Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

nieuw

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suske60
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal ,
zoals iedereen hier wil ik wat aan mijn gewicht doen . Vanaf mijn 18de liep het fout (eigen schuld) Ik ging studeren en zat op kot (op kamers Lach ) Koken deed ik niet , wel spaghetti en frietjes gaan eten en zoals het bij studenten gaat ; regelmatig een pintje erbij .
Ik woog 58 voor mijn studie en 85 erna Schaam Schaam . Ben beginnen werken en terug regelmatig beginnen leven . Mijn gewicht is toen gedaald tot 65-66 kg .
Getrouwd en kinderen (3 prachtdochters op 2,5 jaar tijd ) .
Geen problemen met de kilo's nadien ... 67kg
Maar nu , de overgang en het minder sporten , doen me de das om Sip .....
Sommige dagen zie ik het echt niet meer zitten . Heb al vanalles geprobeerd , zonder resultaat . Ben nu 53 jaar , maar voel me nog steeds 20 . Helaas zeggen de spiegels heel wat anders
Via dit forum hoop ik op de steun die ik van mijn man niet echt krijg Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 9:17    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Suske, welkom bij de weegclub. Steun zul je hier zeker vinden, we zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje? aai

Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 10:26    

Reageer met quote
Hallo allemaal , na een hele tijd "out" te zijn geweest , ben ik er weer .
Alles ging redelijk goed tot 79 kilo . Daarna (nu 1 jaar geleden) zware operatie gehad (Hysterectomie).... gevolg : + 6 kilo ...

Ik ga dus weer wat neuzen hier op het forum en mezelf wat moed inpraten .
Eens de 50 voorbij en die operatie (hormonen op hol ) vind ik het moeilijk om af te vallen .

Na het zien van enkele (vakantie)foto's , "walg" ik eigenlijk van mezelf . Ik vermijd zoveel mogelijk pashokjes en spiegels .

Groetjes xxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016 8:41    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom terug meis, pittige operatie inderdaad heb ik ook gehad. Geen eierstokken verwijderd gelukkig, dus geen acute hormonale veranderingen. Erg blij
Gewoon de draad weer oppakken, walgen van jezelf heeft geen nut toch. Je bent weer op de goede weg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Mirjam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Suske,

Dapper dat je er weer bent en ik hoop dat je, net als ik, hier de steun vindt die je zo hard nodig hebt. Ook ik heb dezelfde operatie gehad 10 jaar geleden. 5 jaar geleden is de overgang begonnen en daar zit ik nog lekker middenin. Maar met de juiste motivatie en hulp van dit geweldige forum gaat het je lukken.

Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug Suske, heftige tijd achter de rug dus.
Goed dat je de draad weer oppakt!
Walgen van jezelf moet je niet doen. Gewoon lief zijn voor jezelf, verstandig en matig eten ook. Dan gaan, zelfs na je 50e de onsjes/pondjes en uiteindelijk de kilo's er heus af.
Veel succes!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2016 0:11    

Reageer met quote
Bedankt alvast voor de steunende woorden .
Ik ga mijn best doen ...
Runtastic app en Endomondo app staan al op mijn geleende gsm Cool

Dinsdag (21/6) vertrekt onze oudste dochter weer voor 3 manden naar Australië om er rond te trekken . Ze is pas thuis sinds 4 mei . Toen was ze weg voor 6 maanden studie in Sydney .
Ook dit zal het mij waarschijnlijk moeilijk maken ... emotioneel eten ligt ook in mijn aard .
MAAR ik ga mijn best doen Cool

Alvast bedankt iedereen
xxx Ann

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2016 8:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1