Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuw.. en ben er klaar voor!!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gogirl81
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Mariska, 35 jaar en mama van 3 kids.
Ik ben een zogenoemde jo-jo-er maar heb er nu genoeg van!
Ik stop nu niet tot ik tevreden ben!
Lijkt me leuk om hier steun te krijgen en elkaar te motiveren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 10:56    

Reageer met quote
Is mijn bericht wel goed binnengekomen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo , Mariska van harte welkom bij de weegclub.was even weg maar je bericht is goed binnen gekomen, hier een beetje info over ons forum

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 17:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Mariska. Ik wens je veel succes bij het afvallen (en daarna bij het op gewicht blijven!) en ook veel plezier hier. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 feb 2017 3:28    
Vrouw Weeggegevens   Stees
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi Mariska,

Net als jij, ben ik hier nieuw. Om precies dezelfde reden. Denk je dat je super goed bezig bent en is er een kilo af, monitor je weer wat minder en zit je ineens op de +2. Is dat wat een boterham hagelslag met je doet? Om dan maar niet te beginnen over de keuze van avondeten? Want ja... 2 kleine kinderen (tweeling van 5) bepalen wel voor een groot gedeelte wat je in huis haalt. Tja... het is dan wel weer een eigen keuze of je het ook in je mond stopt. En ja... daar ga "GING;-)" ik weleens de mist in.

Nu ben ik het echter ZAT! En net als jij, ga ik ervoor. Ik ben benieuwd...

Groetjes,

Stacey

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mrt 2017 11:29    

Reageer met quote
Dank je wel Weegclubteam!😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mrt 2017 16:44    

Reageer met quote
Dank je flying missy.. Ik ga mijn best doen en denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga hebben 😊👍🏼

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mrt 2017 16:46    

Reageer met quote
Hi Stees! Jij ook welkom hier!
Jaaa het eeuwige gejojo.. zo irritant.. Gelukkig gaat het bij ons niet om tientallen kilo's maar vervelend blijft het wel,want ben je er weer eens 4 kwijt, zitten ze er een paar weken daarna er weer aan... grr!! Maar ik ken het Wb de kids.. Ik haal voor mezelf expres weinig lekkers in huis maar de kids willen wel eens wat lekkers.. Ik koop dan wel dingen waarvan ik weet dat ik er van af kan blijven.. hoewel als ik een vreetbui heb niks veilig is.. Ik eet nu alleen brood op zaterdag maar laat brood nou net mijn favo eten zijn.. Heerlijk zo'n broodje met hagelslag he!! Zucht! Maar we gaan ons best weer doen.. Ik heb de knop nu wel gevonden!! Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mrt 2017 16:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1