Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het is de eerste keer, maar volgens mij gaat het goedkomen Erg blij

Nog wel even de hulp van mn mams in moeten roepen, maar ik hoop er vandaag in ieder geval 1 af te krijgen.. Ik vind het leuk om te doen, het is allemaal even prutsen, maar ik vind het heerlijk Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 feb 2012 11:01    

Reageer met quote
Ik snap niet wat ik fout doe... Ik heb me netjes gedragen afgelopen week, en nog is er niets af.. Ik snap het niet! Het is nu alweer iets meer dan 2 weken geleden dat ik bij de dietiste was, er zou een kg af moeten zijn, maar dat is nog niet het geval.. Ik moet echt doorzetten, want die 4-5 kilo wil ik echt wel halen!!! Huil huil

Vanmorgen was ik 1 ons zwaarder dan vorige week, zou je zeggen, die ons, dat is toch niet zo erg? Dan zal er morgen best nog wat af kunnen zijn! Maar het "vervelende" is, dat ik dus vanavond uit eten ga..

Zucht.. Ik hang gewoon wéér op hetzelfde punt en weet niet meer hoe ik dit nou moet doorbreken..!! Iemand tips?

Mijn dagelijkse menuutje:
ontbijt 2 boterhammen met halvarine en 1x mager beleg en 1x hagelslag of pindakaas, beker halfvolle melk
tussendoor 1 boterham met halvarine en mager beleg
lunch 2 boterhammen met halvarine en mager beleg en een cup a soup, beker halfvolle melk, of 125gr magere yoghurt
tussendoor 2 stuks fruit, soms als ik echt trek heb 1 plak volkoren ontbijtkoek
avondeten vlees, aardappels (zonder jus) en groente (zonder sausje) schaaltje magere yoghurt of vla
tussendoor meestal niets meer, soms het toetje van het avondeten

verder drink ik de gehele dag thee en water, en savonds soms wat crystal clear.

Snoepen doe ik sinds het bezoek aan de dietiste eigenlijk niet meer. Soms een pepermuntje. Heb afgelopen week 1x een stukje taart gehad (appel-kruimel).

Verder sport ik ook nog, vorige week zondag 15km gelopen, dinsdag krachttraining in de sportschool, gister een uur spinning.

Ik zie echt niet wat ik fout doe?!?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 feb 2012 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Als ik dat zo lees, doe je echt he-le-maal niks fout.
Er kunnen allemaal redenen zijn dat je het niet terugziet op de weegschaal, maar aan je eten ligt het niet.

Blijven doen wat je doet Nienke, volhouden!

Ondanks patat vrijdag en pizza gister, lijk ik bijvoorbeeld ineens alweer 7 ons kwijt. Ik heb gewoon een week vocht vastgehouden om de een of andere reden. Zo kan het bij jou ook gaan, doorzetten nu!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2012 14:26    

Reageer met quote
Dank je Duffy voor je opbeurende woorden Lach Lief!

Ik hou inderdaad vol hoor! Wel de plus van afgelopen week nog maar even ingevuld hier, al was daar vanmorgen wel 3 ons weer van verdwenen..

Ik heb ondertussen ook nog even advies van de dietiste gevraagd maar ook zij zegt dat ik door moet gaan en vooral op moet blijven letten.

Dus ja, dat doe ik dan maar! Eind van t weekend moet ik ongesteld worden, stiekem hoop ik dat daarmee deze ellende van blijven hangen in gewicht ook weer ff verdwijnt...!!

Zo, nu gauw omkleden en naar spinning toe..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2012 19:15    

Reageer met quote
ja, maar ik blijf positieve berichtjes schrijven! Zo raar toch, dat er een dag later alweer 8 ons af is? Zo zie je maar weer hoe een gewicht schommelen kan. De truuk is alleen om de lijn in de schommeling dalend te krijgen en dat lukt me op het moment niet zo goed. Maar dat komt wel weer hoor! Lach

Ik heb morgen ook weer sporten in de planning staan: dat moeten we vooral blijven doen, dan komen we er wel!

Hoe is het verder? Met huisje, vriend, poezen en paard?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 mrt 2012 20:05    

Reageer met quote
Oops, helemaal niet meer je vraag beantwoord... Schaam Schaam

Het gaat goed met me Lach Op het werk erg druk, waardoor de dagen om vliegen. Huisje bevalt super goed, we zitten er alweer bijna een jaar in, wat gaat de tijd toch hard! Binnenkort gaan we de voortuin onder handen nemen, heb er helemaal zin in Erg blij
Met mn vriend gaat het ook goed, en ook de poezen doen het super Lach En paard? Tja.. Bij dat adresje waar ik vorig jaar kwam ben ik met een hoop heisa vertrokken.. Eigenaresse was niet te vertrouwen, vertelde aan iedereen andere verhalen en ook zat ze zelf gigantisch in de problemen. Nou, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik heb me ontzettend voor haar en haar paarden ingezet, en er kon nog niet eens een bedankje van af toen ik zei er mee te stoppen.

