Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmm de weegschaal liet vanmorgen 111.8 zien. Oke, dit was voor mn toiletbezoek, maar dan nog..
Hoe dit kan? Geen idee! Ik hou me netjes aan de punten en drink genoeg..

Vanavond maar even een kettlebell work out er tegen aan gooien (hoop dat ik die tijd krijg van onze kleine man) en gewoon doorgaan. Ook vandaag valt mn menu weer netjes binnen de punten.

Gisteravond wel hele erg snaaidrang, maar heb behalve 2 hapjes vla verder niets genomen. Geen koekje, geen snoepje, best trots Lachen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018 9:53    

Reageer met quote
3 ons eraf.. Toch nog, gelukkig!

Ik merk wel dat ik nu de moeilijke periode in ga. De eerste weken gingen goed, nu moet ik volhouden. Teugels strak houden en door gaan. Sta mezelf iets te veel toe op t moment en dat moet ik gewoon echt niet doen!
Die 3 ons kunnen volgens mij makkelijk meer zijn... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 feb 2018 14:35    

Reageer met quote
Maandag weer naar bodypump geweest. Vriendin had weer eens een "goede reden" om niet te gaan.. Hoe makkelijk is het dan om te zeggen: "dan blijf ik ook thuis". ja, erg makkelijk! Maar ik heb me, geheel tegen mn zin in, toch omgekleed en ben vertrokken. Na de les uiteraard weer blij dat ik geweest was..!!

Heb nog lichtelijk spierpijn van de les. Het is super mooi weer, wel koud, maar wel zonnig! Zometeen mezelf er maar even toe zetten om naar buiten te gaan, even een ommetje maken hier om het ziekenhuis heen.

Wie weet kan ik dan nog even een geocache mee pikken, heb ik meteen een doel om voor te gaan Lach Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Bodypump en spierpijn: je houdt vocht vast door spierherstel, vandaar de kleine min. Dat kan soms wel een pond schelen hoor. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 19:07    

Reageer met quote
Vanmorgen idd nog eens 3 ons eraf. Misschien inderdaad het vocht.. Al had ik daar de vorige weken niet opvallend last van.. Achja, de ene week is de andere niet Lach

Vanmorgen 110.6 op de weegschaal. Hij twijfelde nog een beetje.. 110.5 of 110.6. Gaat goed dus Lach Voor vandaag ook weer een mooi menuutje op de planning staan. Gister eigenlijk iets te veel punten over.. 6 stuks in totaal. Naja ook niet erg voor een keer Lach

Aangezien er voor vanavond weer een stukje vlees met weinig punten op de planning staat, heb ik lekker een beetje pindakaas op mn brood gedaan Erg blij

Het ommetje is er gistermiddag op het werk niet meer van gekomen. Ineens heel druk waardoor ik er niet aan toe kwam. Ik zit deze dagen alleen, dus het kan ineens heel druk worden.. En aangezien we echt voor patienten diagnostiek doen, kan ik het ook niet zomaar laten liggen. Wie weet krijg ik vandaag nog kans..?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik lees dat het heel goed gaat met je, elk ons is er een...
Ga zo door en je komt er van zelf...

Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 8:17    

Reageer met quote
Wauw.. Vanmorgen zelfs 110.3 Geschokt Lachen
Komende dagen gewoon netjes mn plan blijven volgen. Ben deze week heel netjes binnen de punten gebleven, dus ook nog genoeg weekpunten over voor het weekend Erg blij

Ik ga proberen volgende week de 11 achter me laten.. Op naar de 10, en dan naar de 9..!!! Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 9:03    

Reageer met quote
Zondag ochtend stond er 109.6 op de weegschaal, vanmorgen 110.6 Geschokt Oke, dit was voor mn toiletbezoek, gister patat gegeten en weinig gedronken, dus ik ga er van uit dat als ik vandaag weer gewoon voldoende drink en me netjes aan de punten hou, ik morgen alsnog gewoon een mooi getal op de weegschaal zie Lach Toch wel even spannend hoor! Hihi

Op naar morgen! Hopelijk kan ik dan de 11 achter me laten... Rollende ogen

Vanavond staat er weer bodypump op de planning Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 9:39    

Reageer met quote
Afgelopen week weer een stuk strenger voor mezelf geweest. Dat was nodig want ik merkte dat ik mezelf iets te veel liet gaan. Ik viel nog wel af maar niet zo heel veel. En nu? Zie het resultaat Erg blij Iets strenger voor mezel en meteen weer 1.2kg, Yes!
Dag 11, hallo 10. Ik hoop ook jouw gauw achter me te kunnen laten. Met volle kracht op naar de 9!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 9:49    

Reageer met quote
Wauw, vanmorgen mn weegdag.. Dit resultaat zag ik niet helemaal aankomen, maar uiteraardsuper blij mee! Sinds begin dit jaar al 7kg kwijt, wauw..!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 feb 2018 14:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 82 van 88