Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Donderdag 28 April 2011

Ontbijt:
Weight care maaltijd shake, aangemaakt met yoghurt

Tussendoor:
Halve rode paprika

Lunch:
Weight care maaltijd shake, aangemaakt met yoghurt

Tussendoor:
Halve rode paprika
Appel

Avondeten:
? (denk kip+rijst+groente)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Nou ja zeg! Maar was dat geen vocht, door de hitte...? Rollende ogen

En anders: ach, morgen jarig, tijd voor een feestje! Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 17:42    

Reageer met quote
Hmm het is de hele week al zo Geschokt
Maar vandaag dus even op de shakes en net bami met groente en kipfilet

Nou die shakes heb ik geweten hoor.. Zelfs na 1 shake merk ik t al aan mn darmen.. Maargoed, zijn ze iig weer ff schoongespoeld Lachen

En ja, morgen een feestje! Lach Al vier ik het niet heel uitgebreid dit jaar (ouders, broer, zus en schoonouders) Maandag krijgen we namelijk de sleutel van ons nieuwe huis. Nodig de visite wel uit als we daar in zitten over een maandje.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 19:05    

Reageer met quote
ja, een goede housewarming is ook leuk! Erg blij

Pffft, ik had een beetje teveel trek vandaag, komt door de korte nacht... dus dankzij de shakes uiteindelijk niet te hoog uitgekomen, zeg, maar. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 19:24    

Reageer met quote
Hihi, dan kunnen ze best handig zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 19:34    

Reageer met quote
Ik heb een mooi kado gehad vandaag, namelijk een grill van Princess! Ga m vanavond meteen uitproberen, want had toevallig pangasiusfilet meegenomen in de winkel Erg blij

Ben erg benieuwd hoe die bevalt, ik ben erg fan van tosti's enzo, dus denk dat ik m erg veel zal gebruiken. En ook voor vis/groente/vlees kan deze gebruikt worden, dus ben benieuwd Erg blij

Heb nu al zin in paninis met pesto, tomaat en mozarella Cool

Verder geen menuutje van mij hoor!
Vanmorgen stond ik nog op +0,5 (dus al wel iets eraf door mn shake dag van gister) maar ben bang dat het rood gaat worden zondag.. Misschien dat ik het nog wel ff uitstel, zal wel ff zien.

Vanavond nog visite, morgen naar de dierentuin, zondag wandelen/fotograferen in Limburg, oftewel druk druk druk.
Maar allemaal leuke dingen en des te eerder is het maandag, en krijgen wij onze sleutel!!!!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2011 16:53    

Reageer met quote
Ik heb zo'n 3-in-1 gril van Princess. Ik gebruik hem het meest voor tosti's, maar vorige week heb ik de gril gebruikt bij wijze van bbq. Heel erg handig, aangezien ik maar alleen ben en een bbq aansteken voor 1 persoon eigenlijk onzinnig is. Maar dit was een goeie oplossing en het was nog lekker ook!

Knap dat je in een dag alweer 4 ons kwijt bent, dat gaat dan alweer de goede kant op! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2011 8:36    

Reageer met quote
Al wil ik niet weten wat er nu op de weegschaal staat hoor! Gister dan mn verjaardag gehad, stukje appel gebak gehad, +- 3 toastjes en aantal stukjes komkommer, kaas en leverworst. De shake deed in ieder geval wel zn werk, kan zijn dat ik die begin deze week nog een keertje ga herhalen...

Vandaag hele dag in de dierentuin rondgelopen. Niet overdreven veel gegeten gedurende de dag, goed gedronken alleen als afsluiter met zn allen naar de mac geweest. Dat was niet mijn keus, maargoed, als de rest er heen gaat, ga ik ook niet tegen stribbelen Schaam Schaam (heb er wel van proberen te genieten trouwens, maar het is nu ook wel weer ff goed voor een lange tijd Uitlachen Kom er gelukkig niet vaak!)

Morgen gaan we met een flink stel naar Limburg. Daar gaan we veel foto's maken en misschien af en toe eens kleine stukjes wandelen. Ik neem gewoon normaal brood mee en een liter drinken (1 flesje water en 1 flesje ranja (light) ) Onze mannen gaan met de racefiets een deel van de Amstel Gold Race fietsen. 's Avonds ben ik gewoon van plan te gaan koken. Er liggen hier groente, vlees en aardappeltjes te wachten namelijk....!!

Ik vul morgen nog even mn gewicht niet in.. Zit namelijk ook niet echt lekker met mn stoelgang op t moment door deze uitjes. Denk dat ik maandag of dinsdag mn gewicht in kom vullen. Tot die tijd ga ik ook maar even niet op de weegschaal staan, steek op t moment ff mn kop in het zand Schaam Schaam

Nou genoeg gepraat, nu lekker het bed in. Ben moe van dat gewandel van vandaag, en morgen is het vroeg dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2011 21:59    

Reageer met quote
Dat klinkt als een stel drukke, maar gezellige dagen!
En ja, om nou geen taart en lekkers te nemen op je eigen verjaardag...
De mac is lastig, maar ik heb het laatst ook gedaan. Gewoon een kip broodje en een salade en je zit rond de 500/600kc. Het vult alleen niet zo goed vind ik. Ach ja, morgen weer werken en terug in je ritme: de gekke dagen zijn even voorbij! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011 14:05    

Reageer met quote
Precies, en de komende dagen zal ik ook lekker druk zijn! Ik ga ook geen snoeperij in ons nieuwe huis binnen halen de komende weken, dan moet ik het vast goed kunnen komen Lach

Ik heb ook zeker geen spijt gehad van de afgelopen dagen. Het was geweldig, een heerlijk weekend gehad! Nu wel kapot. Maar das niet erg. Zo lekker optijd mn bed in, en des te eerder mogen we de sleutel ophalen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011 21:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 29 van 86