Op het moment heb ik het paardrijden even op een laag pitje staan. Af en toe ga ik met een vriendin mee naar haar verzorgpaardjes en dan kan ik ook nog even lekker rijden (mooie, maar dikke haflingers Uitlachen ) en dat doet me dan wel goed. Verder ben ik voornamelijk druk met het trainen voor de Nijmeegse Vierdaagse. Mn vriendin en ik hebben ons afgelopen week ingeschreven, dus nu maar hopen dat we de loting doorkomen Lach

Oftewel, druk druk druk en dus ook vrij weinig tijd om veel hier op het forum aanwezig te zijn. Maar af en toe kom ik toch maar even kijken, omdat t de motivatie er wel in houdt Lach

Het gaat wat afvallen betreft ook eindelijk weer de goede kant op! 2 weken achter elkaar 0,9 kg eraf. Wat ben ik blij! Heb nu nog 3.5 week te gaan voor 2-3kg, als ik dat haal heb ik het streefgewicht voor bij de dietiste gehaald Lach Ik doe mn best Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2012 16:07    

Reageer met quote
Fijn om te horen allemaal!
Al alles goed gaat, is afvallen ook makkelijker. Minder afleidingen om je heen, minder andere dingen die je aandacht vragen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2012 21:02    

Reageer met quote
Toch maar weer ff opschrijven, heb ik de dietiste wat te laten zien binnenkort...
Sinds zondag is de weegschaal weer een kilo gestegen, oke, hagelslag+pindakaas op 1 dag is misschien niet heel geschikt, maar echt super veel kcal heb ik volgens mij niet binnen gekregen? Of zie ik dat nu echt over het hoofd?

Morgenavond spinning, zaterdag hopelijk nog wielrennen en zondag 20km wandelen.. 5 april naar dietist, het streefgewicht is dan 94-95 kilo.. Heeft iemand nog tips hoe ik die nog kan gaan halen? (Gewicht vanmorgen was 97.4)

Gister:
ontbijt:
1 bh, h, hagelslag,
1 bh, h, 10+ smeerkaas

tussendoor:
kop thee

lunch:
1 bh, h, 10+ smeerkaas,
1 bh, h, 30+ kaas
1 bh, h, pindakaas
hv melk

tussendoor:
verse sinaasappel sap
zakje kellogs en paar suikervrije dropjes (4 ofzo)

avondeten:
stamppot kool, gehaktbal, el yoghurtmayo

tussendoor:
bakje magere vruchtenyoghurt

gedurende de dag nog wat bekers crystal clear
+- 3 kwartier paard gereden
huis gepoetst, gezogen, gedweild

vandaag:
ontbijt:
1 bh, h, 10+ smeerkaas
1 bh, h, halvajam
hv melk

tussendoor:
plakje volkoren ontbijtkoek

lunch:
pistoletje gezond (te weinig tijd vanmorgen om ontbijt te maken Sip )
bekertje yoghurt

tussendoor:
appel
2 pepermuntjes

avondeten:
rundervink, broccoli, gekookte aardappels (zonder jus)

tussendoor:
verse sinaasappelsap

gedurende de dag 2 koppen thee, 2 warme choco (water basis)
vanvond nog maar even een fles water naast me neer zetten (of een flinke pot thee, te weinig gedronken!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2012 21:01    

Reageer met quote
Je gebruikt erg veel suiker-producten op het moment, kan best zijn dat je daar wat sterker op reageert.

Eergister: hagelslag, pindakaas, sinaasappelsap (1 sinaasappel = 6 suikerklontjes, 1 glas verse sinaasappelsap = ongeveer 3 sinaasappels) en dan nog nepsuikers: zakje kellogs, yoghurtmayo, vruchtenyoghurt, crystal clear

Gister: halvajam, ontbijtkoek, pepermuntjes, chocomelk en wederom sinaasappelsap.

Misschien zou je wat meer voor eiwitrijke ("pure") dingen kunnen kiezen, dat verwerkt je lichaam toch op een andere manier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 14:15    

Reageer met quote
Sinasappels zoveel suiker?! Verward Ouch... Daar heb ik nooit bij stil gestaan! (ik gebruik er 2 voor een theeglas, maar als dat nog 12 suikerklontjes zijn, pffff!!!)

De magere yoghurt is trouwens zonder toegevoegde suikers, daar let ik nu tegenwoordig heel bewust op, daar heb ik van de dietiste ook al wel "commentaar" op gehad.

Dank voor de tips, ga proberen er op te letten! Niet echt bij stil gestaan Schaam Schaam Weer een goede eye-openener ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2012 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 40 van 86