Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 92, 93, 94  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Onsje eraf.. Ik had een rood vakje verwacht dus ben al lang blij.
Het sporten is vorige week niet gelukt. Omdat ze vrijdag mn zolder komen egaliseren heb ik alles van de zolder naar mn sportkamertje moeten verplaatsen. Het gaat dus op het moment even niet lukken..
Of ik moet mn sportspullen naar beneden halen dat ik in de woonkamer even het eea kan doen.

Heb drukke weken voor de boeg. Geregeld visite die mn nieuwe huisje wil komen bekijken en allerlei afspraken.

Gister is (eindelijk!) mn nieuwe eettafel bezorgd. Wauw wat is die mooi!! (ovaal, 2m lang en 1.10 breed op t breedste punt)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2020 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Alles van de zolder naar je sportkamer verplaatsen kost ook energie!
Hoe gaat het met het wandelen, lukt dat nog wel?
En misschien dat je dit weekend de spullen weer terug kunt zetten, dan kun je volgende week weer thuis sporten.

Hou vol! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2020 22:52    

Reageer met quote
Paar onsjes er af.

Ik slaap weer ietsje beter en begin weer ietsje meer energie te krijgen. Hoop deze dagen dan ook weer iets meer puf te vinden om wat aan sport te doen. Mn sportkamertje staat nog wel vol (maandag is de zolder pas gedaan), maar kan natuurlijk ook beneden in de woonkamer het eea doen Lach

(Vorige week hele slechten nachten gehad. Zoontje heeft meerdere nachten bij mij in bed geslapen. Dat breekt op!!!)

Het gewicht gaat omlaag maar echt niet snel genoeg. Het hoeft niet in Turbo vaart, maar tenminste 5 ons per week zou toch wel lekker zijn, gezien de hoeveelheid kilos die ik kwijt wil..

Ik haal wel regelmatig mn zoontje lopend op van de opvang (alleen niet als het regent). En vandeweek hebben we een stukje gefietst naar de winkel (dit was wel in de regen haha, maar zoontje wilde heel graag op de grote fiets van mama).
Ik probeer daar in ieder geval wel iets gezondere keuzes te maken, en dat gaat vooralsnog goed Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2020 10:46    

Reageer met quote
Bah.. En de kilo is er weer gewoon bij aan.. Boos

Ik drink nog steeds te weinig, verder let ik echt wel op, maar op 1 of andere manier raak ik maar niet onder de 100kg.. Ik blijf er poging op poging net boven hangen...

Hoe raak ik in godsnaam onder die 100kg lijn?!

Eind juni ga ik met mn zoontje op vakantie.. Zou zo graag tegen die tijd wat meer richting de 90kg gaan ipv de >100kg.. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
soms lijkt het wel niet te lukken
drinken is idd een dingetje dat wil hier ook niet echt Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Vervelend Nienke!
Zoals Ellen in de 12-weken sprint zegt: schrijf je het op? Want Weight Watchers doe je niet op het moment toch?
En ook geen dagelijkse Lion-reep meer in de lunchpauze?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 13:45    

Reageer met quote
Duffy schreef:
Vervelend Nienke!
Zoals Ellen in de 12-weken sprint zegt: schrijf je het op? Want Weight Watchers doe je niet op het moment toch?
En ook geen dagelijkse Lion-reep meer in de lunchpauze?

Hahaha Nee die repen zijn al heel lang verleden tijd!
Ik schrijf niets op (ja mn dagboekje schrijf ik af en toe wel in, maar geen menuutjes)
Geen Weight Watchers op het moment inderdaad. Al ben ik aan t overwegen om dat toch wel weer te gaan doen want dat beviel me destijds wel echt goed.

Ik ga even kijken of ik de financiele middelen heb om me weer aan te melden en of ze nog een goede actie hebben op het moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 15:34    

Reageer met quote
Oke, meteen de koe maar bij de horens gevat.
Heb me zojuist weer ingeschreven voor Weight Watchers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 15:42    

Reageer met quote
Oja, en compleet afkicken van de suiker! Geen zoetigheden meer in huis. Mn zoontje van 2.5 moet maar gewoon mee doen.

Ook hij heeft een te hoog gewicht (terwijl hij trouwens niet zoveel verkeerde dingen krijgt, maar blijkbaar toch de basis wat al mis gaat)

Hoe doen jullie dat met visite? Gewoon niks bij de koffie?
Of evt zelf een redelijk verantwoord iets bakken? Kwarktaartje met optimel ofzo..?
Want als ik eenmaal koekjes in huis heb kan ik er ook gewoon niet van af blijven.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 15:52    

Reageer met quote
Voor vandaag mn planning gemaakt, en mn punten zijn netjes op.
Rest van de dag niks extras nemen dan hebben we het juiste begin gemaakt.

Nu nog wel even aan wennen om nog maar 2 boterhammen met de lunch te eten met wat anders erbij, want daar gaan de punten wel hard als ik op 3 boterhammen blijf zitten.

Gelukkig ben ik ondertussen al wel wat gewend qua andere lunches meenemen, zoals bijv een wrap oid.

Vanavond voor morgen ook maar een planning maken, en dan op naar het weekend! Zowel komend weekend als het weekend erop is mn zoontje bij zn vader, dus dat maakt het voor mij makkelijker om even een goede start te maken door bijv een salade te maken voor het avondeten. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 92, 93, 94  Volgende
Pagina 93 van 94