Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nataliel's dagboek

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nataliel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dag lieve weegclub vrienden,

Na binnen 5 jaar, 30 kilo te zijn aangekomen gaat bij mij vanaf morgen de knop om. Waarom zou je tot maandag wachten om te beginnen? Ik begin gewoon lekker halverwege de week.

Ik ga starten met het Sonja Bakker boek 'bereik je ideale gewicht'. Vanavond de boodschappen in huis gehaald. Ik heb er zin in!!!!

Morgenochtend ga ik wegen, dan zal ik ook mijn startgewicht aanpassen. Ik gok op 110 kilo... ik ben benieuwd of de weegschaal lief voor me is morgenochtend.

Lezen jullie met me mee?

Liefs, Nataliel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2016 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom terug Natalie. Ben benieuwd naar je gewicht waar je nu mee gaat beginnen. Misschien is het een idee om je bij een sprintje aan te sluiten ? Er zijn er genoeg en zoiets geeft een beetje houvast. Veel succes met Sonja Bakkeren. Ga je er ook bij bewegen ? Elke dag een wandeling zou al een mooi begin zijn. Veel succes en doorzettingsvermogen. Je hebt al eerder bewezen dat je het kunt dus zet ' m op !!

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 7:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel!

De weegschaal was redelijk lief vanmorgen, 106,6. Natuurlijk nog steeds veel te veel, maar minder dan ik had gedacht.

Ik ga er ook bij bewegen inderdaad. Lopend naar de supermarkt in plaats van op de fiets en thuis wat buikspieroefeningen. Heb zo'n matje waar dat op kan. Moet nu nog wel rustig aan doen. Ben net uit het gips, had m'n been gebroken Sip

Liefs Nataliel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 8:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een goede dag gehad vandaag! Mooi aan m'n menu'tje gehouden vandaag en zelf geen tijd gehad voor m'n tussendoortje. Tussendoortje mag je overslaan, maar een maaltijd niet.

Vandaag het volgende gegeten:

Ochtend:
250 gram magere kwark
1 appel

Lunch:
Italiaanse bol met rucola, kipfilet en komkommer
Cup a soup

Tussendoor:
Zakje snack a jack

Diner:
Zuurkoolstamppot

Vanavond ga ik waarschijnlijk nog een sinaasappel eten, jummie!

En tussendoor natuurlijk heel veel thee. Wat ik vergeet te drinken is water.... heb nog maar één glas op vandaag... Dat moet ik mezelf echt aanleren.

Tot morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016 19:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond echt onwijs pijn aan mijn maag gehad, door het nieuwe voedingspatroon. Lekker op tijd naar bed gegaan zodat de pijn over zou zijn. Vanmorgen stond ik weer fris en fruitig op! Optimel drank erin en gaan met die banaan. Vandaag mag ik pieten!

Sinds ik aan Sonja doe kijk ik er echt naar uit om te eten. Volgens mij is dat een goed teken! Het is zeker niet makkelijk, maar het lukt me wel. Heb gister alle hapjes laten staan. TROTS!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 9:07    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Goed zo ! Prettige " pietendag" gewenst. ( toch wel een echte ?, zwart dus?)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 9:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk als zwarte piet! Was erg leuk en sportief cheerleader. Als avondeten moest ik 2 pistoletjes met ham en kaas, 250 gram kwark en rauwkost met yoghurtdressing. Echter na mijn pistoletjes en kwark zat ik vol. Dus heb mijn rauwkost niet 'kunnen' eten. Ik weet dat 'minder' eten ook niet goed is.. wat denken jullie zou ik voortaan als ik vol zit het andere deel op een later tijdstip kunnen eten of niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 21:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo vandaag dag vijf en ik moet zeggen het gaat goed. Ik heb vanmorgen (na 4 dagen) gewogen, omdat ik vandaag begonnen ben met week 2 van Sonja en ik graag elke keer bij een nieuwe week wil wegen. 300 gram eraf. Lijkt niet heel veel, maar ben ook nog maar 4 dagen bezig hé dus ben benieuwd wat er volgende week maandag op de weegschaal staat.

Mijn eten weeg ik precies af zoals beschreven staat en het valt me mee hoeveel ik mag eten! Normaal gesproken at ik iets meer avondeten, maar ik moet zeggen dat ik nu vol zit. Ik red het prima tot 8 uur / half 9 tot ik een sinaasappel ga eten. Soms staat er op mijn menu een glas rode wijn of 3 toastjes, maar die sla ik lekker over. Neem liever een stuk fruit. Ik vind het gek klinken uit mijn mond, maar ik ben blij dat ik zo gemotiveerd ben. Thuis word ik ook heel erg gestimuleerd, dus dat is fijn.

Dat was het weer voor vandaag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2016 18:30    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het begin is er, en 300 gram in 4 dagen is best veel hoor.
Drink je er ook voldoende water bij ?
Op naar volgende week maandag, zet ' m op !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 nov 2016 1:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eventjes niks van me laten horen, maar daar ben ik weer. Het gaat echt onwijs goed en ik voel me ook goed. Helemaal geen trek in 'foute' dingen dus onwijs fijn. Gisteravond verjaardag gehad. Heb de taart 🎂 laten staan en ook de chippies. Het enige wat ik heb genuttigd is water, dus trots op mezelf.

Vandaag ingeschreven bij Fitland. Sporten onder leiding van trainers! Vandaag heb ik aquafitness gedaan. Lekker een uur lang in het water actief bezig zijn (ook voor mn herstel na mn beenbreuk). Nu moe maar voldaan naar bed. Zaterdagochtend 8:30 uur lig ik weer in het zwembad!

Tot binnenkort x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2016 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2