Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Nee, ik heb de online only versie, dat is 17,95 per maand. 30 euro vind ik echt te veel! En hoop met de app, recepten en de community daar genoeg steun te hebben. Ook omdat ik bij de sportschool mn weegmomenten heb vond ik het niet nodig om ook naar een Weight Watchers bijeenkomst te gaan.. Hopelijk gaat dit goed zo Lach

Vanmorgen al even op de weegschaal gestaan, en hij stond op 110.4! Eindelijk onder de 111.. Heeft een paar weken geduurd..

Nu alleen de vraag, komt t door de melk met kurkuma, door Weight Watchers, of is het gewoon toeval? Lachen

In ieder geval ga ik door, hou ik mn punten in de app goed in de gaten en zorg ik ervoor dat ik eind van de week zeker geen punten te kort kom. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Goed bezig Nienke. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2016 9:04    

Reageer met quote
Yessss!!! 1.2kg eraf deze week!! Zoo blij! 😃

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 10:38    

Reageer met quote
Superrrrrrrrrrrrrrrr! cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 15:28    

Reageer met quote
7 ons eraf deze week.. Super blij mee! Alleen vorige week zondag was mn gewicht nog iets lager dan zaterdag, maar de rest van de week heeltijd wat blijven hangen op de 110.. Kon er maar niet vanaf komen.. En vanmorgen was het dan ineens toch een succesje.. 109 op de weegschaal! Ben blij Erg blij

Het lijkt erop dat ik met weightwatchers eindelijk een methode heb gevonden dat werkt voor mij op dit moment Lach Ben sinds eind augustus bezig, en nu al 3kg kwijt. De vorige 5.4 kilo ben ik al sinds februari mee bezig en wilde maar niet lukken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 8:55    

Reageer met quote
Wat fijn voor je!
Waarin is de weightwatch methode anders dan gewoon calorieën tellen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 9:04    

Reageer met quote
Nouja wat is anders?

WeightWatchers kijkt niet naar kcal maar naar punten. Groente fruit en kruiden zijn in de meeste gevallen zonder punten en verder worden suikers behoorlijk hoog gewaardeerd in puntenaantal. De punten zijn gebaseerd op een combinatie van vezels, eiwitten en kcal meende ik.

Je krijgt een aantal punten per dag die op moeten, en je krijgt weekpunten die op mogen maar niet hoeven.

In principe mag je alles eten (net als bij kcal tellen) alleen dus wel met mate. Logisch!

Kcal tellen vond ik te lastig en te veel werk. Punten tellen gaat me mbv de app veel makkelijker af en ook zijn er veel recepten te vinden met de punten erbij vernoemd.

Op een of andere manier bevalt me dit echt veel beter dan kcal tellen 😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 11:20    

Reageer met quote
Ik ga er nog eens naar kijken. Aan de ene kant vind ik wéér 18 euro, naast al 40 euro voor de sportschool iedere maand, best wat geld. Maar als het werkt...
Hebben ze een niet goed, geld terug garantie? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 14:49    

Reageer met quote
Haha volgens mij niet, maar je zou t op de site eens na kunnen kijken 😉 ik vond t idd ookbest prijzig naast m'n sportabbo maarja, ben toch blij dat ik t gedaan heb 😊

Hebt ook zoveel lekkere en verrassende recepten er tussen zitten.. en ontbijten met een "gebakje" bijvoorbeeld (kwark met gelatine en speculaas of lange vingers) en allerlei bak receptjes met banaan en havermout ipv boter en suiker etc

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 15:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 71 van 88