Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

!n 6 weken 5 kilo kwijt raken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   inez82
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi

ik zal me even voorstellen , inez 29 jaar, getrouwd en mama van een prachtige zoon van nu inmiddels 8 maanden. Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en doe dit al 10 jaar met heel veel plezier.
Verder gebruik ik 2 shake's van weight care en een gezonde warme maaltijd . ik ben per 1-7 begonnen met lijnen en ben tot nu toe al 7,6 kilo afgevallen. Heb soms wel een dipje hoor maar als ik dan een rood vakje zie ben ik weer zo gemotiveerd dat het de volgende week weer mooi groen word.

heel veel succes allemaal !

liefs inez

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 11:37    
Onbekend Weeggegevens   Mejuffer Rosmarijn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dan zal ik me ook nog een beetje voorstellen. Ik ben 25 jaar, werk in de jeugdhulpverlening en ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Tot nu toen ben ik zo'n 2 kilo kwijt, in twee weken (inmiddels misschien al iets meer, heb me woensdag gewogen). Mijn kilo's komen met name door de zwangerschap en ik en al die tijd eigenlijk gewoon niet gaan lijnen. Heb bijna een jaar borstvoeding gegeven, dus dan is het niet zo goed. Daarna wilde we vrij snel weer zwanger worden, dat is twee keer gelukt, maar geeindigd in een miskraam. Nu heb ik geen zin meer om te wachten, en wil ik gewoon afvallen!

Door die twee laatste zwangerschappen ben ik ook nog wat aangekomen (in de eerste weken kom ik als een razende aan) , wat er niet meer vanaf is gegaan.

Ik eet gezond. Probeer wat kleinere porties te eten, veel rauwkost en groente, twee stuks fruit. Koek en snoep vermijd ik. Verder loop ik sinds een paar weken hard. Ik doe Start to Run. Op mijn ipod hoor ik dan hoelang ik moet lopen en zo train ik naar de 5 km toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 18:58    
Vrouw Weeggegevens   Elvira85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed (gezond eten)

Reageer met quote
Hallo,

Ook ik doe mee!
Eerste keer voor mij, dus ik vind het wel spannend!

Wat wel fijn is, is dat er een aantal leden rondom mijn gewicht zitten, dat geeft mij een extra boost! Ik ben tot nu toe de "lichtste" van de groep, maar geloof me, ik heb hier al mijn hele leven last van!! Ik ben ook maar klein...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje

Reageer met quote
Ik doe met jullie mee. Lach

Heb het ritme nu aardig te pakken en het zou moeten lukken om dan bijna een kilo in de week eraf te krijgen.

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 21:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ieks! Nu je het zegt, Elvira! Ik ben de zwaarste Sip Sip

Hihi, extra stimulatie, laten we het maar zo zien ohhh

Fijn dat je het gevonden hebt. Hopelijk lukt het om weer lekker af te vallen.

Racekip, welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 23:20    
Vrouw Weeggegevens   inez82

Reageer met quote
we zijn al met een mooi groepje van 7 .....

heel veel succes allen , want vandaag is het sprintje begonnen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Essie002
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Ik zou ook graag mee willen doen, na een zomer time out weer in volle vaart begonnen.

Ik ben Esther 36 jaar en moeder van 2 kids, na de laatste nu bijna 10 jaar geleden ben ik behoorlijk ziek geweest en door oa medicijnen en ook snaai gedrag enorm veel kilo's aangekomen. Deze zou ik heel graag voor het eind van het jaar grotendeels verdwenen willen zien. En van voor de vakantie weet ik nog dat sprintjes daar heel goed voor zijn. Succes Allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 7:38    
Onbekend   lstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, zal ik maar even de nieuwe zwaarste worden? Uitlachen Moet er wel bij zeggen dat ik ook bijna 1.90 ben, dus zal altijd zwaarder zijn dan de wat kortere mensen, but still. Wil straks echt geen 108kg meer wegen!

Anyway, ik ben Lucy, 22 en ik studeer Engelse taalkunde (MA). Ik zit ook al bij het sprintje "van 100+ naar onder de 100". Daar had ik als streef 10kg in tien weken. De eerste paar weken ging dat echter niet zo lekker. Zit er nu weer mooi in (vorige week -2.1!) en denk dat de streef van dit draadje goed te doen moet zijn. Hopelijk deze keer dus alleen maar groene vakjes voor mij!

Ik doe sinds twee weken aan squash en ook aan het "slank en fit" programma van het sportcentrum van m'n universiteit. Dat is fitness speciaal voor mensen met een BMI boven de 25. Vind ik tot nu toe erg fijn, en het heeft dus zeker effect op mijn afvallen! Erg blij

Veel succes iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje

Reageer met quote
7ons kwijt vanochtend cheerleader
jammer dat hij nog niet echt meeteld voor dit sprintje Lachen

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 7:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Luusietje en Essie! Leuk dat jullie mee willen doen!

Wat goed racekip! Ik denk dat ik zaterdag pas ga wegen. Dan heb ik de volle zes weken om af te vallen, en anders minder, toch?

Zal ik de inschrijving sluiten? Dan hebben we een niet te groot groepje, en dat vind ik altijd wel prettig. Of zien jullie dit anders? Volgens mij komen we dan ook in de andere rubriek te staan, of niet (eerst was het sprintjes (open) en dan sprintjes (gesloten). Of kon je daar pas terrecht als je sprintje helemaal is afgelopen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 2 van 21