Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zaterdag 16-02-2011

Ontbijt:
1 snee tarwebrood met halvarine en snijworst
1 snee tarwebrood met halvarine en pure vlokken
beker halfvolle melk

Tussendoor:
750ml water
Appel

Lunch:
0,5 wit bolletje met halvarine en kaas
0,5 wit bolletje met halvarine en halvajam
1 snee volkoren met halvarine en snijworst
1 kapje volkoren met halvarine en bruin basterdsuiker smullen
beker karnemelk

Tussendoor:
0,5l water
koekje ( 66 )
zakje kellogs mini breaks ( 98 )

Avondeten:
schnitzel
bloemkool
aardappel

Tussendoor:
3 glazen crystal clear

Subtotaal: 1485+66+98 = 1649 kcal

Laatst aangepast door nienkew87 op za 26 feb 2011 20:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 15:19    

Reageer met quote
Duffy schreef:
Ik ben mijn spierpijnfase voorbij... tijd voor nieuwe oefeningen, geloof ik. Gelukkig krijgen we bij ons op de sportschool binnenkort een nieuwe release (iedere 3 maand), met nieuwe muziek en nieuwe oefeningen. Wat we nu doen, doet mijn buikspieren echt helemaal niks meer. Opdrukken op de tenen vanaf de step en het planken wordt na een tijdje ook weer saai als het gewoon lukt... Lachen

Ik moet zeggen, van de buikspieroefeningen bij pilates krijg ik ook niet echt spierpijn meer hoor! Maar zo op vrijdag probeer ik toch heel erg af te wisselen, om het wel echt zwaar te houden voor mezelf, zodat het niet saai gaat worden, ik moet wel het gevoel hebben dat ik iets gedaan heb.. Lach

Zo heb ik gister een matje gebruikt, die hobbels heeft waar je dan tegen aankomt met de rug. Zodra je zon hobbel raakt ga je weer omhoog.. Normaal doe ik de buikspier oefeningen vanuit beneden, dus plat op de grond en dan omhoog komen, bij deze oefeningen moest ik vanuit zitten naar beneden, is toch weer net anders, en wel heel zwaar Lach (maar ook leuk Lach )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ha, dat klinkt ook leuk inderdaad. Er zijn heel veel verschillende soorten oefeningen om te doen inderdaad, maar ik heb sowieso wel sterke buikspieren. Die 4 minuten die wij doen, werken daarom niet voor mij: ik zou eigenlijk gewoon een buikspierkwartier erbij moeten plakken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 15:25    

Reageer met quote
Die 30-45 min krachttraining die ik op vrijdag doen, bestaat bij mij uit buik, rug en billen. Ben dan voor mn buikspieren meestal de meeste tijd kwijt.

Ik heb ook al wel hele sterke buikspieren, mijn vriend kan er bovenop gaan staan Uitlachen (iets meer dan 60kg)
We hebben gewoon een mooie sixpack onder ons buikvet zitten ! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 15:59    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
.... ik weet het zeker! Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 16:09    

Reageer met quote
Lachen

Nou, hier voor de hele week de boodschappen weer in huis! Heerlijk Erg blij

Vandaag schnitzel met bloemkool
Morgen gehaktbal met prei
Maandag macaroni met wortel-tomaat saus
Dinsdag bloemkool soep (niet heel veel ivm sporten)
Woensdag Wraps met kip en groente
Donderdag Mie met roerbakgroente en rookworst
Vrijdag waarschijnlijk gebakken ei met groente (niet veel ivm sporten)

En dan is het al weer zaterdag, tijd voor nieuwe boodschappen Erg blij
Ik vind het wel lastig om zo in een keer voor de hele week te bedenken wat we gaan eten, maar voordeel is wel dat er variatie in zit en dat ik doordeweeks niet naar de winkel hoef, waardoor ik dus uiteindelijk minder verleidingen heb Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Soumaya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mmm klinkt lekker allemaal! Vooral die wraps met kip en groenten, ga ik misschien ook een keer proberen volgende week. Wel handig zo je maaltijden een week op voorhand plannen. Ik kan dat jammer genoeg niet, ben niet echt een planner. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 21:55    

Reageer met quote
Was ik ook nooit en hou er ook niet echt van om al voor een week mn eten te moeten plannen, maar ik ben er nu al achter (na 2 weken) dat dit uiteindelijk heel veel ook in de portemonnee scheelt! Eerder was ik al gauw 20 euro per keer naar de supermarkt kwijt, en dan ging ik vaak elke dag. Vandaag waren we voor 62 euro klaar, en hebben we alles voor de hele week in huis! Bovendien is het elke keer weer een uitdaging om naar de supermarkt te gaan.. Al die lekkere dingen moeten toch in de schap blijven liggen.. Nu loop ik 5x minder vaak door de supermarkt, waardoor ik 5x minder vaak de verleidingen hoef te weerstaan Uitlachen

Verder kan het maarzo zijn dat ik gedurende de week nog wat ga wisselen hoor qua gerechten..! En straks als mn vriend en ik verhuist zijn, komt er een vrieskast, waardoor we een iets grotere voorraad in huis kunnen hebben, waardoor ik nog weer iets meer keus heb en iets minder hoef te plannen... Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 22:35    
Vrouw Weeggegevens   lijntjee
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe vaak per week sport je? Ik probeer nu 3-4 keer per week te gaan en ben ook begonnen met pilates, maar ik krijg er nog vollop spierpijn van! Ik heb het gevoel dat dat ook nog lang zo zal blijven! ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 22:47    

Reageer met quote
Hoi lijntjee

Ik ga 1x per week naar pilates,
1x per week krachttraining+cardio
2x per week (za+zo) verzorg en rijd ik paarden
en dan wandel ik nog geregeld tijdens de lunchpauze

Meer wil ik niet, omdat ik dat toch niet mn hele leven vol ga houden Uitlachen

Het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd voordat de spierpijn van pilates minder werd, maar ondertussen (1.5 jaar doe ik het nu) heb ik daar niet zo heel veel last meer van.. Wil niet zeggen dat de oefeningen makkelijk zijn hoor! Heb juist het idee dat de instructeur de laatste tijd het niveau flink aan het opkrikken is! (Afgelopen week voelde ik dan ook de dag erna mn spieren wel een beetje, maar zou het niet echt spierpijn willen noemen)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011 23:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 9 van 86