Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Aiaiai... wens je heel veel beterschap.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je aanhanger-rijbewijs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 19:45    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Vandaag voor het eerst weer aan t werk. Vanmiddag wel optijd naar huis. Voel mn rug nog wel, maar het is al stukken beter!

Deze week weer een onsje eraf. Jippie!! Lachen

Nichtje vroeg me van t weekend of ik zoveel was afgevallen.. Ze vond me er goed uit zien! Dus die bijna 10kg die er ondertussen af zijn, zijn toch wel zichtbaar.. Fijn om te horen Lach Nu weer door, want voor heel veel kleren in mn kast vind ik mezelf toch nog steeds te dik Uitlachen

Aangezien de rug bijna over is, wil ik eigenlijk zeer binnenkort de kettlebell workouts weer oppakken thuis. Sport-abbo is opgezegd, maar ik moet wel in beweging blijven. Ook voor de spieren in de rug is dit wel heel belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 11:47    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienke,

die 10kg er af is niet niks. Tuurlijk zie je dat! Top prestatie!

En nu volhouden ondanks je gezondheid. Probeer inderdaad wel te blijven bewegen (30%), en gezond eten (=70%) Totaal 100% om je doel te bereiken...

Morgen avond sporten, heb er zin in...

Vanaf komende week weer mijn lijsten gaan volgen (als ik er kracht voor heb... Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 12:28    

Reageer met quote
Weer terug van vakantie en weer aan het werk.
Morgen nog even wegen, maar het leek erop dat ik de afgelopen weken een kilo aangekomen ben. Valt nog mee, toch? Uitlachen

Abbo bij de sportschool is nu afgelopen. Eens kijken of ik de energie kan vinden om thuis wat te gaan doen. Merk dat de kleine veel energie van me vraagt en ook gaat hij steeds minder slapen.

Deze week zit mn vriend weer in de late diensten, dus extra pittig. Alles komt nu op mij neer thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 8:19    

Reageer met quote
Vanmorgen was mn gewicht zelfs nog wat meer dan een kilo extra.
Braaf ingevuld en nu dus weer aan de bak om richting de 100 te gaan...

108.4 na de vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 9:55    

Reageer met quote
Een kilo erbij valt mee, zeker vergeleken met mijn 3,5 kilo. Lachen
Maar alles erbij is natuurlijk niet de bedoeling, dus laten we er weer tegenaan gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 10:14    

Reageer met quote
Gaan we zeker doen Duffy! Erg blij

In een sprintje dat ik gestart heb de vraag gesteld: Wat zijn jullie valkuilen?

Dit is mijn antwoord daarop:

Bij mij zit het echt in 2 dingen:
1 - Te veel snoepen. Als ik eenmaal begin met snoepen, dan vind ik het lastig om maat te houden. Dan denk ik al gauw: eentje meer kan wel, en uiteindelijk wordt het veel te veel.
2 - Op werkdagen lunch te vroeg opeten waardoor ik later ga snaaien. Vanmorgen bij de bakker 2 broodjes gehaald, eentje met gekookt ei en een broodje gezond (dit zijn van die Duitse schnittbroodjes). Om kwart voor 9 had ik mn ontbijt yoghurt op, maar omdat ik dan weet dat ik die lekkere broodjes in de tas heb, kan ik er maar moeilijk vanaf blijven. Iets na 10-en had ik dan ook al 1 broodje op.. Net had ik het tweede broodje al in mn hand, maar die heb ik toch nog weer even terug gestopt. Het is tenslotte mn lunch, en mn gedachten gingen al naar "Wat zou ik zometeen in de kantine kunnen halen, wat hier verantwoord bij past?" Nou niks dus! Want ik moet hier gewoon voldoende aan hebben.. Heb nu net even 2 worteltjes gesnackt die in diezelfde tas zitten....

Dit is toch wel iets dat regelmatig speelt op werkdagen. Ik vind het heel moeilijk om mn lunch ook echt tot lunchtijd te laten liggen.. Iemand tips hiervoor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 10:43    

Reageer met quote
Ik had dat nooit, amar maandag wel. Ik was onderweg en had twee bolletjes bij me: eentje met kaas en eentje met hagelslag. Ik verveelde me in de trein en hmmmm, ik had zo'n zin. Geen buikhonger, maar eetdrang! Dat was lang geleden.

Volgens mij is het enige wat je kunt doen, is het verdragen. Niet aan toegeven, maar het is er, het gaat niet weg, maar je geeft er niet aan toe.
Het is wel lastig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 18:22    

Reageer met quote
ja, precies dat dus!
En op gegeven moment wordt het een gewoonte om continu maar wat te eten/in de mond te stoppen. Zou het dan gerust een eetverslaving kunnen noemen.
Gekke is dat ik hier echt alleen op het werk last van heb, in de ochtend. Smiddags dan weer helemaal niet, en thuis ook niet. Daar vergeet ik soms gewoon lunchtijd en eet ik pas halverwege de middag weer..

Ik heb zojuist mn brood in de algemene koelkast gelegd. Ik moet er dan echt voor lopen om wat te kunnen pakken, en dat is dan toch weer "te veel moeite" hoop ik. Eens zien of dit beter gaat Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
lunch bevroren meenemen?
een extra tussendoortje voor 11.00u?en dan niet een worteltje maar een boterham of een paar krackers/bakje kwark/eitje?

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Volgende
Pagina 87 van 89