Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
We hebben een heerlijke vakantie gehad! Gisteravond laat weer terug gekomen. Vanmorgen op de weegschaal viel de schade reuze mee. Gelukkig maar!

Komende week druk met verhuizen en dan 1 augustus weer aan het werk. We kunnen er weer vol tegen aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jul 2016 8:55    

Reageer met quote
Jeej we zijn verhuisd! Wauw zon week hakt er wel in, en is goed voor het kwijtraken van de vakantie kilootjes!

Hard werken, veel trappen op en af, en ondertussen geen tijd om te snaaien. Oftewel, het was weg voor ik het wist Lach Heerlijk!

Nu lekker genieten in ons nieuwe huisje. Morgen wordt de vloerbedekking gelegd in de slaapkamers en kunnen we ook de eerste en tweede verdieping opruimen en dozen uitpakken Lach

Verder kan ik mn sportkleren nog niet vinden, dus sporten is er nog niet van gekomen. Maar hoop deze morgen of woensdag weer te vinden bij het uitpakken van alle dozen met kleren, en dan ga ik meteen donderdag of vrijdag maar weer even aan de bak! Moet dan toch naar de stad en dan kan ik dat mooi combineren. Heb er ondertussen wel echt weer zin in. Heb het eerlijk gezegd best gemist die bodypump lessen en het sporten! Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2016 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote

Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2016 16:27    

Reageer met quote
Dank je wel Duffy!!

Ik heb maandag en dinsdag een hele reep chocolade naar binnen gewerkt.. Wat was die lekker! Maarja, ook wel erg verkeerd natuurlijk Sip

Ben al 1.5e maand niet meer in de sportschool geweest, door de vakantie, de verhuizing en alle druktes na de tijd nog.. Toch maar eens zien dat ik morgenavond weer ga, want ik merk wel dat t gewicht ook niet meer zakt nu.. Het blijft een beetje hangen tussen de 111 en 112.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 8:30    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
kom ff gauw spieken in je dagboekje.. ;-)

succes met het behalen van je doelen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 11:07    

Reageer met quote
Ik was vandaag ook eindelijk weer eens even in de sportschool. Zo vertrouwd en fijn... Komt goed met jou morgenavond, veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 20:13    

Reageer met quote
Deze week een gelijkblijvertje helaas. Toch wel goed natuurlijk, aangezien ik flink omhoog was geschoten na afgelopen weekend (bruiloft, patat en overwacht chinees), maar dan nog.. Hopelijk volgende week wel een groen vakje!

Gisteravond naar de sportschool geweest. Wilde naar de bodypump les, maar het was zó druk! Kreeg de goede gewichten helaas niet bij elkaar en heb samen met een vriendin besloten dat we maar zouden gaan fitnessen. Dat was wel ff een tegenvaller hoor! Sip Hopelijk volgende week wel weer de kans om mee te doen! Heb weer zo'n zin om bodypump op te pakken na de vakantie..!! We gaan dan iig een andere dag proberen en ook het zomerrooster is dan weer voorbij. Hopelijk scheelt dat nog...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 8:38    

Reageer met quote
Je bent dus duidelijk niet de enige die na de zomer de draad van het sporten weer op wil pakken. Wordt vast wel weer minder druk, zo ging dat bij ons wel in ieder geval.

Jammer dat je een gelijkblijver hebt, maar idd na zo'n weekend en vergeet niet dat je door het sporten wel eens vocht vast kunt houden.
Volhouden, dan komt het vanzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2016 8:52    

Reageer met quote
Dank je Duffy Lach Ik hou ook zeker vol hoor! En ach, fitnessen was ook wel weer goed voor me! Komende week hopelijk wel BodyPump..

Ik heb me van de week ingeschreven bij weight watchers voor een jaar. Ik heb er al een hoop inspiratie opgedaan en ben vandaag goed begonnen met punten tellen. Ik mag op dit moment 39 punten per dag die ik op MOET maken en heb dan nog 42 reservepunten die ik gedurende de week op MAG maken. De punten die ik "spaar" door te sporten, heb ik besloten dat ik die helemaal niet wil gebruiken.

Menu vrijdag:

Ontbijt ( 8 ):
200ml halfvolle melk met kurkuma en gemberpoeder (4)
2 volkorencrackers met halvarine en jam (1, 1, 2)

Lunch (11):
3 sneeën bruinbrood (5)
3x halvarine (2)
omelet van 2 eieren (4)
slankie smeerkaas (0)

Diner ( ? ):
Nog niet bekend.

Tussendoortjes (1):
1 blokje pure chocolade (1)
appel (0)
worteltjes (0)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016 12:47    

Reageer met quote
Wat goed van je om lid te worden van de Weight Watchers! Zie ik het goed dat dat 30 euro per maand kost...? Das nog een flink bedrag.
Zet hem op! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2016 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 70 van 88