Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Na Pasen in volle focus naar de zomer...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Deugenietje, de hoeveelheid calorien die je nodig hebt is afhankelijk van een aantal zaken. Je lengte, je gewicht en je activiteitsniveau in je baan + het aantal keer sporten per week. Er zijn veel caloriecalculators te vinden online die berekenen aan de hand van jou gegevens, hoeveel calorien jij verbrand als je absoluut niks doet en met sporten erbij.

Ikzelf ben 172cm, nu 99,4 kilo, heb een zittend beroep en wandel dagelijks maar dit tel ik als 1 - 3 x sporten per week omdat ik het geen fysiek zware sport vind. En dan kom ik op 1450 kalorien uit om 0,7 kilo af te vallen per week. Dus vul dit voor jezelf ook eens in! 1400 kalorien vind ik persoonlijk een netjes streven, zelf hou ik dit ook aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2019 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Die van mij zegt dat ik 1800 mag eten om af te vallen en 2200 om op dit gewicht te blijven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2019 17:26    

Reageer met quote
Ideaal toch, ik moet bekennen dat ik dagelijks iets onder mijn maximale zit. Toch omdat ik mijn beweging niet als mega goede sport sessies zie. En omdat ik weet dat ik als ik wat afval, ook minder moet gaan eten (en dat valt voor mij vaak tegen). Dus ik zit er expres wat onder, maar val er mooi mee af.

Ik zou als ik jou was eerst een week 1800 eten, kijken hoe je je voelt en wat er gebeurt met je gewicht. En komt dit overeen met het verwachte af te vallen aantal kilo's/onsjes. Zo ja, prima. Zo Nee, kan je je aantal kal aanpassen naar wat meer of minder als je sneller of minder snel wil afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2019 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Refref
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.

Mijn 'tactiek': calorieën tellen (vooral om bewuster met eten om te gaan) en meer sporten (liefst 4 keer, maar in elk geval 3 sportklasjes per week)

Succes iedereen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Manuela 74
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Camebridge

Reageer met quote
Mijn gewicht ingevoerd van deze week maar die zie ik niet terug komen bovenin... heel vreemd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Graag doe ik mee met dit sprintje. Bij mij waren het geen paaseitjes met pasen, die heb ik welgeteld maar ééntje op Lachen Maar vanwege het goede weer heb ik beide paasdagen een BBQ gehad. Dat is misschien bij elkaar opgeteld nog wel slechter :schock:

Omdat mijn poging tot meer bewegen en sporten mislukt is en er momenteel niet echt in zit vanwege drukte en een blessure wil ik mijn eetpatroon weer wat bij gaan schaven.

Ik ken mezelf en ik kan niet in één keer de knop omzetten. Ik moet kleine stapjes nemen en vandaar dat mijn doel niet ontzettend hoog is. Eerst eens afwachten of koolhydraat beperkter eten z'n effecten heeft.

Hopelijk verhoogt dit sprintje mijn motivatie en vergroot het mijn wilskracht om door te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 9:49    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Die van mij zegt dat ik 1800 mag eten om af te vallen en 2200 om op dit gewicht te blijven.

Dan zou ik eerst uitproberen wat 1800 kcal eten doet. Ik vind 1400 wel heel weinig klinken (jojo-effect!)... Maar doe waar je je goed bij voelt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Manuela 74 schreef:
Mijn gewicht ingevoerd van deze week maar die zie ik niet terug komen bovenin... heel vreemd

Heb je wel op bevestigen geklikt? Je moet het invoeren en dan bevestigen. Dan wordt het hier ook zichtbaar.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dacht na mijn vorige berichtje te lezen bij je profiel dat er wel iets aangepast was, maar je gewicht bij je profiel staat ook op 65 kilo. Probeer nog eens in te voeren bij het vak deelnemers, anders Ellen vragen hoe het komt dat het niet zichtbaar is. Maar zoals ik het zie zou je het nog een keer moeten invoeren.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 11:46    

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 16:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3