Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe afslank poging met ondersteuning Weegforum

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   meneerjohn07
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: bio hcg kuur

Reageer met quote
Hallo allemaal,

al tijden wil ik minder dan 100 kg wegen. Al vele afslankprogramma heb ik gebruikt. Niets lijkt te helpen. Ik ga hier rondneuzen naar een geschikte afslankmethode voor mij.
Groet,
John
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2013 15:32    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hallo John,

Van harte welkom bij de weegclub.

Goed dat je die kilo's aan wil gaan pakken.
Mbt je vraag naar welke methode het beste gaat werken (op langer termijn) kan ik eigenlijk een makkelijk antwoord geven.
Laat al die "speciale" diëten voor wat ze zijn.
In (bijna) alle gevallen val je in het begin veel en snel af om later weer hetzelfde in gewicht aan te komen maar meestal met extra rente Erg blij
Het kost vaak aardig wat geld dus het enige wat er eigenlijk van af valt is je portemonnee.

Kijk eens of je voor een korte periode (weekje of zo) een eetdagboekje aan kunt maken. Noteer daarin eerlijk alles wat je gedurende de dag eet en drinkt.
Adhv die informatie zul je snel een overzicht krijgen van aandachtspunten die je aan kunt gaan pakken. Wij kunnen met je meekijken en eventueel tips/trucs en aanpassingen voorstellen.
Vaak ligt het onbewust aan de extra tussendoortjes of de toch te grote porties. Het EDH dieet (eet de helft Lachen ) mbv gezonde en gevarieerde producten in combinatie met wat extra beweging geeft zeker resultaat. Duurt wat langer maar is in de meeste gevallen ook op langer termijn blijvend.
Eigenlijk weet iedereen dat wel maar de praktische uitvoering blijkt nogal moeilijk want we willen tegenwoordig alles snel en het liefst met zo min mogelijk inspanning Erg blij

Heb je zelf al iets voor ogen mbt hoe je het aan wil gaan pakken?
Doe je al iets aan sport of ben je dat wellicht van plan?

Groetjes en veel succes.
Ron

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Ron

Weegclub huisregels

Laatst aangepast door Ron15tn op di 16 jul 2013 21:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2013 17:14    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo meneer John, misschien heb je hier ook iets aan:
https://www.weegclub.nl/forum/hoe-kies-ik-een-dieet-t23245.html
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 jul 2013 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub en veel succes met afvallen! Groeten, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2013 1:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1