Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nadie stelt zich voor...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nadie88
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Mieke Kosters

Reageer met quote
Mijn naam is Nadie, ben 28 jaar en woonachtig in het zuiden. In mijn jeugd had ik al problemen met mijn gewicht, ik was voor mijn leeftijd al snel volgroeid en woog op mijn 15e net zoveel als ik nu weeg. Werd regelmatig uitgelachen om mijn dikke billen. Toen ik ging studeren op mijn 17e, viel ik op de een of andere manier af tot een kilo of 75. Daarna vond iedereen me ineens normaal. Maar in mijn hoofd voelde ik me altijd 'te dik'. Een paar jaar geleden besloot ik om af te gaan vallen en sindsdien jojo ik tussen de 72 en 80 kilo. Aangezien ik hier anoniem kan spuien, vertel ik even de reden waarom ik zo aan het overeten ben..

Een jaar geleden werd ik vrijgezel na een lange relatie: eerst viel ik af, daarna kwam ik dankzij een nieuw vriendje weer wat aan (uiteten, wijn, je kent het wel). Aangezien dat nieuwe vriendje te snel na mijn vorige relatie kwam, verbrak ik dat na een paar maanden. De maand erna overleed hij plots.. Dat heeft me enorm geraakt..
Ook hier geldt: eerst viel ik af, daarna kwam ik aan. Ben een enorme emo-eter, met name een negatieve emo-eter. Het is een hele rare spiraal waar ik in zit. Op een gegeven moment merk je op dat je wat bent aangekomen, waardoor je denkt te moeten afvallen en juist dan kan de knop niet meer om en ga je overeten.
Resultaat: 80 kilo.

Ik weet dat er ergere dingen zijn in het leven, maar ik voel me niet fijn in mijn lichaam, wat maakt dat ik me heel erg onzeker voel en mijn manier van doen beïnvloedt. Ik weet wat ik eraan moet doen: minder eten, meer bewegen. Dus dat wordt mijn focus van de komende maanden. Het heeft me eerder ook geholpen om bij te houden wat ik in mijn mond stop, dus dat ga ik hier ook bijhouden in een eetdagboekje bij gezond eten.

Groetjes Nadie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 19:29    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hai Nadie,

Je weet in ieder geval waar je valkuil zit, dat maakt het misschien makkelijker om er omheen te lopen.
Welkom en heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2016 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Loucie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Succes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2016 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1