Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

My Weightcare challenge DAGBOEK

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kanshebber
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo beste medeafvallers,

Vandaag is het weer zo ver. De kilo's die eraan gevlogen zijn de afgelopen weken wil ik er weer af. Ik heb hiervoor alleen shakes gedaan en viel daarmee 18 kilo af. Nu een jaar later zitten er 8 weer aan. Helemaal mijn eigen schuld want de afgelopen weken heb ik gewoon veel te ongezond gegeten. Nu maar weer opnieuw er tegenaan. Liever laat dan nooit!!

Nu mag het afvallen van mij wat rustiger gaan en daarom kies ik ervoor om 's avonds een kh- arme maaltijd te nemen en ontbijt lunch een shake.

Succes voor iedereen!!!
Zijn er trouwens nog meer die deze manier van afvallen hanteren. Laat van je horen zal ik zeggen. Misschien kunnen we van elkaar leren Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015 12:10    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je hebt er al een paar gevonden zag ik, welkom en succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Roosje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Ik gebruik ook de weight care. Ben van 90 kg tot 78 kg afgevallen. Ik ga nog verder.. Succes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2015 19:13    

Reageer met quote
Dank je Kaatje.

@ Roosje: Doe jij dat ook d.m.v. shakes en avond normale maaltijd of volledig shakes?

XXX

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb de titel van je boekje aangepast nu staat de handige link in je profiel, nooit meer zoeken naar je dagboek,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Roosje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
kanshebber schreef:
Dank je Kaatje.

@ Roosje: Doe jij dat ook d.m.v. shakes en avond normale maaltijd of volledig shakes?

XXX

In het begin alleen maar shake gedaan.. Bijna nooit avondmaaltijd gedaan. Nu gebruik meer de repen vind ik lekkerder. Ik doe het een beetje door elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 11:27    

Reageer met quote
Zo.. al weekje niks van mij laten horen.

Het ging best goed op 2 daagjes na. Maar heb het weer gewoon opgepakt. Ben inmiddels wel 2 kilo kwijt en maandag weer op de weegschaal staan.

Ben benieuwd! wil zo graag de kilo's af en het liefst zo snel mogelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015 20:32    

Reageer met quote
Nou moet toch vandaag weer even van mij afschrijven.Schaam Schaam Huil huil Huil huil Huil huil

Heb het idee dat het niet zo snel gaat, maar dat is ook niet zo gek als je hiervoor cb 500 gedaan hebt.

Ik heb daarom besloten om komende drie weken alleen shakes te nemen. Ik zal elke avond hier schrijven hoe mijn dag gegaan is. wel of niet geslaagd. Op die manier ben ik toch meer gemotiveerd!

Ben het lijnen zo zat.. Als ik over drie weken klaar ben wil ik het afbouwen en op die manier mij zelf toch echt eens een keer een normaal eet patroon aanleren.

Deze drie weken eerst nemen om af te kicken van de suikers/ koolhydraten...

Groetjes en voor alle anderen .. Heel veel succes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jan 2015 19:43    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hai, hoe gaat het nu? Heb je het volgehouden? Ik ben pas de derde dag bezig met drie Weight Care-shakes per dag. Ik heb het wel al eerder gedaan, en ook resultaat mee behaald. Maar ik ben het afgelopen jaar weer de fout ingegaan en mag als straf wederom gaan afvallen. Succes...

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015 10:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1