Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuw en meteen wat vraagjes

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Afvaldame
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watcher

Reageer met quote
Hej allemaal,

Ik ben hier nieuw en hoop dat we elkaar kunnen motiveren en elkaar kunnen helpen.

Ik ben begonnen met afvallen door gewoon minder te eten, daarna overgestapt naar 'Fitnespall' En nu ben ik sinds enkele dagen begonnen met 'weight watchers'. Vroeger heb ik dit ook al is gedaan en ik was op 2 maanden 9 kg kwijt.. Dus ik dacht ik zal er nog eens mee beginnen.

Helaas merkte ik op dat het niet meer gaat om PP maar om Smartpoints.. Helaas kost het zoveel centjes voor cursus en dergelijke.. En hoop ik hier wat informatie te verkrijgen. Ik ben wel zeker aan het wachten om de calculator aan te schaffen of een boekje waarin de punten opstaan. Maar helaas is de calculator uitverkocht en niet meer op voorhad. Het boekje waarin de punten staat zie ik niet ' los te verkrijgen op de verkoopsite'.

Dus hieronder enkele vraagjes. Ik weet niet of iemand het zie zitten om het voor mij uit te rekenen..
Ik heb dus geen flauw idee hoeveel punten ik mag nemen.. Ik doe voor de zekerheid'26' punten per dag. Ik weet ook helemaal niet hoeveel weekpunten ik mag hebben.
Over mijzelf: vrouw, 24 jaar, huidig gewicht 64,2 doel gewicht 53.5 kg.[minimum]. Zittend.
Ook vroeg ik mij af hoeveel punten aardappelen,rijst en pasta bevatten[indien je eet tot je verzadigd bent]? En hoeveel is het als je bv 100 of 50 gram neemt hoeveel punten bedraagt dat?
Boterhammen zijn ook blijkbaar verhoogd? Maar naar hoeveel Per 100 gram?
Wraps, pittabroodjes,croissants en curryrol hoeveel bedraagt dat?

Sorry voor de vele vragen.. Hoop echt dat iemand mij kan helpen Zou supeer lief zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2016 19:36    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi welkom hier

Echt antwoorden kan je denk ik niet geven je kan online op de weight watchers site wel een start pakket bestellen daar zit dan wel boodschappen boekje en alles in. Hoeveel punten je mag geen idee maar vind 26 wel redelijk laag.
Waarom ga je niet voor de online training die is goedkoper dan iedere week naar die bijeenkomsten en via de online training krijg je toegang tot de app waar alles in staat kwa punten.
Pasta en aardappels vallen wel mee kwa punten die andere dingen die je noemt zitten wel hoog in punten ik zeg uit mijn hoofd dat 2 bruine boterhammen 5 punten zijn. De rest van die dingen zullen daar ver boven zitten vermoed ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2016 20:48    

Reageer met quote
Thanks voor een snelle antwoord..

Ik heb die pakketjes beken.. Maar daar staat denk ik niet in hoe ik kan berekenen hoeveel ik mag opnemen..

Ik heb ook al gedacht aan online training.. Maar ja ik vind dat ook eigenlijk heel duur. En eigenlijk wil ik gewoon weten hoeveel alles bedraagt.. Dat puntenboekje kan je ook niet apart kopen.. Spijtig..

gelukszoeker schreef:
Hoi welkom hier

Echt antwoorden kan je denk ik niet geven je kan online op de weight watchers site wel een start pakket bestellen daar zit dan wel boodschappen boekje en alles in. Hoeveel punten je mag geen idee maar vind 26 wel redelijk laag.
Waarom ga je niet voor de online training die is goedkoper dan iedere week naar die bijeenkomsten en via de online training krijg je toegang tot de app waar alles in staat kwa punten.
Pasta en aardappels vallen wel mee kwa punten die andere dingen die je noemt zitten wel hoog in punten ik zeg uit mijn hoofd dat 2 bruine boterhammen 5 punten zijn. De rest van die dingen zullen daar ver boven zitten vermoed ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2016 21:30    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ergens wel te begrijpen dat ze die boekjes niet los verkopen ze willen dat je kiest voor hun programma.
En die punten berekening zal je ook alleen krijgen na aanmelding.

Hoe graag wil je met dit nieuwe programma afvallen? Als je het te duur vind kies dan wat anders waarbij je gratis informatie kan vinden op Internet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2016 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Afvaldame, van harte welkom bij de weegclub.

de boekjes zijn wel los te koop maar niet online
als je ergens een cursus binnenloopt voor aanvangstijd kan je er eentje kopen

bij de sp mag je 30 dagpoints en minimaal 35 weekpoints...als je een heel actief leven hebt is dat wat meer

globaal kan je ervan uitgaan dat alles waar suiker in zit 2x zo duur is
alles waar slechte vetten inzitten 1.5 a 2x zo duur
verzadigend eten kan niet meer maar magere produkten zijn laag in points

een boterham van 35 gr is 2p...2 boterhammen is 5p
50 gr aardappel is 1p...maar neem je bv 200 gr dan is het 5...heeft te maken met het afronden

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Weight Watchers

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2016 22:13    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Afvaldame, welkom en succes. Je kunt hier
https://www.weegclub.nl/forum/info-weight-watchers-dieet-f236.html
veel informatie vinden over Weight Watchers, misschien dat dat je helpt.

En als je reageert hoef je niet te quoten, je kunt volstaan met links onder in je scherm op 'nieuw antwoord' te klikken.

Veel plezier op ons forum! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 9:31    

Reageer met quote
Dank jullie wel voor de reacties,

Ik schrijf gewoon dagelijks op 'een notitie' ding op mijn gsm wat ik eet.. Hopelijk komt snel de calculator online te bestellen.

Ik zal eens op die link kijken die u gaf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 13:02    

Reageer met quote
Ik ben eigenlijk enkel nog op zoek naar 'kennis betreft SM' de groene lijst en dergelijke.. Ik had al n lijst voor PP maar niet voor SM.. Is er ieman die een lijst heeft en die het wil delen zodat ik voorlopig verder kan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
ik heb een link bij de Weight Watchers info gezet...ik heb propoints omgerekend naar sm p...kijk daar even,als het niet lukt stuur me dan een pb dan krijg je hem per mail

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 14:13    

Reageer met quote
Sorry.. Ik vind het niet meteen terug.. Alsje wilt mag je mij een mailtje sturen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 18:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2