Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuw jaar, vooruit kijken!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hallo allemaal, met de feestdagen een tablet gekregen en zie het als een mooie ondersteuning om mijn levensstijl aan te passen.
Zo kan ik contact houden met mensen die ook dagelijks op hun voeding gaan letten en wellicht kunnen we elkaar ondersteunen.
Ik ben afgelopen jaren stiekum aangekomen, en wil dat gewoon weer kwijt.
Ik heb dus geen dieet verleden en denk dan ook door bewust om te gaan met eten weer op gewicht te komen.
vr.gr.Elisabeth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Elisabeth, van harte welkom bij de weegclub.
Als je bewust omgaat met wat je eet en wat meer beweegt dan zou je op een goede manier wel wat gewicht kunnen verliezen inderdaad. Lach

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015 0:23    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom en succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015 15:58    

Reageer met quote
Kleine up date voorstel rondje😊

Januari 2015 vond ik het een mooi idee om door bewust te kiezen minder te snoepen iets gewicht te verliezen.

Nov.2015 ben ik op advies reumatoloog, dus geen vrijblijvendheid meer, gewicht gaan verliezen. Diëtiste heeft mij uitgelegd wat een gezond voedingspatroon is en ik heb mijn leefstijl aangepast.

Mei 2016, gezond BMI, ga mijn stabilisatiefase in, blijf hier wegen want de rest van mijn leven zal ik rond de 60 kg moeten blijven.

Ben hier heel wat wijzer geworden maar ook geschrokken van de strijd die veel mensen dagelijks hebben tav eten. En nog meer van de hele industrie, dus producten, boeken, dieeten en vooral beloftes.

.
Ik begrijp dat ieder het op zijn eigen manier doet, ik ben alleen minder gaan eten, en heb steun gehad van de inzichten van Judith Beck.

Ik blijf hier dus voorlopig en wens een ieder veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 8:00    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Schrijven is blijven!
Nogmaals proficiat met je streefgewicht. Als je blijft 'Mieke-en' zal je zien dat je echt wel op gewicht kan blijven als je luistert naar je lichaam. Als je relaxt met eten kan omgaan, gaat er misschien op termijn nog een kilo of 2 af...
Toppie meid! mager
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 18:18    

Reageer met quote
Inmiddels ruim 2 jaar verder hier bij de weegclub Erg blij

Nog steeds eet ik zoals geadviseerd door de dieetist eind 2015.
Sober, kleine portie s, bewuste kiezen en zelden buiten plan.

Inmiddels heb ik geaccepteerd dat dit het dus is, de rest van mijn leven.
Alles eten wat ik zou willen of op zou kunnen gaat nu eenmaal niet samen met een laag gewicht.

Heb me de afgelopen jaren enorm verdiept in alles wat met diëten, vermeende medische feiten, aannames, bedenksels, gewicht, te maken heeft.
Overgewicht is heel simpel en tegelijk heel ingewikkeld.
Simpel, want het komt altijd door meer eten dan dat je verbruikt, en je kunt de pech hebben door medicatie gebruik of niet mobiel zijn dat dit echt weinig is.
Complex, omdat wat iemand eet komt door opvoeding, omgeving, gewoontes, smaak , vrienden, levensmiddelenindustrie, reclame, winkels, emotie, enz.enz.

Op gewicht blijven gaat nog steeds niet vanzelf, maak dagelijks een plan, weeg dagelijks en kan ook hier nog niet loslaten.
Mijn blijvende verandering in eetgewoontes blijft aandacht vragen maar wellicht zal het door de jaren heen minder worden.

Gr.Elisabeth.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed om te lezen, Elisabeth!
Je hebt een heel mooie pluim verdiend!

En zoals jij altijd zegt: we gaan weer doorrrrr! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2018 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2018 18:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1