaringen opgedaan en geoefend met het afweren van de zucht naar suiker. Elke keer dat je iets oefent, versterk je je vermogen om dat gedrag uit te voeren.
En je leert toch steeds nieuwe dingen bij en krijgt nieuwe inzichten.
Goed plan om voorlopig op 1 doel te focussen.

De eerste dagen na een terugval zijn moeilijk. Maar na een aantal dagen wordt het weer makkelijker. Als je kunt, zou ik echt alle zoetigheid het huis uit doen. Of ergens wegzetten waar je er niet makkelijk bij kunt. Of zoals ik al een keer noemde, zo'n Kitchen Safe gebruiken en het wegsluiten. Als je man / huisgenoten wel zoetigheid in huis willen, kun je hen vragen of zij het ergens in een kastje wegsluiten voor jou. Als je weet dat je er niet bij kunt, geeft dat veel meer rust in je hoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 10:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is me weer gelukt gisteren: geen suiker noch bloem gegeten noch meer dan 4 eetmomenten gehad.

Twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Maakt in totaal 34 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Hoe gaat het met de anderen? Cavia? TGJM? Deugenietje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren krootjes, paprika en tomaatjes.

Vandaag wel weer een uitdaging. Drukke dag dus de verleiding is dan groot om iets makkelijks zoals friet te gaan eten.

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 7:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren krootjes, paprika en tomaatjes.

Vandaag wel weer een uitdaging. Drukke dag dus de verleiding is dan groot om iets makkelijks zoals friet te gaan eten.

Mooi weer 2 smileys verdiend! Erg blij Erg blij

Maakt twaalf stuks voor jou! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Zet 'm op vandaag. Je zult trots zijn wanneer het weer is gelukt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 10:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 15 van 30