Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nieuw hier

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   geoffrey1988
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: ga pronokal doen

Reageer met quote
Hallo allemaal.
ik ben Geoffrey.
Ben 26 jaar.
En ben momenteel bezig me leven weer op orde te krijgen en daarbij terug te komen op me oude gewicht.

Ik me feest jaren woog ik altijd rond de 70 Kilo.
in 2009 leerde ik me ex kennen en gingen wij samen wonen.

Gezien het feit zij nooit wilde koken en ik veel moest werkenkregen we een aardig slechte leef stijl kwa eten.

Ik kwam hierdoor ook flink aan.
door de jaren heen is het een flinke strijd geweest tegen mijn gewicht.

Ik bleef aankomen en alle pogingen die ik ondernam werden niet gesteund door mijn toen nog vriendin.

december 2014 kreeg ik de klap toen zij verdween uit me leven en ons zoontje bij me weg hield.

Ik at praktisch niet meer, ik dronk amper, ik rookte voorheen 1 pakje sigaretten per week. Dat werden die periode 3 pakjes per dag.

ik ben finaal ingestort en woog in 12 maart 81 kilo.

Inmiddels heb ik me leven aardig herpakt en ben ik dit flinke gewicht verlies aan het omzetten naar iets positiefs en daarbij het gene proberen wat ik jaren lang al probeerde alleen nooit de waardering of support voor kreeg.

Ik wil terug naar 70 kilo.
En vanaf dat punt gaat werken naar een getraind lichaam.

Gezien het feit dat ik toch een aardig buik heb gekregen ben ik bang dat ik dit niet meer voor elkaar zal krijgen.

dus daarbij elke tip voor een vet buik weg te krijgen is daarbij mee genomen.

Momenteel zit ik te oriënteren welk dieet het beste bij me past.

Ik train tegenwoordig elke dag.
En ben ook een stuk actiever.

15 min abs workout.
30 min cardio dans workout voor de tv.
probeer 30 tot 60 min elke dag te gaan fietsen.

Maar op me werk moet ik ook veel fietsen ivm grote terrein maar dit is niet kwa training te verglijking maar het is beweging.

Kwa eten ben ik heel slecht.
lust praktisch niks.

Snoep,chips,chocolade etc eet ik allemaal niet.

Enige waar ik last van heb is in de avond als ik rond 23.30 thuis kom dat ik dan honger heb.
en niet kan slapen.
terwijl ik toch 6 kleine maaltijden op heb

Ik werk in een 3 ploegen rooster.
dus kwa planning is het heel moeilijk om een.vast systeem te lopen kwa afvallen omdat ik ook een week nacht loop en ik dan al helemaal niet veel neem een week lang.

Ik hoop op veel tips en zal verlopig veel lezen op deze site om bruikbare infomatie te verzamelen die Nuttig kan zijn voor me om me te helpen en ondersteunen en evt beleiden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 4:17    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Geoffrey, van harte welkom bij de weegclub. .Je bent alweer aardig op de goede weg zie ik en als je niet veel lust zijn maaltijdvervangers een prettige manier van toch je voedingsstoffen binnen krijgen. Maak eens een lijstje met alles wat je wel lust en ga daarmee experimenteren

Je kunt ook een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Maaltijdvervangers (shakes)

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 apr 2015 14:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1