Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Toch ook maar weer even menuutjes bij gaan houden..
(doel kcal = 1820 per dag, om +- 0.8kg af te vallen per week, op basis van licht activiteits niveau)

Menuutje donderdag:

Ontbijt:
250ml magere aardbeienyoghurt

Tussendoor:
1 Kanjers caramel koek

Lunch:
1 snee vezelbrood met dieetella en 48+ belegen kaas
1 snee vezelbrood met dieettella en gegrillde beenham
1 snee vezelbrood met dieettella en salami
Beker halfvolle melk

Tussendoor:
0,5 appel
1 sinaasappel

Avondeten:
Sperzieboontjes met appelmoes, kipfilet en gekookte aardappels
150gr Danio toetje

Tussendoor:
1 glas ice tea
2 kleine snackgehaktballetjes

kcal: 1830 kcal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 7:55    
Vrouw Weeggegevens   NetjeVetje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi hoi! Ik kom ook even bij jou in je dagboekje kijken! Wellicht kunnen we elkaar een beetje ondersteunen!
Ik hoop dat je dinsdag ook wat meer te weten komt en er evt meegedacht word met een afvalplan vanuit de sportschool. Zij kunnen je vaak wel goed adviseren wat het beste is qua calorie inname icm je sportactiviteiten.
Ik hen zelf het idee dat de 1800 calorieën die je oer dag mag eten nog wat aan de hoge kant zijn... Ik zou zelf denk ik meer richting de 1500 gaan!
Maar ik ben ook geen expert en wellicht hebben ze dinsdag wel het juiste antwoord voor je!
Ik zou bv de kanjer caramelkoeeken laten staan en ze vervangen voor een gezonder alternatief: 2 rijstewafels, een stuk fruit of een schaaltje yoghurt/kwark
Ook de appelmoes zou ik schrappen, dat zit boordevol suiker, gewoon een schepje boontjes extra en een aardappeltje minder, en drink eens een glas water voor het eten, dan is je maag al een beetje gevuld!
Ik let zelf goed op m'n koolhydraten, als ik bv bij mijn ontbijt én bij mijn lunch al koolhydraten op heb dan skip ik die bij m'n avondeten. En als ik weet dat ik bij mijn avondeten koolhydraten
Krijg dan skip ik de koolhydraten bij m'n lunch en eet ik een salade bv. Maar goed, je moet even je weg zien te vinden in wat voor jou werkt.. Ik probeer je alleen wat handvatten aan te reiken.. En daarnaast veeeeeeeel water drinken!! Ik heb continue water bij de hand en gedurende de dag gaat er zo een liter of 3 naar binnen.
Ik hen me nu in ieder geval op je dagboekje geabboneerd dus kom ik regelmatig ff kijken en oppeppen!
Succes meid!! Je kan het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 10:10    

Reageer met quote
Heej, welkome hier Lach

Die caramel koek is ook uitzondering dat scheelt ohhh Wat dat betreft was dit niet het meest ideale menuutje om mee te beginnen hahahaha! Maar je hebt gelijk hoor!
Dit kcal aantal leek mezelf ook vrij hoog, maar dit is wat myfitnesspal aangeeft. Ik zal idd dinsdag eens vragen of ze me advies kunnen geven. Het aantal zal uiteraard ook wel gaan zakken wanneer ik afval. Geloof dat ik met mijn gewicht al +- 2300 kcal nodig heb in totale rust Geschokt

Die appelmoes.. ja, ik weet het! Mag ik zeggen dat ik boontjes wel zo vies vind? Krijg ze zonder de appelmoes echt niet weg Sip Ik zou misschien wel eens kunnen kijken naar een suiker-vrije appelmoes, die schijnen er wel te zijn.. Rollende ogen

Salades moet ik eigenlijk ook wat vaker pakken. In de kantine op mn werk hebben ze veel variatie wat dat betreft. Moet eigenlijk eens wat vaker daar wat halen. Kan het brood ook nog wel met een snee omlaag namelijk. Toevallig stond er voor vandaag een broodje met een bakje salade in mn planning. Ga proberen dit toch eens meer in te puzzelen!

