Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Na Pasen in volle focus naar de zomer...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Li5anne
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zit nu al ruim 4 weken in dezelfde gewichtscategorie en 't duurt me nu te lang. Ik merk dat na het invoeren van gewicht ik 2 dagen teveel eet en dan de rest van de week bezig ben weer op hetzelfde niveau te komen. Ik weet waar 't misgaat, maar 't lukt even niet. Volgende week ga ik op vakantie en ik loop 3 kg achter 'op schema'. Had deze week meer willen sporten, maar ik ben al sinds woensdag ziek. Beetje pech ook dus.

Zo, ik wilde even zeuren Uitlachen Het grote verschil met eerder is, dat ik nu niet de moed laat zakken en weer ga 'vreten'. Daar ging het voorheen altijd mis. Dat is dus mijn lichtpuntje Erg blij
Hoe gaat het bij jullie? Ook al bijna vakantie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx

Dieet: sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Li5anne. Ik snap dat je teleurgesteld bent als je meer wilt afvallen in korte tijd, maar alle beetjes helpen. En ik zie geen rood vakje in jouw afvallijn. Ik ken dat gevoel dat je na je weegmoment ff wilt genieten van lekkere “verboden” dingen. Niet te streng zijn voor jezelf. Dadelijk ben je weer opgeknapt en kun je weer lekker sporten. Succes!!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Li5anne

Reageer met quote
Hi Lizanx,
Ik heb inderdaad geen rood vakje, maar dat had ik afgelopen week eigenlijk wel. Heb alleen niets ingevoerd omdat ik ziek was. Schijn bedriegt Lach Thanks voor je berichtje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 13:02    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het goed, was er even bang voor vanwege het enorm warme weer dat ik misschien vocht zou vasthouden. Maar ik begin steeds meer te denken dat het tussen mijn oren zit. Ik heb wel gelijk dikke vingers als ik ga wandelen, maar tot nu toe heeft de weegschaal nog niet laten zien dat ik daadwerkelijk vocht vasthoud.

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:37    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Trots, 11,7 kilo afgevallen in dit 12 weken sprintje Cool Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
onig58 schreef:
Trots, 11,7 kilo afgevallen in dit 12 weken sprintje Cool Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Daar mag je zeker trots op zijn! Super gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 22:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3