Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 87, 88, 89  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bevroren meenemen heeft geen nut. Stap sochtends om 7u al in de auto dus dat is al lang dooi tegen die tijd Lach

Ik wil juist voorkomen dat ik nog weer wat extra's ga inplannen. Ik heb geen honger, maar het is juist de verveling/verslaving waardoor ik naar het eten grijp.

Vandaag heb ik het prima volgehouden tot 12u. Misschien is dit gewoon een hele simpele maar effectieve oplossing, het wegleggen van mn lunch in de koelkast, ik blijf dit even proberen de komende tijd Erg blij

Bedankt voor de tips iig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja dat is waar... Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik zit nu in de trein me te vervelen, en heb brood in mijn tas. Maar ook smintjes! Even iets fris in de mond om op te sabbelen, dat werkt vast ook.
Volgens mij is het inderdaad een rare gewoonte die we kunnen doorbreken. Thuis heb ik er ook geen last van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 9:03    

Reageer met quote
Helemaal waar Duffy Lach
Tot nu toe lijkt het goed te werken, de algemene koelkast.
Vandaag mn brood er ook weer in gelegd Lach

Gisteren was mn moeder jarig. Hadden we een stukje gebak, en een bbq. Uiteindelijk veel te veel gegeten.. Heel heel boos (2.5 stukje vlees, rundvleessalade, brood, komkommer en ijs met vers fruit na)

Morgen wegen, ben toch wel bang voor een rood vakje, terwijl ik vorige week al weer in de 107 stond eind van de week..

Vandaag goed opletten en me aan mn plan houden, en dan zien we morgen wel wat de schade is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 8:15    

Reageer met quote
8 ons eraf, jippie!

Gisteren de dag goed doorgekomen. Vandaag een dagje thuis met de kleine. Geen idee nog wat we gaan doen. Misschien straks even naar de speeltuin hier in de straat. Kan die in de zandbak spelen en even lekker klauteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 9:56    

Reageer met quote
Gisteren de racefiets weer eens van zolder gehaald.. Laatste ritje is in aug 2015 geweest Gemeen

Heerlijk 35km weggetrapt en genoten van het mooie weer. Moet ik echt weer vaker doen. Keek er als een berg tegenop, maar uiteindelijk blij dat ik geweest ben Lach

Nu even kijken wanneer ik weer kan gaan. Vriendlief zit in de late diensten deze week, en heb natuurlijk de kleine in huis..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2018 8:35    

Reageer met quote
Pff...

Steeds meer klachten, maar de motivatie kunnen vinden how maar.

Ik vind het echt zó moeilijk! Zit weer bijna op hetzelfde gewicht als begin dit jaar. We hebben nog veel lekkere dingen in huis en ook dat helpt niet mee. Alles wordt naar binnen geschoven, zonder dat ik er erg in heb.

Heb al een paar nachten barstende koppijn en ook andere lichamelijke klachten. Ook drink ik te weinig.

Ik heb tegen vriendlief gezegd dat we allebei vanaf januari echt op dieet moeten.

Vannacht, toen ik me geen houding wist te vinden in bed, ik overal pijntjes voelde, en mn hoofd zowat uit elkaar knalde heb ik me bedacht dat ik niet moet gaan uitstellen.

De Feestdagen zullen bij ons zeker niet extreem worden qua eten, waarschijnlijk wel her en der wat lekkers bij de koffie, maar ik kan toch ook nu al beginnen??? Dan is het begin in ieder geval vast gemaakt... Jaren geleden ben ik ook in oktober begonnen, en ook dat ging toen super goed!

Deze week heb ik nog niet de geschikte boodschappen in huis, maar vanaf volgende week ga ik m'n eetpatroon drastisch omgooien. Deze week begin ik met de middelen die ik heb.

ja, in het begin zal ik moeten afkicken van de suiker (nu al mee beginnen!) En de lekkere dingen die er liggen zullen traktaties voor het weekend worden; ja, ik zal in het begin het idee hebben honger te hebben, maar dat moet ik dan maar op zien te vangen met meer drinken, en gezonde snacks tussen door, meer fruit, meer groente.

De kleine jongen bij ons loopt ondertussen, maar ik ben bang dat als ik zo door blijf gaan ik volgend jaar niet eens lekker met hem kan dollen op het strand, niet eens kan spelen met een bal, omdat ik te veel kwaaltjes heb, mn conditie onder het nulpunt zakt.

Ik MOET hier iets aan vanderen.

Nu ik dit typ denk ik: Gààn we weer.. Dit heb ik al zovaak getypt! Ik weet het.. Huil huil Maar ja, ondanks dat ik dit zovaak heb getypt, moet er nu toch echt iets gebeuren..

Geschatte gewicht op dit moment, tussen de 112 en 113 kilo volgens mij Schaam Schaam Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Quote:
ja, in het begin zal ik moeten afkicken van de suiker (nu al mee beginnen!) En de lekkere dingen die er liggen zullen traktaties voor het weekend worden; ja, ik zal in het begin het idee hebben honger te hebben, maar dat moet ik dan maar op zien te vangen met meer drinken, en gezonde snacks tussen door, meer fruit, meer groente.

de suiker weglaten en ook niet in het weekend want dan blijf je stuiteren en moet je steeds weer opnieuw afkicken

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik ben het eigenlijk wel met Dipinipi eens... Ik weet dat je nogal gesteld bent op je Lions en andere zoetigheden, maar je maakt het jezelf wel moeilijk als je het blijft eten.

Maar welkom terug: goed dat je er weer de schouders onder gaat zetten! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 17:52    

Reageer met quote
Haha een Lion.. Oh dat is zooo lang geleden dat ik die gehad heb Lachen
Mn 'wekelijkse chocolade' ben ik ondertussen wel van af gestapt. Van wekelijks ging dat op gegeven moment naar bijna dagelijks, en dan is het sowieso veels te veel.. Geen optie meer dus!

Ik zal het gaan proberen om het allemaal helemaal achterwege te laten, wordt wel een hele uitdaging met een vriend die regelmatig een zak chips los trekt (al kan ik daar trouwens goed van af blijven) of lekkere koeken oid in huis haalt. Ben zelf ook echt wel van een lekker koekje bij de thee savonds of evt een gebakje als we in de stad zijn. smullen Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 dec 2018 8:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 87, 88, 89  Volgende
Pagina 88 van 89