Het water wat ik drink noem ik niet in mn menuutjes. Ik drink wel veel water (sohtends al bij het nemen van pilletjes, en dan op het werk sowieso 2 dopperflesjes, naast de thee die ik drink en dan savonds nog thee en water)

Oej.. Als ik dit zo terug lees, dan lijkt het alsof ik overal een excuus op zoek Schaam Schaam, maar zo bedoel ik het eigenlijk helemaal niet! Ben juist blij met de tips, maar stiekem voer ik een aantal hiervan al wel uit Lach Nouja, ik zal de komende tijd mn menuutjes wat meer bijhouden, en dan kunnen jullie allemaal zien dat ik best weet hoe het hoort, hihi! (ben een aantal jaar terug tenslotte ook al 27kg kwijtgeraakt, alleen door meerdere omstandigheden zitten die er weer aan Huil huil )

(Oke, vanavond wordt het waarschijnlijk wel slecht eten, ivm de musical Soldaat van Oranje.. Na m'n werk pik ik direct mn zus en zwager op, en dan meeten we mn ouders, broer en schoonzus in Katwijk. Dan gaan we gauw even ergens iets eten en dan op naar de musical!!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik ga vanavond ook uit eten: lekker toch? Gewoon van genieten. Zeker met 1800kc moet dat kunnen. Lach

Veel plezier, schijnt een mooie musical te zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 11:02    

Reageer met quote
Komt goed Duffy! Heb er zin in Lach Ben erg benieuwd naar de musical!

Menuutje donderdag 20 mei

Ontbijt: (364)
1 cracker met dieetella en 1 schepje suiker
2 crackers met dieetella en belegen kaas (op elkaar, dus belegd als 1)

Lunch: (597)
Champignonsoep
Pistolet met halvarine, jonge 30+ kaas en 1 gekookt ei
Schaaltje salade met wat kaasravioli, tomaat en heel veel komkommer

Avondeten:
?

Tussendoor: (192)
Appel
Banaan

Totaal tot nu toe: 1153 kcal, nog over: 667 kcal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 12:28    

Reageer met quote
Het is gister de Mac geworden. Hadden echt te weinig tijd om te gaan eten.

Dus avondeten:
Mac Wrap met kip
Quaterpounder
Kleine aardbei milkshake

Tussendoor:
3 blokjes kaas
1 klein snack salami worstje
1 glas icectea

Vanmorgen op de weegschaal 113.7! Yes!! Toch gelukt ondanks het slechte eten van gisteravond!!!

Vandaag verjaardag met gebak en vanavond uit eten. Rest vd dag: streng!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2016 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Hanna76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
hoi nienke, fijn dat groene vakje, he? mooi dat je gewicht naar beneden gaat.
en die verjaardagen en uitstapjes, die vind ik altijd het lastigst. Ik wil me dan aan m'n eet-wijze houden, maar zodra ik een kleine misser heb, laat ik het vaak gaan. Maar jij kunt zo te lezen best daaromheen heel streng zijn voor jezelf. knap.
Leuk naar een musical. Da's echt een avondje uit.

Veel succes en weg met die kilo's ;-)
o ja, die 1800 kcal klopt wel ongeveer, denk ik. Die programma's berekenen ook dat je niet te weinig energie binnenkrijgt, want dan gaat je lichaam in de spaarstand. daarom lijkt t aan de hoge kant. maar je kunt toch altijd 200 lager gaan zitten, als je dan niet de hele dag trek hebt tenminste.

groetjes van Hanna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2016 20:04    

Reageer met quote
Dank je wel Hanna Lach Leuk dat je ook even komt kijken hier! ja ik kan mezelf dan wel aardig inhouden gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 9:01    

Reageer met quote
Menuutje zaterdag 21 mei (geen kcal geteld)

Ontbijt/lunch:
3 crackers met halvarine, 1 met kaas, 1 met jam, 1 met 1 schepje suiker
Beker halfvolle melk

Avondeten:
Uit eten bij een bites restaurant:
1 cocktail, 1 ice tea
voor:
broodje met aioli, kaassoep, krokant gebakken asperge met ham
hoofd:
loempia van krokodil, krokante champignons met kruidendip, varkenshaas op argentijnse wijze, spaans gehaktballetje met chorizo en tomatensaus
na:
Spekkoek toren met spekkoek ijs, Witte chocolade taart met amarena kersen

Tussendoor:
1 stukje straciatella mon-chou, paar stukjes komkommer en paprika, 2 kleine toastjes met kip salsa

Beweging:
Uur gewandeld met de hond, rondje om een meer

Laatst aangepast door nienkew87 op ma 23 mei 2016 9:17, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 9:10    

Reageer met quote
Menu zondag 22 mei

Ontbijt/lunch:
4 halve pistoletjes met dieetella, 1 met kaas, 1 met salami, 1 met pure pasta en 1 met jam
Glas halfvolle chocomel

Avondeten:
1 hawaii burger, gebakken aardappeltjes met fritesaus en sla
schaaltje danio

Tussendoor:
1 merci, een paar chocopinda's en een paar naturel chipjes
1 ice tea en een cappuccino

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 9:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 66 van 88